- Waardering
- 357
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 140kg
- Vetpercentage
- 5%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
EricR zei:Las ergens dat hij een kort ritje wilde maken, dat weigeren de meeste taxi chauffeurs al. Best triest, maar dagelijkse praktijk bij taxi chauffeurs in Nederland. Service niveau van 0.

Zelda zei:Tsja, triest is het wel, maar neem gewoon een andere taxi zou ik zeggen. Hondenbezitters weten trouwens al jaren dat veel taxichauffeurs geen honden willen. Gewoon ff van te voren aangeven dat je een hond bij je hebt.![]()
eduardjanssen zei:@ontopic, feit is en blijft dat we over 10 jaar niets meer te vertellen hebben in eigen land.
EricR zei:Overdrijven is een vak, in 2050 is nog geen 25% van Nederland van allochtone afkomt. Daarna neemt het aandeel eerder af dan het toeneemt aangezien nieuwere generaties allochtonen minder kinderen voortbrengen.
Ik vind dat nogal een enorm aandeel mijn waarde.DBC01 zei:Ongelofelijk dat er nog mensen zijn die deze agressievelingen in bescherming neemt.
DBC01 zei:Heb eventjes met een bevriende taxichauffeur uit Zaandam gebeld .................
EricR zei:Overdrijven is een vak, in 2050 is nog geen 25% van Nederland van allochtone afkomt. Daarna neemt het aandeel eerder af dan het toeneemt aangezien nieuwere generaties allochtonen minder kinderen voortbrengen.
eduardjanssen zei:Haha het wordt wel wat doorzichtig, wanneer je threads in twijfel worden genomen heb je altijd contact gehad met een bevriend iemand in des betreffende branche.
inderdaad.eduardjanssen zei:Haha het wordt wel wat doorzichtig, wanneer je threads in twijfel worden genomen heb je altijd contact gehad met een bevriend iemand in des betreffende branche.

Denk je dat nou echt bro?Alles draait om geld tegenwoordigDBC01 zei:Deze buitnelandse chauffeurs gaf als reden op dat zij vanwege hun geloof geen honden in de auto willen hebben. Het bericht klopt dus als een bus.