XXL Nutrition

Is mijn pc gekraakt?

• Topic Starter Topic Starter
Ik stop ermee, dit is teveel.

ja ik weet het microsoft zou degene zijn die alles steelt, echter is dit gewoon propagande van die apple aap, constant zitten ze bezig over microsoft dat alles zou kopieren, dikke onzin.
dat ze zich moeten wenden tot zulk propagande om apple te kunnen verkopen:o. Microsoft hoor je zo nooit bullshitten.

toch werkt die methode wel.. altijd bij linux weggebleven.. die rare ijsvogel die mij aankijkt vind ik maar niks.

apple... ik weet niet wie zn bedrijf appel noemt..

microsoft, ook niet de beste keuze, maar klikt al veel minder gay dan apple.

..Het werkt wel :D

Wat is er nou weer gay aan het woord apple. Ik denk dat sommigen een gay-obsessie hebben hier. BTW ik vind peanuts verschrikkelijk gay.

toch werkt die methode wel.. altijd bij linux weggebleven.. die rare ijsvogel die mij aankijkt vind ik maar niks.

apple... ik weet niet wie zn bedrijf appel noemt..

microsoft, ook niet de beste keuze, maar klikt al veel minder gay dan apple.

..Het werkt wel :D
Microsoft is iig professioneel, simpliciteit en de naam heeft ook alles te maken met het bedrijf:cool:

Wat is er nou weer gay aan het woord apple. Ik denk dat sommigen een gay-absessie hebben hier. BTW ik vind peanuts verschrikkelijk gay.

12 uur geleden zat ik nog in Bangkok, nog langs een apple lounge gelopen.., zag allemaal bankoknezen met strakke business pakjes, beentjes overelkaar op hun witte mooie laptop met een appel op de klep te tikken, dat zegt voor mij genoeg..:p

Verder heb ik geen gay obsessie.. stopwoord mss, kan ook zeggen dat ik het stom vind... heb verder ook niks tegen homo's hehe :D

Heb zojuist windows 7 geinstalleerd op een aparte partitie, kannek alles van mn ma nog overzette moest ze nog iets nodig hebben. Is ook via windows update het nederlandse taalpakket te vinden.

Alle programma's geinstalleerd en met acronis een image gemaakt:cool:.

Met die andere windows viel nimeer te werken haha.

Heb zojuist windows 7 geinstalleerd op een aparte partitie, kannek alles van mn ma nog overzette moest ze nog iets nodig hebben. Is ook via windows update het nederlandse taalpakket te vinden.

Alle programma's geinstalleerd en met acronis een image gemaakt:cool:.

Met die andere windows viel nimeer te werken haha.
Issie relext? windows 7?

Zeker, enorme snelheids en stabiliteitsboost over windows vista, werkt ook sneller dan windows xp. Interface vind ik ook een stuk beter werken.
2u9o9ad.jpg - 171671

Zeker, enorme snelheids en stabiliteitsboost over windows vista, werkt ook sneller dan windows xp. Interface vind ik ook een stuk beter werken.
2u9o9ad.jpg - 171672
Ziet er idd wel geil uit :D kan je die geilheid ook uitzetten? zodat je nog meer performance krijgt? of heeft dat bij 7 weinig effect, integenstelling tot vista..fcking k*t os, voor hetzelfde geld had ik 4 games kunnen kopen ofzo

Ziet er idd wel geil uit :D kan je die geilheid ook uitzetten? zodat je nog meer performance krijgt? of heeft dat bij 7 weinig effect, integenstelling tot vista..fcking k*t os, voor hetzelfde geld had ik 4 games kunnen kopen ofzo

Er zal amper verschil zijn in snelheid, werk iig nu al supersnel. Vista was een te vol geladen trein ja, windows 7 is een heel stuk beter.

Kopen Peanut? :scratch:

Kwa sT gaan ze er wel goed op vooruit:cool:.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven