- Waardering
- 560
- Massa
- 40kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]daarstraks haperde ineens IE en begon mn internetpagina 1000 keer te verschijnen. (normaal gebruik ik chrome maar dat werkt hier niet voor deze site, als ik iets wil posten krijg ik een wit scherm?)
een of andere grapjas probeert mij hier paranoia te krijgen.
Toevallig niet netbus of sub7 op je pc staan.. mss is het een trojan..daarstraks haperde ineens IE en begon mn internetpagina 1000 keer te verschijnen. (normaal gebruik ik chrome maar dat werkt hier niet voor deze site, als ik iets wil posten krijg ik een wit scherm?)

Oh, en waarom dan wel...
Sub7 + Netbus hebben hier niks mee te maken, bovendien zijn die tools pre-historisch...Toevallig niet netbus of sub7 op je pc staan.. mss is het een trojan..
Trojan+jouw ip= ****en met netbus of sub7 (de enige 2 programma's die ik weet igg, zullen wel meer dingen bij zitten waarmee je kan ****en etc)
Ik zou igg mn belangrijke bestanden op in stick zetten.. just in case, je wett maar noot woar![]()
Toevallig niet netbus of sub7 op je pc staan.. mss is het een trojan..
Trojan+jouw ip= ****en met netbus of sub7 (de enige 2 programma's die ik weet igg, zullen wel meer dingen bij zitten waarmee je kan ****en etc)
Ik zou igg mn belangrijke bestanden op in stick zetten.. just in case, je wett maar noot woar![]()
Sub7 + Netbus hebben hier niks mee te maken, bovendien zijn die tools pre-historisch...

Zelf downloaden en perongelijk op die trojan drukken.. of perongelijk iets accepteren vna een vriend via msn ofzoSub7 + Netbus hebben hier niks mee te maken, bovendien zijn die tools pre-historisch...
Kan ook... Maar hoe zit het nu met je security?
- AV gedraaid?
- Spybot/ Ad-aware gedraaid?
- Hijack This gedraaid?
- Windows firewall of andere aan?
- Wachtwoorden daarna allemaal vernieuwt?
- Je OS beveiligd met goede login pass?

daarstraks haperde ineens IE en begon mn internetpagina 1000 keer te verschijnen. (normaal gebruik ik chrome maar dat werkt hier niet voor deze site, als ik iets wil posten krijg ik een wit scherm?)
hoe een windows pc te beveiligen en draaiend te houden ken ik wel

Virusscanners zijn crap. Heb je helemaal niet nodig.

Nee, zet je firewall ook mar gelijk uit, allemaal onzin.![]()