Fitness Seller

Islamitische taxichauffeurs weigeren blindegeleidehonden te vervoeren

Volgens mij zijn niet alleen de islamitische chauffeurs die honden weigeren maar jah.., en ik bedoel als hij niet bij hem terecht kan, zijn er toch duizenden andere chauffeurs die ze niet onrein vinden.

Tsja, triest is het wel, maar neem gewoon een andere taxi zou ik zeggen. Hondenbezitters weten trouwens al jaren dat veel taxichauffeurs geen honden willen. Gewoon ff van te voren aangeven dat je een hond bij je hebt. :)

Las ergens dat hij een kort ritje wilde maken, dat weigeren de meeste taxi chauffeurs al. Best triest, maar dagelijkse praktijk bij taxi chauffeurs in Nederland. Service niveau van 0.

EricR zei:
Las ergens dat hij een kort ritje wilde maken, dat weigeren de meeste taxi chauffeurs al. Best triest, maar dagelijkse praktijk bij taxi chauffeurs in Nederland. Service niveau van 0.

Ik ga binnenkort weer rijden Eric, er is nog hoop! :D

Ik heb de hoop al een tijd geleden opgegeven, gelukkig rijden er in Den Haag nachtbussen.

Revu heeft een tijdje geleden een onderzoekje gedaan om korte ritjes te maken met als startpunt Amsterdam CS. In veel gevallen werden ze geweigerd of werd er geprobeerd om te rijden terwijl het niet noodzakelijk was. Amsterdam CS is de hel als je een taxi nodig hebt. Den Haag CS overigens net zo, paar minuten lopen en je ritje is op eens 5 tot 10 euro goedkoper.

achterlijke cultuur echt...

@klusmier aka stratenmaker, elke opmerking van jou in deze thread is misplaatst!

@ontopic, feit is en blijft dat we over 10 jaar niets meer te vertellen hebben in eigen land.

wel aso dit, gaat ook echt te ver hier is de grens wel bereikt vind ik.

daarnaast, waarom belt die blinde niet een ander taxi bedrijf

edit:

Zelda zei:
Tsja, triest is het wel, maar neem gewoon een andere taxi zou ik zeggen. Hondenbezitters weten trouwens al jaren dat veel taxichauffeurs geen honden willen. Gewoon ff van te voren aangeven dat je een hond bij je hebt. :)

oh kijk hier komt de aap uit de mauw.

Idd corazon, mislukt reltopic.

Haha wat een mislukte reltopic weer.

Wel dom natuurlijk om een blindegeleidehond te weigeren

Zouden ze dan wel moslims vervoeren? Want als ze geen onreine dieren vervoeren moeten ze ook consequent zijn.

eduardjanssen zei:
@ontopic, feit is en blijft dat we over 10 jaar niets meer te vertellen hebben in eigen land.

Overdrijven is een vak, in 2050 is nog geen 25% van Nederland van allochtone afkomt. Daarna neemt het aandeel eerder af dan het toeneemt aangezien nieuwere generaties allochtonen minder kinderen voortbrengen.

Wat een reacties weer, echt niet normaal.

• Topic Starter Topic Starter
Heb eventjes met een bevriende taxichauffeur uit Zaandam gebeld die zelf ook contacten heeft op CS.
Het gaat hier om een groep buitenlandse chauffeurs die CS bestiert en waar geen NL-chauffeur meer tussen wil staan. Deze buitnelandse chauffeurs gaf als reden op dat zij vanwege hun geloof geen honden in de auto willen hebben. Het bericht klopt dus als een bus.
Het is trouwens dezelfde groep waarvoor feestgangers worden gewaarschuwd die 's ochtends vroeg uit Hemkade of Lexion komen. Deze groep wacht je op bij de ingang van de club en willen je alleen naar het zeer dichtbij gelegen station Zaandam vervoeren voor VIER keer de ritprijs.

Licentie afnemen die hufters. Als dit vaker gebeurde was dit heus wel eerder in de media gekomen. Ongelofelijk dat er nog mensen zijn die deze agressievelingen in bescherming neemt.

EricR zei:
Overdrijven is een vak, in 2050 is nog geen 25% van Nederland van allochtone afkomt. Daarna neemt het aandeel eerder af dan het toeneemt aangezien nieuwere generaties allochtonen minder kinderen voortbrengen.

:eek: Ik vind dat nogal een enorm aandeel mijn waarde.

DBC01 zei:
Heb eventjes met een bevriende taxichauffeur uit Zaandam gebeld .................

Haha het wordt wel wat doorzichtig, wanneer je threads in twijfel worden genomen heb je altijd contact gehad met een bevriend iemand in des betreffende branche.

• Topic Starter Topic Starter
EricR zei:

Klopt. Maar wat de meesten bedoelen is niet dat er een overmacht in aantal zal zijn maar een absolute machtsverschuiving. Niet in de laatste plaats doordat wij van alles toestaan. Het aantal Moslims in Nederland valt in absoluut getal enorm mee in vergelijking tot wat mensen denken.
Maar de INVLOED die ze vandaag de dag hebben, is enórm voor zo'n kleine minderheid. Er wordt aan alle kanten rekening gehouden puur uit angst of gemakzucht. Zoek eens een land uit waar Moslims ook zo'n klein getal vormen en waar ze zóveel aandacht voor hun zaak krjgen en waar zoveel rekening wordt gehouden met hun willetje. Nérgens.

DBC01 zei:
Deze buitnelandse chauffeurs gaf als reden op dat zij vanwege hun geloof geen honden in de auto willen hebben. Het bericht klopt dus als een bus.
Denk je dat nou echt bro?Alles draait om geld tegenwoordig;)
Echt reden is dat ze waarschijnlijk geen tijd/geld willen steken in het schoonmaken van hun auto.
Je kan ook zomaar niet tegen een klant zeggen dat je geen hond mag omdat de taxi dan vies wordt.Daarom gebruiken die gasten hun geloof als excuus.

Terug
Naar boven