Dat 1 uur trainen de maximum heeft iedereen zelfs de "pro's" een andere mening over.
Vroeger trainde ze 2 uur en elke dag en ze groeide ook, rich piana traint bv ook elke dag en meer dan een uur en die kerel is niet bepaald klein. Je voeding moet dan wel in orde zijn of je trekt dat niet.
Als naturel geen enkele dag rust nemen is ook niet echt verstandig vind ik, want na een tijdje blijf je gewoon hangen met de gewichten.
Je moet gewoon luisteren naar je lichaam vind ik, is het je rustdag en je voelt je vol energie en je hebt zin om te trainen dan ga je gewoon trainen, is het een trainingsdag en je voelt je slecht, geen energie, laat moeten werken, geen zin om te trainen, dan ga je gewoon een dag niet trainen.
Zorg er voor dat je als naturel elke spiergroep om de 4-5 dagen traint, ik ben van mening dat als je elke spiergroep als naturel om de week traint, dat dit minder goed werkt dan om de 4-5 dagen.
Bij mij ben ik de eerste dag na trainen een beetje stijf, de tweede dag heel stijf, derde dag terug minder, 4de dag bijna niet meer en naargelang hoe ik me voel train ik die spiergroep weer of de dag erna maar zeker niet later. Want ik ben van mening dat je kracht na 7 dagen zo goed als weer hetzelfde is als vorige week, terwijl na 4-5 dagen je meer kracht hebt dan vorige keer.
En er zijn meerdere "fitness guru's" die ook van mening zijn dat je als naturel beter je spier meerdere keren kan trainen op kortere tijd met natuurlijk minder gewicht dan 1 keer per week met meer gewicht.
Verder is je kracht schema wel goed, alleen te veel cardio imo, ook al wil je je vet% verlagen vind ik het nog veel.