XXL Nutrition

'Islam onderwerpt zwak Europa'

Hij is een inwoner van dit land, een land dat democratisch is... als de meerderheid het extreem vindt dan is het dat dus ook en hoeft het niet gerespecteerd te worden. Extremen zijn namelijk altijd slecht, dat heeft het verleden ons al voldoende bewezen.

goedzo, dan ben je het ook met mij eens dat sommige mensen op deze forum verkeerd bezig zijn.
en die vergelijking met het verleden had ik ook een keertje gemaakt. Volgens sommige mensen had ik meteen het discussie verloren omdat ik dat deed???

Heel veel van wat er op dit forum geschreeuwd wordt moet je met een korreltje zout nemen Napoleon.

het is misschien extreem,.. maar wie ben jij om voor andere mensen te bepalen. Als ze het fijn vinden dan moet je de keuze respecteren.
En ik dacht dat men met rechts een hand gaf.......

het is wel degelijk extreem.. en ik zeg niets over hun keuze..
en normaliter geef je met rechts een hand maar als je toevallig iets vast hebt in je rechts hand of eender wat, kan je toch ook even met links een hand geven.. voor hen gaat dat niet.. heb aantal islamitische vrienden en die gaven me die opmerking eens, nu let ik er altijd wel op ;)

In zoveel landen, ook niet Islamitische, is het gewoon not done om met je linkerhand een hand te geven. In sommige landen zullen ze zelfs agressief worden. Probeer het eens in Thailand, is die tandpasta lach snel van de gezichten verdwenen. In India net zo goed.

heb jij nog nooit iemand een linkerhand gegeven?
het is idd minder beleefd geef ik toe, maar in bepaalde omstandigheden..
en wat zeggen we over mensen zonder rechterhand? mogen die geen hand geven?

Ik zal uit beleefdheid buiten Nederland nooit mijn linkerhand uitsteken. Weet hoe gevoelig het ligt in veel landen, vergeet niet dat die hand onrein wordt gezien omdat de kont er meestal mee wordt afgeveegd. Uit hygienisch oogpunt hebben ze dus gelijk als ze het weigeren. In Azie zit je zeker niet te wachten op die linkerhand, die gaat de kont in zonder wc-papier in veel landen. Fles water vinden ze voldoende.

Ik zal uit beleefdheid buiten Nederland nooit mijn linkerhand uitsteken. Weet hoe gevoelig het ligt in veel landen, vergeet niet dat die hand onrein wordt gezien omdat de kont er meestal mee wordt afgeveegd. Uit hygienisch oogpunt hebben ze dus gelijk als ze het weigeren. In Azie zit je zeker niet te wachten op die linkerhand, die gaat de kont in zonder wc-papier in veel landen. Fles water vinden ze voldoende.

jah idd, Eric is best wel slim.....
het heeft met cultuur te maken. hetis niet verboden in de islam om iemand met links een hand te geven, maar met respect te maken. Of normen en waarden. Maar jah er zijn nog altijd mensen met hun hoofd in hun reet.

hoe kom je nou aan de hele ged8te dat het niet mag slimmerik.
En jah ik geef ook wel eens mensen een hand met links omdat de rechter bezet is.

Omdat een islamatische vriend me dat gezegd heeft, dat dat volgens hun geloof echt niet mocht, en is idd omdat ze hun kont daarmee afvegen, wist ik wel, lees enkele posts terug quote: "precies of ik kuis mn kont af met mn links hand?"
je hebt gelijk dat het wsl met hygiëne, waarden en normen te maken heeft

Hier nog een mooi stukje van iemand uit het politics.be forum

Derde islamitische invasie

05.02.2007 16.09u - Professor Bernard Lewis, een eminent islamoloog, verklaarde onlangs op een symposium in Jeruzalem dat Europa de strijd tegen de islamisering heeft opgegeven. Zijn collega professor Raphael Israeli bevestigde dat. Raphael Israeli werd enkele jaren geleden beroemd met zijn boek “Islamikaze”, waarin hij voorbeelden gaf van de opmars van de radicale islam in Europa. Over enkele maanden verschijnt zijn nieuwe boek, met de onheilspellende titel “The Third Islamic Invasion of Europe” - “De derde islamitische invasie van Europa”. De eerste invasie vond plaats in de zevende eeuw, toen de moslims Spanje, Portugal en het zuiden van Frankrijk veroverden. Hun opmars werd pas gestuit bij Portiers. De tweede invasie begon in de vijftiende eeuw, toen de Turken vanuit het oosten aanvielen, de Balkan veroverden en twee keer Wenen belegerden. Nu is volgens Israeli de derde invasie bezig. De islam rukt dit keer niet met legers op, maar door propaganda, bekering en demografische veranderingen. De Europeanen zelf hebben te weinig kinderen om het sterftecijfer te compenseren. Ook in de rooms-katholieke landen krimpt de oorspronkelijke bevolking. "De Europeanen plegen demografische zelfmoord", stelt Israeli nuchter vast. In zijn visie kan Europa de opmars van de islam nog afremmen of stoppen door de immigratiewetten te veranderen, maar hij is niet optimistisch over de politieke haalbaarheid daarvan. Door de Europese eenwording zijn immigratiebeperkingen nooit sterker dan de zwakste schakel. Illegale immigranten blijven toestromen en alle Europese landen laten familiehereniging toe. Het aantal moslims in Europa zal dus verder toenemen. Als Turkije bij de Europese Unie komt, komen er trouwens in één klap nog eens 75 miljoen moslims bij.
Europese politici zullen in toenemende mate rekening moeten houden met de moslimkiezers. Die zullen steeds hogere eisen stellen, bijvoorbeeld op het gebied van de familiehereniging. Israeli verwacht ook dat ze binnenkort de invoering van de sharia zullen eisen. "Het is niet zo dat je van de ene dag op de andere overgaat van de grondwet naar de sharia. De sharia kan langzamerhand invloed gaan krijgen op de wetten die een land aanneemt. Je kan de sharia niet helemaal naast je neerleggen, omdat je rekening moet houden met een groeiend deel van de bevolking. Er zijn al hele gebieden waar niemand bij de verkiezingen kan winnen, als hij niet de steun heeft van de moslims." Met die gebieden bedoelt Israeli natuurlijk sommige kiesomschrijvingen in Frankrijk en Groot-Brittannië. Of steden als Brussel.

Israeli vermeldt vele citaten van moslims die "openlijk en zonder schaamte" zeggen dat ze Europa willen omvormen tot een islamitisch gebied. Hij citeert bijvoorbeeld een uitspraak van sjeik Umar al-Bakri: "Over twintig jaar wappert de islamitische vlag bij Westminster en Downing Street." En wie de bevolkingscijfers kent, weet dat dat niet zo absurd is als het op het eerste gezicht lijkt. Ook bekeringen zijn een machtig wapen. "In de afgelopen tien jaar zijn 50.000 Fransen en 50.000 Britten overgegaan tot de islam", zegt Israeli.

De waarschuwingen van Bernard Lewis en Raphael Israeli kunnen niet zomaar weggewuifd worden. Men kan beide geleerden ook niet diskrediteren door hen van nazisme of fascisme te beschuldigen, want ze zijn allebei joods. En men kan hun argumenten niet weerleggen. We kunnen dus nu al voorzien wat de reactie van de politieke wereld zal zijn: men zal hen gewoon negeren. De Europese leiders zullen hun kop in het zand steken en doen alsof er niets aan de hand is. Tout va très bien, madame la marquise…

Bang aan het worden? Je hebt er alle reden toe...

Mooi ja, twee omstreden Joodse deskundigen verkondigen hun mening over hun eigen aartsvijanden. Ook mooi dat het Politics.be artikel gewoon eigenlijk direct van de Vlaams Belang-site af komt. Allemaal erg geloofwaardige kritiek weer.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vlaams Belang - Nationale webstek

Te doorzichtig StillStrong, veel te doorzichtig.

En zo hoort het, een beetje respect tonen voor de gebruiken in landen die je bezoekt. Als je weet dat het not done is om een linker hand te geven of géén hand te geven en je hebt er maling aan dan is dat een teken van minachting. ;)

Mooi ja, twee omstreden Joodse deskundigen verkondigen hun mening over hun eigen aartsvijanden. Ook mooi dat het Politics.be artikel gewoon eigenlijk direct van de Vlaams Belang-site af komt. Allemaal erg geloofwaardige kritiek weer.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vlaams Belang - Nationale webstek

Te doorzichtig StillStrong, veel te doorzichtig.
ownd,

Eric.. ik zou je wel een kusje willen geven

Ipv dom te lullen zou je ook met inhoudelijke argumenten kunnen komen, je lijkt wel de nieuwe thinkalot, maar dan de versie zonder onderbouwing van zijn praatjes ('ownd').

jah en een andere verschil is dat ik niet zoveel nadenk:p

De hele ged8te over de islamitische invasie is een grote grap.
maar als je toch bezig bent kun je de rollen ook omdraaien.
wat dacht je van een ''christelijke invasie''? volgens mij is daar nu meer sprake van dan een artikel over de middeleeuwn van een paar zionisten.

@Stillstrong: Dude sorry dat ik het zeg maar je praat egt poep.
Zie argument EricR

Meer valt er niks te zeggen en meer wil ik niks zeggen!

Weer zo'n staaltje van geweldige linkse argumentatie 'je praat egt poep', ja nu sta ik echt met een mond vol tanden, ik weet egt niet meer wat ik moet zeggen hoor :rolleyes: Het respect voor je eigen cultuur is zo groot dat je zelfs niet fatsoenlijk meer kan schrijven.

"De hele ged8te over de islamitische invasie is een grote grap.
wat dacht je van een ''christelijke invasie''? volgens mij is daar nu meer sprake van dan een artikel over de middeleeuwn van een paar zionisten."

Christelijke invasie, laat me niet lachen. In Europa stelt het christendom steeds minder voor, niet omdat enkele politieke partijen een christelijke achtergrond hebben dat ze een 'invasie plegen'. Toch ben ik tegen elke religie die zich gaat mengen of bemoeien met politiek. Het verschil met de christenen is dat zij de middeleeuwen reeds hebben gehad, terwijl de islam er nog aan bezig is...

Weer zo'n staaltje van geweldige linkse argumentatie 'je praat egt poep', ja nu sta ik echt met een mond vol tanden, ik weet egt niet meer wat ik moet zeggen hoor :rolleyes: Het respect voor je eigen cultuur is zo groot dat je zelfs niet fatsoenlijk meer kan schrijven.

"De hele ged8te over de islamitische invasie is een grote grap.
wat dacht je van een ''christelijke invasie''? volgens mij is daar nu meer sprake van dan een artikel over de middeleeuwn van een paar zionisten."

Christelijke invasie, laat me niet lachen. In Europa stelt het christendom steeds minder voor, niet omdat enkele politieke partijen een christelijke achtergrond hebben dat ze een 'invasie plegen'. Toch ben ik tegen elke religie die zich gaat mengen of bemoeien met politiek. Het verschil met de christenen is dat zij de middeleeuwen reeds hebben gehad, terwijl de islam er nog aan bezig is...

owjah.. waardan?

Ik zeg al niets meer je hebt helemaal gelijk!
Je hebt me:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven