Tillen
Cool Novice
- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap sowieso niet de problemen die hij noemt. Chrome draait DBB als een tiet op mijn pc beneden. Al die problemen wijzen toch echt op een ernstig security of bug probleem in jouw pc.

Virusscanners zijn bagger. Je kan niet eens fatsoenlijk downloaden.
Mijn methode; 2 of meerdere schijven gebruiken, partitie aanmaken voor windows (20 gig bv), eerst alles daar op zetten wat je download.
1x in de maand ff formatteren en klaar is kees.

Je hebt zeker nog nooit gehoord van een virtuele machine?![]()

Je hebt zeker nog nooit gehoord van een virtuele machine?![]()

Je kunt daarmee wel zonder risico testen of een bestand schadelijk is of niet. (ik reageerde dus op de post van checksor)

Virusscanners zijn bagger. Je kan niet eens fatsoenlijk downloaden.
Mijn methode; 2 of meerdere schijven gebruiken, partitie aanmaken voor windows (20 gig bv), eerst alles daar op zetten wat je download.
1x in de maand ff formatteren en klaar is kees.
zou ik toch geen geduld voor hebben om iedere keer mn virtuele pc op te gaan starten om een bestandje te testen.
Als je wat uitkijkt wat je download kan je makkelijk virussen vermijden.

VMs zijn voor mensen die niet genoeg geld hebben voor meerdere computers, of niet weten hoe ze moeten dual-booten.![]()

)
Ik snap sowieso niet de problemen die hij noemt. Chrome draait DBB als een tiet op mijn pc beneden. Al die problemen wijzen toch echt op een ernstig security of bug probleem in jouw pc.
) draaien prima!Ik heb laatst nog een systeem in elkaar gezet met een AMD Athlon 64 3000+ met Cool 'n Quiet technologie, hardcore ouwe.Jij houdt gewoon niet van VMs omdat je hardware dit niet trekt, haha
(geen idee of je inmiddels wel al een sneller systeem hebt, bekjammie)
En dual booten heeft me nog nooit echt getrokken, op de een of andere manier blijf ik maar één bepaalde partitie opstarten.![]()

Ik heb hem eraf getyft, dat is echt een katabole browser.
Ik heb hem eraf getyft, dat is echt een katabole browser.