Fitness Seller

Is mijn pc gekraakt?

• Topic Starter Topic Starter
daarstraks haperde ineens IE en begon mn internetpagina 1000 keer te verschijnen. (normaal gebruik ik chrome maar dat werkt hier niet voor deze site, als ik iets wil posten krijg ik een wit scherm?)

een of andere grapjas probeert mij hier paranoia te krijgen.

Probeer eens Safari als browser.

Kan ook... Maar hoe zit het nu met je security?

- AV gedraaid?
- Spybot/ Ad-aware gedraaid?
- Hijack This gedraaid?
- Windows firewall of andere aan?
- Wachtwoorden daarna allemaal vernieuwt?
- Je OS beveiligd met goede login pass?

daarstraks haperde ineens IE en begon mn internetpagina 1000 keer te verschijnen. (normaal gebruik ik chrome maar dat werkt hier niet voor deze site, als ik iets wil posten krijg ik een wit scherm?)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Toevallig niet netbus of sub7 op je pc staan.. mss is het een trojan..

Trojan+jouw ip= ****en met netbus of sub7 (de enige 2 programma's die ik weet igg, zullen wel meer dingen bij zitten waarmee je kan ****en etc)
Ik zou igg mn belangrijke bestanden op in stick zetten.. just in case, je wett maar noot woar ;)

Trojan+jouw ip= ****en met netbus of sub7 (de enige 2 programma's die ik weet igg, zullen wel meer dingen bij zitten waarmee je kan ****en etc)
Ik zou igg mn belangrijke bestanden op in stick zetten.. just in case, je wett maar noot woar ;)
Sub7 + Netbus hebben hier niks mee te maken, bovendien zijn die tools pre-historisch...

Netbus en sub7 zijn outdated en word niet meer mee gewerkt of toch zelden.

---------- Toegevoegd om 15:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:39 ----------

Sub7 + Netbus hebben hier niks mee te maken, bovendien zijn die tools pre-historisch...

dat dus :D

Zelf downloaden en perongelijk op die trojan drukken.. of perongelijk iets accepteren vna een vriend via msn ofzo
Ze zijn wel prehistorisch ja, nja.. was een kans waard

Enige goede antwoord is overigens al gegeven door T., ik zou niet zomaar gaan formatteren.
Grote kans als je, je security goed opzet dat je van het gezeik af bent.

Virusscanners zijn crap. Heb je helemaal niet nodig.

Kan ook... Maar hoe zit het nu met je security?

- AV gedraaid?
- Spybot/ Ad-aware gedraaid?
- Hijack This gedraaid?
- Windows firewall of andere aan?
- Wachtwoorden daarna allemaal vernieuwt?
- Je OS beveiligd met goede login pass?

- Geen default account gebruiken met administrator rechten :D

Dat krijg je met internet explorer neem ik aan? Ik heb precies hetzelfde verhaal. Één of ander virus, krijg hem alleen niet te pakken. Pak Firefox, daarbij heb je er geen last van.

ja hier gebruik ik google chrome maar die windows install is zo ****ed dat ik met chrome niet eens op het DBB iets kan posten. zit dan ook nog eens met een trage internetverbinding dat het al 2 uur duurt om een klein programma te downloaden...

hoe een windows pc te beveiligen en draaiend te houden ken ik wel, na 2 uur was spybot binne en die heeft toch een aantal dingen verwijdert

Ik snap sowieso niet de problemen die hij noemt. Chrome draait DBB als een tiet op mijn pc beneden. Al die problemen wijzen toch echt op een ernstig security of bug probleem in jouw pc.

Nee, zet je firewall ook mar gelijk uit, allemaal onzin.:rolleyes:

Virusscanners zijn bagger. Je kan niet eens fatsoenlijk downloaden.

Mijn methode; 2 of meerdere schijven gebruiken, partitie aanmaken voor windows (20 gig bv), eerst alles daar op zetten wat je download.

1x in de maand ff formatteren en klaar is kees.

Terug
Naar boven