- Waardering
- 3.896
They were probably hanging around somewhere.Saddam, Khadaffi en Assad hadden ook dat soort teksten.
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
They were probably hanging around somewhere.Saddam, Khadaffi en Assad hadden ook dat soort teksten.
![]()
Oom oli?Ik heb geen schrik van die pep-kikkers. Ze kunnen me allemaal de moord stikken.
Gofferdomme!
Ik heb geen schrik van die pep-kikkers. Ze kunnen me allemaal de moord stikken.
Gofferdomme!
Regime change komt er sowieso niet lijkt het.
kijk: https://x.com/iriran_military/status/1939030684439585157?s=46
Vind deze beelden wel overtuigend. (Als ze recentelijk zijn etc)Lastig om zoiets van buiten op basis van een Tweet te bepalen.
Ik denk wel dat je gelijk hebt, regime change in Iran is een lastig verhaal on dezelfde reden dat het moeilijk te veroveren is.
Rally the flag is een te verwachten reflex, maar hoe weten we dat dat dit geen door het regime zorgvuldig georganiseerde demo is.Vind deze beelden wel overtuigend. (Als ze recentelijk zijn etc)
Mee eens, maar de ‘spontane’ protesten in LA e.d. waren niet zo groot als dit?Rally the flag is een te verwachten reflex, maar hoe weten we dat dat dit geen door het regime zorgvuldig georganiseerde demo is.
Los daarvan, wie weet is deze massa vrijdag eerst even lekker opgejut in een moskee om nu de straat op te gaan. Dat gebeurt wel vaker in de Islamitische wereld.
Denk ook aan de "spontane" protesten in LA tegen ICE, die ook goed georganiseerd blijken te zijn.
Ben je high?Mee eens, maar de ‘spontane’ protesten in LA e.d. waren niet zo groot als dit?