AndroidHealthClinic

Iran - Israël

Saddam, Khadaffi en Assad hadden ook dat soort teksten.

Beavis And Butthead Comedy GIF by Paramount+
They were probably hanging around somewhere.

Ik heb geen schrik van die pep-kikkers. Ze kunnen me allemaal de moord stikken.

Gofferdomme!

• Topic Starter Topic Starter
Lastig om zoiets van buiten op basis van een Tweet te bepalen.

Ik denk wel dat je gelijk hebt, regime change in Iran is een lastig verhaal on dezelfde reden dat het moeilijk te veroveren is.
Vind deze beelden wel overtuigend. (Als ze recentelijk zijn etc)

Zijn dat alle inwoners van Iran in de video?

:trollfacex:

Vind deze beelden wel overtuigend. (Als ze recentelijk zijn etc)
Rally the flag is een te verwachten reflex, maar hoe weten we dat dat dit geen door het regime zorgvuldig georganiseerde demo is.

Los daarvan, wie weet is deze massa vrijdag eerst even lekker opgejut in een moskee om nu de straat op te gaan. Dat gebeurt wel vaker in de Islamitische wereld.

Denk ook aan de "spontane" protesten in LA tegen ICE, die ook goed georganiseerd blijken te zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Rally the flag is een te verwachten reflex, maar hoe weten we dat dat dit geen door het regime zorgvuldig georganiseerde demo is.

Los daarvan, wie weet is deze massa vrijdag eerst even lekker opgejut in een moskee om nu de straat op te gaan. Dat gebeurt wel vaker in de Islamitische wereld.

Denk ook aan de "spontane" protesten in LA tegen ICE, die ook goed georganiseerd blijken te zijn.
Mee eens, maar de ‘spontane’ protesten in LA e.d. waren niet zo groot als dit?

Een van de problemen met Iran is dat er geen enkele vorm van persvrijheid en zelfs bijna geen internettoegang is.

Als dit naar buiten komt is dat waarschijnlijk heel bewust gekozen door de Iraanse overheid.

Dan vind ik het allemaal wel erg tegenvallen eigenlijk.

Terug
Naar boven