AndroidHealthClinic

Is mijn pc gekraakt?

@medievil

Welke crack heb je gebruikt voor jouw windows 7?

2u9o9ad.jpg - 171754
Ik vindt het nog steeds jammer dat dit soort zooi de standaard wordt. Ik werk liever met Windows 2000/XP, oude versies van Office, oude versies van browsers, oudere versies van alles eigenlijk. Die flashy grafics vindt ik behoorlijk irritant, doe mij maar simpel. Toch vrees ik dat ik vrijwel de enige ben.:o

Ik vindt het nog steeds jammer dat dit soort zooi de standaard wordt. Ik werk liever met Windows 2000/XP, oude versies van Office, oude versies van browsers, oudere versies van alles eigenlijk. Die flashy grafics vindt ik behoorlijk irritant, doe mij maar simpel. Toch vrees ik dat ik vrijwel de enige ben.:o
Nee, heb ik ook.. heb net 7 geinstalleerd en word stront ziek van al die tabs onderaan de balk die dan weer verstopt zijn in tabs and on.. doorzichtige funky dingetjes word ik ook gek van.. gelukkig kan je alles wel gewoon op klassiek zetten zodat het op windows 2000 lijkt :D

Nee, heb ik ook.. heb net 7 geinstalleerd en word stront ziek van al die tabs onderaan de balk die dan weer verstopt zijn in tabs and on.. doorzichtige funky dingetjes word ik ook gek van.. gelukkig kan je alles wel gewoon op klassiek zetten zodat het op windows 2000 lijkt :D

Nja, als het een beetje snel draait is dat wel te doen, maar XP vindt ik voorlopig een prachtig OS.

• Topic Starter Topic Starter

en wat vind je van de snelheid?

Maakt helemaal niet uit dat die grafische dingen de standaard worden, extra opties moet je juist toejuichen, zo kan je het altijd aan je smaak aanpassen, windows classic is er tenslotte ook nog.
Zelf hecht ik veel belang aan die toeters en bellen, en vind het nieuwe startmenu ook een stuk beter werken. Int begin vond ik het ook klote maar je moet het zo een tijdje laten dan word je het gewoon.

24ludua.jpg - 171872 :cool:

Laatst bewerkt:
en wat vind je van de snelheid?

Maakt helemaal niet uit dat die grafische dingen de standaard worden, extra opties moet je juist toejuichen, zo kan je het altijd aan je smaak aanpassen, windows classic is er tenslotte ook nog.
Zelf hecht ik veel belang aan die toeters en bellen, en vind het nieuwe startmenu ook een stuk beter werken. Int begin vond ik het ook klote maar je moet het zo een tijdje laten dan word je het gewoon.

24ludua.jpg - 171887 :cool:
Ik moet zeggen, hij loopt als een tiet. voor mijn gevoel issie al gewoon sneller dan xp zonder dat ik ook maar iets heb gedaan :D
de typische 'xp sfeer' hangt er ook, klinkt vaag en kan het niet uitleggen maar t geeft me een beter gevoel dan vista :P dat voelde alsof de pc zelf deed waar hij zin in had...
Die toeters vind ik niet erg, zoals aero, maar wel die hele layout die verdoet word zoals die nieuw knoppen zoals 1 icoontje voor IE en 1 icoontje voor msn op je taakbalk, ik wil gewoon kunnen zien met wie ik op dat moment chat en niet dat ik eerst op dat knopje moet drukken en dan pas kan zien met wie ik praat.. dat hadden ze voor mij gewoon zo kunnen laten als het was, verder is er niet echt veel mis mee :D zal er wel aan wennen na een tijdje.. maar blijf toch lekker fftjes nog xp gebruiken ;)

Werkt idd sneller dan XP, snap wel wat je bedoelt, vista voelde gwn traag en opgepropt aan. snap wel niet waarom je nog XP gebruikt ???

Bij de opties voor de taakbalk moet je combineren als de taakbalk vol is selecteren en kleine pictogrammen aanvinken, dan heb je terug een startmenu zoals vanouds.
258w7fa.jpg - 171888

Werkt idd sneller dan XP, snap wel wat je bedoelt, vista voelde gwn traag en opgepropt aan. snap wel niet waarom je nog XP gebruikt ???

Bij de opties voor de taakbalk moet je combineren als de taakbalk vol is selecteren en kleine pictogrammen aanvinken, dan heb je terug een startmenu zoals vanouds.
258w7fa.jpg - 171890
Nog niet alles werkt op 7 en heb nog geen goeie crack.. alleen die van 120 dagen kan ik krijgen of timernuke
Ah ok thnx, dat was eigenlijk het enige wat me irriteerde.. toch wel vaag dat het snel werkt, ondanks de toeters en bellen, ook de verwissellende achtergronden is kicken :D

Nog niet alles werkt op 7 en heb nog geen goeie crack.. alleen die van 120 dagen kan ik krijgen of timernuke
Ah ok thnx, dat was eigenlijk het enige wat me irriteerde.. toch wel vaag dat het snel werkt, ondanks de toeters en bellen, ook de verwissellende achtergronden is kicken :D

Ja microsoft heeft zijn best gedaan:D

Bij mij werkt overigens alles wat ik nodig heb op 7

ja ik ga m maar eens volpleuren vol drivers enprogramma's, kijken offie dan nog relekst is en dan ga ik m wss wel gebruiken, als ik eerst een mooie crack kan vinden dan

Ik heb laatst al meteen een bug ontdekt: in de taakbalk blijven de snelkoppelingen naar programma's (snelstarten) niet staan. Je kan dit ook nergens aan of uit zetten. Sleep je dan nieuwe snelkoppelingen ernaartoe dan verschijnt ie weer.

Ik heb laatst al meteen een bug ontdekt: in de taakbalk blijven de snelkoppelingen naar programma's (snelstarten) niet staan. Je kan dit ook nergens aan of uit zetten. Sleep je dan nieuwe snelkoppelingen ernaartoe dan verschijnt ie weer.

Dus je icoontjes die je vastpint aan de taakbalk verdwijnen vanzelf???
zelf geen last van

---------- Toegevoegd om 22:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:42 ----------

serieus? zijn er al keys dan..
Volgensmij doet hij het dan niet meer als 7 uitkomt ofwel?

geen idee en geen zin om te gaan googlen nu:D, ben er wel zeker van dat er een werkende crack of manier is om het te omzeilen.

lame..
ze verdwijnen gewoon en komen neit terug?

Ja en het vreemde is dat ik de laatste nieuwe versie heb van 7. Nergens kan ik het veranderen, snap er niets van.

Terug
Naar boven