Zo heet mijn hond ook!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Microsoft hoor je zo nooit bullshitten.Microsoft is iig professioneel, simpliciteit en de naam heeft ook alles te maken met het bedrijftoch werkt die methode wel.. altijd bij linux weggebleven.. die rare ijsvogel die mij aankijkt vind ik maar niks.
apple... ik weet niet wie zn bedrijf appel noemt..
microsoft, ook niet de beste keuze, maar klikt al veel minder gay dan apple.
..Het werkt wel![]()

Wat is er nou weer gay aan het woord apple. Ik denk dat sommigen een gay-absessie hebben hier. BTW ik vind peanuts verschrikkelijk gay.

.Issie relext? windows 7?Heb zojuist windows 7 geinstalleerd op een aparte partitie, kannek alles van mn ma nog overzette moest ze nog iets nodig hebben. Is ook via windows update het nederlandse taalpakket te vinden.
Alle programma's geinstalleerd en met acronis een image gemaakt.
Met die andere windows viel nimeer te werken haha.
Ziet er idd wel geil uit
kan je die geilheid ook uitzetten? zodat je nog meer performance krijgt? of heeft dat bij 7 weinig effect, integenstelling tot vista..fcking k*t os, voor hetzelfde geld had ik 4 games kunnen kopen ofzoZiet er idd wel geil uitkan je die geilheid ook uitzetten? zodat je nog meer performance krijgt? of heeft dat bij 7 weinig effect, integenstelling tot vista..fcking k*t os, voor hetzelfde geld had ik 4 games kunnen kopen ofzo

Buiten het feit dat dit illegaal is vind ik dit geen optimale manier om met Apple kennis te maken als Windows-gebruiker.

Er zal amper verschil zijn in snelheid, werk iig nu al supersnel. Vista was een te vol geladen trein ja, windows 7 is een heel stuk beter.

Ja, voel me nu ook echt een douche...
shame on meLijkt bijna of je er echt bij bent zo realistisch is het...Kwa sT gaan ze er wel goed op vooruit.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hypocriet!
In het geval van Windows is het geen probleem dat de software illegaal is?![]()

Goed idee T, wil je m'n bankrekening nummer alvast hebben?
Geld mag nu ook eens naar kleinere software/hardware bedrijven gaan![]()