- Waardering
- 51
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 58kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent gewoon harstikke bang voor moslims, daar komt het op neer

Vragen van de leden Wilders en Fritsma (beiden PVV) aan de minister-president, minister van Algemene Zaken en de ministers van Justitie, voor Integratie, Jeugdbescherming, Preventie en Reclassering en van Buitenlandse Zaken over de uitspraken van islamkenner Prof. Bernard Lewis. (Ingezonden 1 februari 2007)
1
Hebt u kennisgenomen van de berichten “Moslims nemen Europa over” 1) en “Muslims about to take over Europe” 2), waarin islamkenner Prof. Bernard Lewis stelt dat moslims bezig zijn Europa over te nemen? Deelt u de visie van deze deskundige en gezaghebbende wetenschapper? Zo neen, waarom niet?
2
Deelt u de mening dat deze ontwikkeling van het “zonder verweer overgeven van Europa” 3) en een “capitulatie op elk terrein dat te maken heeft met de islam, in een geest van zelfvernedering, politieke correctheid en multiculturalisme” 4) ongewenst is, het einde betekent van onze Westerse cultuur en dus dient te worden gekeerd? Zo neen, waarom niet?
3
Heeft Prof. Lewis volgens u niet gelijk als hij stelt dat de Europeanen de band met hun eigen geschiedenis bezig zijn te verliezen, hun zelfvertrouwen kwijtraken en geen respect hebben voor hun eigen cultuur? 5) Zo neen, waarom niet?
4
Deelt u de zorgen dat door de islamisering van Europa ook “het toekomstperspectief voor de Joodse gemeenschap in Europa duister is”? 6) Zo neen, waarom niet?
5
Hebt u ook kennisgenomen van het bericht “Radicalisering Britse moslimjongeren neemt toe” 7), waaruit blijkt dat een derde van de moslimjongeren vindt dat moslims die zich bekeren tot een ander geloof, moeten worden geëxecuteerd? Wat is uw oordeel hierover? Is het u bekend dat ook veel moslimjongeren in Nederland verder radicaliseren, zoals recentelijk nog bleek uit de driemaandelijkse rapportage Terroristisch dreigingsbeeld van de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding?
6
Hebt u ook kennisgenomen van de mening van het voormalig hoofd van de Israëlische inlichtingendienst Mossad, de heer Efraim Halevy, dat de derde wereldoorlog tussen de islamitische militanten en het Westen eigenlijk al is begonnen? 8) Deelt u deze mening? Zo neen, waarom niet?
7
Bent u bereid de islamisering van Europa op de agenda van de Europese Unie te zetten en het voortouw te nemen voor het creëren van een gevoel van urgentie met de betrekking tot deze islamisering van Europa? Deelt u de mening dat daartoe eerst de gebruikelijke politieke correctheid en “dhimitude” moeten worden afgeworpen? Zo neen, waarom niet?
8
Bent u tevens bereid - gelet op de concrete dreiging van islamisering - onze christelijk-joodse en humanistische cultuur als leidende cultuur in de Nederlandse Grondwet op te nemen? Zo neen, waarom niet?
9
Deelt u de mening dat nu alles moet worden gedaan om deze islamisering van Europa en Nederland te keren door daadkrachtig beleid te voeren, bestaande uit de invoering van een onmiddellijke immigratiestop uit moslimlanden enerzijds en een forse inzet op emigratie van moslims uit Europa en Nederland naar moslimlanden?
Volgens mij hadden we om dat te voorkomen DBC01 jaren geleden al moeten bannen....
Er zijn al kamervragen over gesteld, door wie hoeven we niet te raden natuurlijk.

Topics hierover worden sowieso toch geplaatst, is het hier niet , dan wel in chat & conv. De reden dat dit deel is opgericht is juist doordat mensen gingen posten over politiek en samenlevingsproblemen mbt religie en cultuur. Moet je dat dan verbieden? Dacht het niet, dus is een eigen sectie niet meer dan normaal. Kind niet met badwater weggooien dus... maar back OTOff: Ik heb al vanaf dag één gezegd dat zo een samenleving en politiek forum helemaal niks toevoegd aan het board.. als het over politiek en voetbal gaat kunnen mensen oppeens niet beredeneren en dan krijg je de meest lachwekkende discussies voor een buitenstaander... maargoed.. dat is mijn mening...
Topics hierover worden sowieso toch geplaatst, is het hier niet , dan wel in chat & conv. De reden dat dit deel is opgericht is juist doordat mensen gingen posten over politiek en samenlevingsproblemen mbt religie en cultuur. Moet je dat dan verbieden? Dacht het niet, dus is een eigen sectie niet meer dan normaal. Kind niet met badwater weggooien dus... maar back OT

Ligt het aan mij of lijkt het gewoon zo dat reizen minder veilig geworden is? Neem bvb naar egypte de piramides... Volgens mij is er dus wel een radicalisering op gang en de brave belg zal dit enkel doorhebben als het te laat is...
Maar we hebben de romeinen ook veel weerstand geboden, hetzelfde zullen we doen met de islamieten

Zo'n 2000 jaar geleden was heel gallië (zo heette Frankrijk/belgie toen) bezet door soldaten van Caesar, de Romeinse veldheer. Héél Gallië ? Nee, een kleine nederzetting bleef moedig weerstand bieden aan de overweldigers en maakte het leven van de Romeinen in de omringende legerplaatsen bepaald niet gemakkelijk... jaja en jou voorouders kwame zeker uit dat dorpje.....![]()
ik wil sterk worden 
Er waren echt wel net zoveel topics over politieke kwesties in chat dan nu tijdens de oprichtingsperiode. Het is namelijk begonnen bij Theo Van Gogh, was het ene na het andere, dan is er maar besloten het een eigen sectie te geven omdat het ging vervuilen. Beetje vreemd dus om nu te zeggen dat het door de sectie komt dat er in die sectie geen goede sfeer is, de sfeer daar is iedereen zelf verantwoordelijk voor, ik hoop alleen dat er voldoende leden zijn die dat begrijpen... anders idd dicht als het niets toevoegd. maar nu echt O/T.je hoefd niks te verbieden en ik doel mijn commentaar ook niet die richting op.. vind alleen de sfeer niet echt beter op geworden sinds deze sectie bestaat.. integendeel.. natuurlijk kan je alles bespreken en zie niet in waarom je in de chat & Convo geen topics kan openen met een "politiek tintje" maar wanneer je er een hele sectie aan wijd krijg je gweoon te veel topics over iets waar dit forum niet bedoeld voor is.. teveel bash topics en teveel topics die niks toevoegen en veelal mensen die steeds in de herhaling vallen. verder is dit gewoon mijn mening en niks van kritiek of wat dan ook.. gewoon een kanttekening van mij.. verder OT again![]()
ben nu in NL wel enigszins tevree maar als er allemaal moslim blijft komen ga ik toch een keer emigreren. nl haalt alles gewoon binnen

bij de buren is het gras altijd groener....
Ontevredenheid maakt blind.
En dan ga je ergens anders de allochtoon uithangen. Jajaa...
Er komen al tientallen jaren moslims hierheen. Dus ik zou je biezen maar pakken, want het zal ook nog wel een tijdje doorgaan.![]()