Dag allen,
Ben al geruime tijd met krachttraining maar heb het gevoel dat ik niet meer verder kom. Lees geregeld posts hier maar soms ben ik het er niet mee eens maar goed nu toch maar eens even vragen of jullie me vooruit kunnen helpen.
Mijn doel is meer massa creeren. Ik ben 25, weeg 98 kilo en ben 1.95 met een bodyfat van 13.8%. Train 4 keer per week. En ik doe in elke training mijn armen. (47 cm omvang)
Mijn huidige schema ziet er ongeveer als volgt uit:
Dag 1
Bench press in combinatie met Bent over Row
Incline bench press icm. Bent over Row met smalle greep
Cable flyes icm. Lateral pulldown behind neck
Buikspieren
10-15 minuten
Biceps en Triceps
3 oefeningnen biceps en 3 triceps (supersets)
Dag 2
Squatten (box-squat)
Leg extension
Dead-lift
Standing calf raises
Buik
Biceps en Triceps
Dag 3
Herhaling van dag 1
Dag 4
Military press tot op de borst
Cable front raises icm Cable side raises en bent over cable side raises (achterkant schouder)
Standing Behind neck press
Shruggs
Buik
Biceps en triceps
Verder doe ik qua opbouw sets dat ik meestal 1 opwarm set doe van 12 of meer herhalingen. Dan een set van 10 met 60% van max dan een set van 8 met 70% van max en dan een van 6 met 80% van max.
Bij compound oefeningen doe ik meer sets.
Voeding zit verder goed.
Ik hoor het graag van jullie
Alvast bedankt!
Ben al geruime tijd met krachttraining maar heb het gevoel dat ik niet meer verder kom. Lees geregeld posts hier maar soms ben ik het er niet mee eens maar goed nu toch maar eens even vragen of jullie me vooruit kunnen helpen.
Mijn doel is meer massa creeren. Ik ben 25, weeg 98 kilo en ben 1.95 met een bodyfat van 13.8%. Train 4 keer per week. En ik doe in elke training mijn armen. (47 cm omvang)
Mijn huidige schema ziet er ongeveer als volgt uit:
Dag 1
Bench press in combinatie met Bent over Row
Incline bench press icm. Bent over Row met smalle greep
Cable flyes icm. Lateral pulldown behind neck
Buikspieren
10-15 minuten
Biceps en Triceps
3 oefeningnen biceps en 3 triceps (supersets)
Dag 2
Squatten (box-squat)
Leg extension
Dead-lift
Standing calf raises
Buik
Biceps en Triceps
Dag 3
Herhaling van dag 1
Dag 4
Military press tot op de borst
Cable front raises icm Cable side raises en bent over cable side raises (achterkant schouder)
Standing Behind neck press
Shruggs
Buik
Biceps en triceps
Verder doe ik qua opbouw sets dat ik meestal 1 opwarm set doe van 12 of meer herhalingen. Dan een set van 10 met 60% van max dan een set van 8 met 70% van max en dan een van 6 met 80% van max.
Bij compound oefeningen doe ik meer sets.
Voeding zit verder goed.
Ik hoor het graag van jullie
Alvast bedankt!

ben benieuwd of je mss pilaren van armen hebt en dat derest zo maar een beetje bij blijft, of mss juist niet? 
,