- Waardering
- 3.208
Worst software evaluation method evernooit geprobeerd, ik let vaak op de namen.. chrome en opera klinken gay![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Worst software evaluation method evernooit geprobeerd, ik let vaak op de namen.. chrome en opera klinken gay![]()

Als je een ontwikkelaar bent, is er geen enkele browser die ook maar dicht in de buurt van Mozilla FF komt.

Beter gebruik je GRUB als boot-manager, nooit problemen mee gehad.

Nog steeds geen Linux uitgeprobeerd dus.hehe... het is geen software- of hardwarematig probleem geweest, ik startte vrijwillig telkens dezelfde partitie op![]()
![]()

nooit geprobeerd, ik let vaak op de namen.. chrome en opera klinken gay![]()
ja ubuntu was toch wel een verbetering ten opzicht van suse linux wat ik eens in mijn tienerjaren geinstalleerd had. In die tijd viel er helemaal niet met linux te werken.LoL tja qua gebruiksvriendelijkheid kan Linux nog stukken beter...
Maar ze gaan er wel op vooruit en het OS is prima eens je het kent.
apple is daar echt een held in, het woord "mac" bijvoorbeeld, daar kan geen hetero op gekomen zijn.

apple is daar echt een held in, het woord "mac" bijvoorbeeld, daar kan geen hetero op gekomen zijn.

Jef Raskin married Linda S. Blum in 1982. They had three children together—Aza, Aviva, and Aenea, with honorary/surrogate siblings Rebecca Fureigh, and Jenna Mandis.

Mac is afkorting voor Macintosh en is bedacht door deze Apple medewerker:

ja ik weet dat het van macintosh komt, wat al helemaal gay klinkt
Vind het gwn nogal vreemde benamingen, windows is dan toch een stuk origineler en professioneler. (dan spreek ik niet over de software zelf)
Microsoft creatiever noemen dan Apple
Dude koop nou eens een mac en oordeel dan pas.