Fitness Seller

Is mijn pc gekraakt?

Als je een ontwikkelaar bent, is er geen enkele browser die ook maar dicht in de buurt van Mozilla FF komt.
Die plug-ins geven het programma zoveel meer kwaliteit:
WebDeveloper, FireBug, FTP client, agent switcher, integratie met Tor etc. etc. en dan heb ik het nog niet eens gehad over Pong!, wat een geweldig spel is dat.:p

Maar ik geloof dat de thread ergens anders over ging...

• Topic Starter Topic Starter
linux = errorheaven, vraag je iets over zo'n error op een linuxforum krijg je een antwoord dat nog moeilijker te ontcijfere is dan russisch.

LoL tja qua gebruiksvriendelijkheid kan Linux nog stukken beter...

Maar ze gaan er wel op vooruit en het OS is prima eens je het kent.

nooit geprobeerd, ik let vaak op de namen.. chrome en opera klinken gay :p

apple is daar echt een held in, het woord "mac" bijvoorbeeld, daar kan geen hetero op gekomen zijn.

---------- Toegevoegd om 16:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

LoL tja qua gebruiksvriendelijkheid kan Linux nog stukken beter...

Maar ze gaan er wel op vooruit en het OS is prima eens je het kent.
ja ubuntu was toch wel een verbetering ten opzicht van suse linux wat ik eens in mijn tienerjaren geinstalleerd had. In die tijd viel er helemaal niet met linux te werken.

apple is daar echt een held in, het woord "mac" bijvoorbeeld, daar kan geen hetero op gekomen zijn.
:rolleyes:

Mac is afkorting voor Macintosh en is bedacht door deze Apple medewerker:

Jef Raskin married Linda S. Blum in 1982. They had three children together—Aza, Aviva, and Aenea, with honorary/surrogate siblings Rebecca Fureigh, and Jenna Mandis.

Maar "Windows" en "PC" is dan weer heel creatief gevonden :roflol:

:rolleyes:

Mac is afkorting voor Macintosh en is bedacht door deze Apple medewerker:

ja ik weet dat het van macintosh komt, wat al helemaal gay klinkt:D

Vind het gwn nogal vreemde benamingen, windows is dan toch een stuk origineler en professioneler. (dan spreek ik niet over de software zelf)

Windows origineler :roflol:

He we hebben een window op het scherm. Laten we onze software dan maar Windows noemen :roflol:

Laatst bewerkt door een moderator:
Microsoft creatiever noemen dan Apple :o

Dude koop nou eens een mac en oordeel dan pas.

Ik stop ermee, dit is teveel.

Terug
Naar boven