MuscleMeat

Is it all worth it?

The day you started lifting is the day you became forever small, because you'll never be as big as you want to be.

• Like
Waarderingen: Ot92
Ik doe het geeneens persé voor de gains. Ik vind het gewoon heerlijk om mezelf helemaal kapot te trainen, zo zwaar mogelijk.

Als ik dat niet meer zou doen dan wordt ik gek.

Je moet er wel plezier in hebben man.

Als je merkt dat je niet vooruit gaat is dat alleen maar des te meer motivatie om nog harder te trainen en eindelijk eens door je barrières heen te gaan.

Gooi er wat extra gewicht bij en ga door tot je niet meer kan, hoe lekker is dat!

Succes pik!

Nee,
je moet avonds je schoenen toch weer uit doen

Als het goed is doe je iets wat je leuk vindt om te doen. Ik vind het niet erg om dingen te doen die ik leuk vind. Misschien vind je het niet leuk en kun je beter uitzoeken wat je wel leuk vindt om te doen.
Zaak is om naar jezelf te kijken en jezelf te verbeteren ipv naar anderen te kijken. Er zullen altijd mensen zijn die groter/sterker/of meer succes hebben met het een of ander. Zolang jij maar tevreden bent met wat jij doet maakt dat niet uit.

Ik train omdat ik het echt graag doe en ik haal er voldoening uit. Van niets doen word ik pas ellendig

Ik train omdat ik anders een bonk testosteron ben die om de haverklap een woede-uitbarsting krijgt.

Uiteindelijk gaat iedereen dood en is alles voor niks geweest.

Haha das waar maar als iedereen op deze wereld de hele dag niks zou doen en geen enkel levensdoel zou hebben zou het een saaie boel zijn he?

En "een spuit in de kont" lijkt me ook niet de beste oplossing...

Er zijn genoeg mensen met aanleg om sneller te vet worden die jou vet % zouden willen hebben, en dat je daar op zit is dan toch ook een super prestatie? Rede om door te gaan lijkt mij :D

Goodluck!

Dat denk ik ook wel eens af en toe, super dedicated met voeding/trainen en alles. En dan zie je sommige mensen die maar wat aankloten met voeding, gewoon van alles vreten en er dan hetzelfde of beter resultaat hebben :@

Kop op kerel. Kijk even terug naar hoe je was en wat je nu bent.

---------- Toegevoegd om 12:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:21 ----------

ik doe het geeneens persé voor de gains. Ik vind het gewoon heerlijk om mezelf helemaal kapot te trainen, zo zwaar mogelijk.

Als ik dat niet meer zou doen dan wordt ik gek.

Je moet er wel plezier in hebben man.

Als je merkt dat je niet vooruit gaat is dat alleen maar des te meer motivatie om nog harder te trainen en eindelijk eens door je barrières heen te gaan.

Gooi er wat extra gewicht bij en ga door tot je niet meer kan, hoe lekker is dat!

Succes pik!

+1000

bam :d

Als het goed is doe je iets wat je leuk vindt om te doen. Ik vind het niet erg om dingen te doen die ik leuk vind. Misschien vind je het niet leuk en kun je beter uitzoeken wat je wel leuk vindt om te doen.
Zaak is om naar jezelf te kijken en jezelf te verbeteren ipv naar anderen te kijken. Er zullen altijd mensen zijn die groter/sterker/of meer succes hebben met het een of ander. Zolang jij maar tevreden bent met wat jij doet maakt dat niet uit.

dit

Dat is een vraag die je alleen zelf kan beantwoorden natuurlijk. Genoeg mensen die vinden van wel, maar je moet niet je hele leven laten beheersen door training en voeding vind ik. Je moet nog een leven hebben, en dan is een esthetisch beter en gezonder lichaam zeker wat moeite waard. Helaas kost het voor de ene nu eenmaal wat meer moeite dan voor de andere, dat kan je alleen accepteren.

De kunst van deze sport zit hem erin te erkennen dat je nooit tevreden zult zijn, maar wel met het proces dat daar naartoe leidt.

Als je je doel niet helder voor ogen hebt dan spoken inderdaad die vragen geregeld door je hoofd ja...

Als jij een dikke 180 kilo squat wil hebben en een 140kg bench en tegelijkertijd dikke schouders en joekels van kuiten.... vind dan een manier om dat voor elkaar te krijgen.... it may take a year, 2 years or whatever! Zolang je je doel maar nastreeft en je tevreden bent met je training/dag als je weer onder de wol duikt aan het einde van de avond!

Terug
Naar boven