MuscleMeat

Is Nederland vol?

Peiling Peiling Is Nederland vol?

• Totaal stemmers
    91
Ik ben geen boomknuffelaar, maar om nou elk stukje natuur wat ogenschijnlijk even niks mee gedaan wordt vol te proppen met wolkenkrabbers en bijstandswijken lijkt me niet de juiste bijdrage aan gezonde leefomstandigheden.
Helemaal mee eens. Ik zou alleen een klein stukje meer ruimte willen gebruiken voor bewoning omdat ik denk dat het op elkaar gepakt zitten niet bevorderlijk is voor verbroedering der volkeren.

En van mijn bomen blijf je af :mad:

---------- Toegevoegd om 13:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:24 ----------

Waar wou jij van gaan eten dan, als ze dit in elk land gaan doen?
Wordt alweer mijn uitspraak in het extreme getrokken ???
En het hoeft gelukkig niet overal te gebeuren. Alleen in de top 3 dichtbevolkste landen ter wereld waarvan Nederland er eentje schijnt te zijn. (Onder verwijzing naar mijn eerdere post dat ik beslist geen land wil inpikken van de boeren)

[/COLOR]Wordt alweer mijn uitspraak in het extreme getrokken ???
En het hoeft gelukkig niet overal te gebeuren. Alleen in de top 3 dichtbevolkste landen ter wereld waarvan Nederland er eentje schijnt te zijn. (Onder verwijzing naar mijn eerdere post dat ik beslist geen land wil inpikken van de boeren)

Waarom moet er in de dichtbevolkte landen extra gebouwd worden? je kunt toch beter in de minder dichtbevolkte landen gaan bouwen.

Er zijn op de wereld bijna geen plekken waar de bevolkingsdichtheid zo hoog is als in Nederland. We zijn gekeken naar aantal personen en ruimte een van de meest volle plaatsen in de wereld.

ja dat klopt wel,maar de vraag of nederland vol is,is incorrect we moeten op wereldschaal kijken,dat bedoel ik te zeggen.

Maar is het niet zo dat we binnenkort/of al met de bevolking zijn aan het zakken ?
Vroeger hadden ze gezinnen van meer dan 6 kinderen en nu 1-4 kinderen dus de bevolking zakt sowieso ?

Waarom moet er in de dichtbevolkte landen extra gebouwd worden? je kunt toch beter in de minder dichtbevolkte landen gaan bouwen.
En dan? Aftellen en elke 10e persoon het land uit schoppen?

---------- Toegevoegd om 14:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------

Maar is het niet zo dat we binnenkort/of al met de bevolking zijn aan het zakken ?
Vroeger hadden ze gezinnen van meer dan 6 kinderen en nu 1-4 kinderen dus de bevolking zakt sowieso ?
Nog niet. Volgens CIA Factbook groeit de bevolking in NL dit jaar met 0.39%.

Weet je nog? Dat nummer "15 Miljoen mensen" uit 1996. Dat zijn er nu inmiddels 16.6 miljoen. De bevolking zakt??

Neen; Die nl'ers die allemaal naar België kwamen kunnen nog makkelijk terugkeren :mad:

Vergeleken met andere landen, ja.

idd redelijk vol, maar het kan altijd wat voller natuurlijk.

nederland is niet vol maar het is wel een goed excuus om die finnen buiten te houden

Terug
Naar boven