MuscleMeat

Islamitisch Terrorisme

Bezoekers in dit topic

CCTV shows bomber before arena blast

_96242401_abedi.jpg

wat een kapoen
 
25zqxp2.jpg
 
Laatst bewerkt:
The younger brother of Manchester suicide bomber Salman Abedi was planning an attack on a United Nations special envoy.

Reports claim Hashem Abedi, 20, had plotted to assassinate Martin Kobler, the head of the UN Support Mission in Libya, during a visit to Tripoli earlier this year.

The terrorist cell were thought to be in the later stages of the plan, but it was foiled before it could be executed.
 
'Lone wolf'.
 
de gemiddelde European zal zich kapot schrikken als hij precies weet hoeveel van alle geplande aanslagen door voortijdig ingrijpen van

de veiligheidsdiensten voorkomen zijn :hahaha:
 
 
Laatst bewerkt:
17-jarige plande zelfmoordaanslag in Berlijn
In Berlijn is een zeventienjarige Syrische tiener gearresteerd voor het beramen van een zelfmoordaanslag. Dat meldt persbureau DPA vandaag en is bevestigd door een regionale functionaris.

De arrestatie was het werk van de Duitse politie en gebeurde in het district Uckermark in de deelstaat Brandenburg, zo heeft deelstaatminister van Binnenlandse Zaken Karl-Heinz Schröter gezegd. De politie was de verdachte op het spoor gekomen na aanwijzingen uit andere deelstaten. De tips uit onder meer Beieren liepen afgelopen nacht binnen.

De Syriër had zich in een WhatsApp-berichtje aan zijn moeder eenduidig over een geplande aanslag uitgelaten. De jongen kwam in 2015 illegaal het land binnen en vroeg asiel aan. Hij woonde sinds 2016 in een opvangplek voor alleenstaande minderjarige asielzoekers in Uckermark. Daar werd om 9 uur deze ochtend opgepakt. Hij is niet gekend bij de politie. Details over waar de man zou willen toeslaan, zijn niet vrijgegeven.

Duitsland heeft in 2016 meerdere terroristische aanslagen te verwerken gehad. Na een aanslag met een vrachtwagen op een kerstmarkt in Berlijn, onstond beroering omdat de dader na zijn raid ongehinderd door Europa kon reizen.
 
Laatst bewerkt:
F9MJx9v.jpg
 
Laatst bewerkt:
 
Laatst bewerkt:
dat inteelt argument heb ik nog nooit gehoord. intredasting
 
dat inteelt argument heb ik nog nooit gehoord. intredasting

Het is zuivere onzin. Zeer lokaal kunnen zich gene pool problemen voordoen in redelijk afgesloten kringen, maar om dit te presenteren als verantwoordelijk voor een gehele cultuur is lachwekkend, laat staan dat er zoiets is als 'genetische devolutie'.

Maar het blijft een komiek, ms is hij zelfs niet serieus en wou hij scoren bij het Rogan-publiek.
 
Laatst bewerkt:
Inbreds gonna inbreed

giphy.gif
 
Het is zuivere onzin. Zeer lokaal kunnen zich gene pool problemen voordoen in redelijk afgesloten kringen, maar om dit te presenteren als verantwoordelijk voor een gehele cultuur is lachwekkend, laat staan dat er zoiets is als 'genetische devolutie'.

Maar het blijft een komiek, ms is hij zelfs niet serieus en wou hij scoren bij het Rogan-publiek.
Een zekere mate van inbreeding kan zelfs voordelen hebben in succesvolle culturen door te zorgen voor grotere sociale cohesie, minder onderlinge competitie. Wat betreft genen is er denk ik nog wel wat te zeggen over aanleg rond iq en agressiviteit, die bij hun respectievelijk lager en hoger ligt, maar dan nog is cultuur een enorme factor voor hoe dat ten uiting komt. Beiden samen..
 
Laatst bewerkt:
Ik vond het artikel van de BBC wel interessant, omdat de percentages daarin hoger liggen dan ik dacht. :roflol:

In tegenstelling tot die knakker zou ik het niet direct linken aan de gruweldaden van IS. Met een Godwin is zoiets al gemakkelijk te weerleggen.
 
De zoon van gekend haatprediker Shayh Alamani stond op het punt een aanslag te plegen in België. Dat blijkt uit zijn e-mails en verschillende ondervragingen, meldt RTL.

De zoon van de Nederlands-Marokkaanse imam werd in 2016 opgepakt nadat hij in een videoboodschap liet weten hoe zeer hij christenen haat. Ondertussen zit de jongen al een jaar opgesloten in een gesloten jeugdinstelling.
Wie we daar hebben :)
 
Inteelt?


:trollfacex:
 
Back
Naar boven