- Waardering
- 133
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
Hallo allemaal,
Ik ben al een tijdje aan het bulken en ben zo'n 10 kg aangekomen. Echt vet ben ik nog niet, dus heb ik besloten om gewoon lekker door te bulken tot m'n vetpercentage zo rond de 20% zit. Ik heb wel een nieuw bulkschema gemaakt, want met de huidige kom ik niet meer aan.
Mijn doel is om zoveel mogelijk spiermassa aan te zetten. Ik wil graag bulken tot en met de winter en dan een paar maandjes rustig cutten.
Mijn stats zijn:
Geslacht: Man
Leeftijd: 19 jaar
Lengte: 186,5 cm
Gewicht: 81,0 kg
Bf: 13,2%
Vvm: 70,3 kg
BMR (Katch-McArdle): 1888,5
Onderhoud: 1888,5 x 1,5 = 2927,2 kcal (Voor bulk dus 2927 + 500) = +-3500 kcal
Het schema staat in het bijgevoegde bestand, ik hoop dat jullie me wat tips of kritiek kunnen geven.
Alvast bedankt!
PS. : Dit excelschema (niet het eetschema) heb ik niet zelf gemaakt, maar hier ergens van het forum geplukt. Dus mocht er iemand zijn die zijn schema hier in herkent: duizendmaal dank
! Dit maakt het leven een stuk gemakkelijker
.
PPS. : Ik zie net dat ik in het schema nog een hoeveelheid van 0,1 mg whey heb staan. Dit is puur om het schema te laten werken, ik moet iets invullen in dat vakje. Oh en je wordt natuurlijk een monster van whey..
Ik ben al een tijdje aan het bulken en ben zo'n 10 kg aangekomen. Echt vet ben ik nog niet, dus heb ik besloten om gewoon lekker door te bulken tot m'n vetpercentage zo rond de 20% zit. Ik heb wel een nieuw bulkschema gemaakt, want met de huidige kom ik niet meer aan.
Mijn doel is om zoveel mogelijk spiermassa aan te zetten. Ik wil graag bulken tot en met de winter en dan een paar maandjes rustig cutten.
Mijn stats zijn:
Geslacht: Man
Leeftijd: 19 jaar
Lengte: 186,5 cm
Gewicht: 81,0 kg
Bf: 13,2%
Vvm: 70,3 kg
BMR (Katch-McArdle): 1888,5
Onderhoud: 1888,5 x 1,5 = 2927,2 kcal (Voor bulk dus 2927 + 500) = +-3500 kcal
Het schema staat in het bijgevoegde bestand, ik hoop dat jullie me wat tips of kritiek kunnen geven.
Alvast bedankt!
PS. : Dit excelschema (niet het eetschema) heb ik niet zelf gemaakt, maar hier ergens van het forum geplukt. Dus mocht er iemand zijn die zijn schema hier in herkent: duizendmaal dank
! Dit maakt het leven een stuk gemakkelijker
.PPS. : Ik zie net dat ik in het schema nog een hoeveelheid van 0,1 mg whey heb staan. Dit is puur om het schema te laten werken, ik moet iets invullen in dat vakje. Oh en je wordt natuurlijk een monster van whey..

. Wel eet ik altijd yogurth en een kiwi.