- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Uiteindelijk gaat iedereen dood en is alles voor niks geweest.
f**k wat een peptalk zeg 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
f**k wat een peptalk zeg 
The day you started lifting is the day you became forever small, because you'll never be as big as you want to be.

Ook hier zie ik mezelf heel erg in. Als ik kijk waar ik 2 jaar geleden was. Echt sprietje en wou ik muscles hebben. Nu zijn ze er en denk ik gvd wat weinig![]()
Ik heb een beginnetje maar ik train pas paar maanden maar toch 4 kilo erbijUiteindelijk gaat iedereen dood en is alles voor niks geweest.

ik doe het geeneens persé voor de gains. Ik vind het gewoon heerlijk om mezelf helemaal kapot te trainen, zo zwaar mogelijk.
Als ik dat niet meer zou doen dan wordt ik gek.
Je moet er wel plezier in hebben man.
Als je merkt dat je niet vooruit gaat is dat alleen maar des te meer motivatie om nog harder te trainen en eindelijk eens door je barrières heen te gaan.
Gooi er wat extra gewicht bij en ga door tot je niet meer kan, hoe lekker is dat!
Succes pik!
Als het goed is doe je iets wat je leuk vindt om te doen. Ik vind het niet erg om dingen te doen die ik leuk vind. Misschien vind je het niet leuk en kun je beter uitzoeken wat je wel leuk vindt om te doen.
Zaak is om naar jezelf te kijken en jezelf te verbeteren ipv naar anderen te kijken. Er zullen altijd mensen zijn die groter/sterker/of meer succes hebben met het een of ander. Zolang jij maar tevreden bent met wat jij doet maakt dat niet uit.