Fitness Seller

Islamitische taxichauffeurs weigeren blindegeleidehonden te vervoeren

Bezoekers in dit topic

Heb wat meer vertrouwen in je theaterkoningin, je geografische positie is mij niet bekend. Ligt die binnen de 50km grens dan wil ik best even wat Riff-chauffeurs trotseren om je op te halen.
 
Je bent het aan niemand verplicht om het te lezen Corazon maar jouw afschuw wedijvert continue met je niet aflatende nieuwschierigheid :D
 
DBC01 zei:
Heb wat meer vertrouwen in je theaterkoningin, je geografische positie is mij niet bekend. Ligt die binnen de 50km grens dan wil ik best even wat Riff-chauffeurs trotseren om je op te halen.

:roflol: heb je al weer voor je spiegel gestaan
Helaas overschrijd mijn geografische positie de actieradius van je scooter maar toch bedankt voor het aanbod!
Normaal zou ik vanaf CS de taxi nemen maar na vandaag laat ik dat wel mooi uit mn hoofd, ik heb me nog niet geschoren en wil niet geweigerd worden bij de taxi-standplaats
 
Mag ik wel even aangeven hier dat die moslims openlijk toegeven over de gehele wereld dat honden onrein zijn, dat westerlingen ongelovige honden zijn en dat de gehele aarde ten prooi zou gaan vallen aan het moslim geloof?

Vindt je het dan gek dat men dit zo de media ingooit? Het verhaal zoals door at5 omschreven geloof ik per direct. Die lui zijn gewoon zo. Ze hebben schijt aan ons en al helemaal als er geld te verdienen valt. Niks ontharen van achterbank. Ze vinden het maar al te geil om zoiets te laten escaleren om zo hun geloof door te drukken. Ja, zodra er media bij komt kijken, dan willen ze meteen slaan en slaan de decibellen uit hun bakkes.

Hulde voor de agenten die een chauffeur hebben gesommeerd de hond te vervoeren. Het wordt gewoon te erg in dit land en ik vertik het mijn zoon te moeten opvoeden met de woorden dat hij maar naar dat achterlijk volk moet gaan luisteren in de toekomst. Je bent nederlander of niet, dus dan vecht je er maar ook voor. Hun voelen zich in hart en nieren moslim, verkas dan ook naar een hart en nieren moslim land. Maar dat doen ze niet, want ze weten ook wel dat ze dan binnen de kortste keren geen dames in korte rokjes meer zien.
 
ja net zoals een hand weigeren dat is nog zoiets...
 
Ik vraag me af hé....als er nou een zeer gelovig Moslim met z'n vrouw aan komt lopen bij de taxistandplaats van A'dam CS, beide gekleed in Djalabbah en een knappe hoofddoek..en een taxi wil naar een bestemming die wordt aangeduid als 'een kort ritje'...5 minuten rijden...zouden zij dan ook geweigerd worden?
 
Terreur jongens De Mirandabad

AMSTERDAM - Een groep jongens heeft gisteren bij het De Mirandabad twee artsen lastiggevallen en bedreigd. Een ambulance werd bekogeld en één arts kreeg een klap in haar gezicht.

De VU-arts was onderweg naar het zwembad toen ze zag hoe iemand probeerde een onwel geworden jongen te helpen. Ze besloot de man, een huisarts, te assisteren. De jongen verkeerde onder invloed van alcohol en was niet aanspreekbaar. Op zoek naar een teken van leven werden ze uitgejouwd door een groep jongens, die zich om hen heen had verzameld.

Toen de te hulp geroepen ambulance was gearriveerd, schopten de jongeren tegen de wagen aan en bekogelden zij de achterzijde. De ambulance ging er vandoor. ''Omdat het een allochtoon is, rijden ze weer weg,'' aldus de jongens. :roflol:

Toen de VU-arts hun vroeg een tweede ambulance ongemoeid te laten, werd ze geslagen. De ambulance hoefde de ziek geworden jongen niet mee te nemen. Die was inmiddels redelijk opgeknapt.

Even kijken:
-Allochtoon wordt onwel
-Ambu komt eraan
-Ambupersoneel wordt geslagen
-Ambupersoneel vlucht
-Omstanders zeggen: Ambu rijdt weg omdat jongen allochtoon is

ROFLOL

Amsterdam staat bekend als tolerante wereldstad maar dit is de plek waar het eerstd e vlam in de pan gaat slaan geloof me maar.
 
DBC01 zei:
Ik vraag me af hé....als er nou een zeer gelovig Moslim met z'n vrouw aan komt lopen bij de taxistandplaats van A'dam CS, beide gekleed in Djalabbah en een knappe hoofddoek..en een taxi wil naar een bestemming die wordt aangeduid als 'een kort ritje'...5 minuten rijden...zouden zij dan ook geweigerd worden?


nu ijl je albert, dat is net zoiets als: stel een Moslim KOOPT een treinkaartje, Een moslim doet boodschappen en BETAALD die aan de kassa
 
Re: Islamitische taxichauffeurs weigeren blindegeleidehonden te vervoeren

--------------------------------------------------------------------------------

Citaat:
Terreur jongens De Mirandabad

AMSTERDAM - Een groep jongens heeft gisteren bij het De Mirandabad twee artsen lastiggevallen en bedreigd. Een ambulance werd bekogeld en één arts kreeg een klap in haar gezicht.

De VU-arts was onderweg naar het zwembad toen ze zag hoe iemand probeerde een onwel geworden jongen te helpen. Ze besloot de man, een huisarts, te assisteren. De jongen verkeerde onder invloed van alcohol en was niet aanspreekbaar. Op zoek naar een teken van leven werden ze uitgejouwd door een groep jongens, die zich om hen heen had verzameld.

Toen de te hulp geroepen ambulance was gearriveerd, schopten de jongeren tegen de wagen aan en bekogelden zij de achterzijde. De ambulance ging er vandoor. ''Omdat het een allochtoon is, rijden ze weer weg,'' aldus de jongens.
Toen de VU-arts hun vroeg een tweede ambulance ongemoeid te laten, werd ze geslagen. De ambulance hoefde de ziek geworden jongen niet mee te nemen. Die was inmiddels redelijk opgeknapt.


Amsterdam staat bekend als tolerante wereldstad maar dit is de plek waar het eerstd e vlam in de pan gaat slaan geloof me maar.
__________________

Dat heb je er zelf ingezet?
 
nofear train! zei:
nu ijl je albert, dat is net zoiets als: stel een Moslim KOOPT een treinkaartje, Een moslim doet boodschappen en BETAALD die aan de kassa

Je snapt het niet helemaal maar ik leg het je wel even uit:
Een tijdje geleden was er het nieuws over taxichauffeurs die korte ritjes weigerden op CS. De hele CS-kliek bestaat uit nieuwkomers van Arabische komaf die geen of weinig Nederlands spreken. Uitgebreid op nieuws en in kranten geweest.
 
Gisteren ook op het strand...lopen er 4 jongens kruislings langs een groepje van 3 allochtonen, waarbij Ali Achmed meteen begon met: Hey, kijk eens uit ja, of wil je wat klappen? Opeens stond de gehele klas op van het groepje van 4 en Ali Achmed had toen niet meer zo'n grote bek meer. De grens begint zich namelijk al af te tekenen.

Ik heb me werkelijk de pleuris gelachen.
 
Cohen zal wel boos zijn op de artsen omdat ze weg zijn gegaan toen ze bekogeld en geslagen werden. Cohen verziekt die stad aardig met een aai over de bol is er niets aan de hand. Smerige huichelaar.
 
Wat ben ik blij dat ik in een dorp woon. Heerlijk die rust, zogoed als geen last van de mensen die hier wonen. Of ze nu allochtoon zijn of niet. Heerlijk!
 
DBC01 zei:
Je snapt het niet helemaal maar ik leg het je wel even uit:
Een tijdje geleden was er het nieuws over taxichauffeurs die korte ritjes weigerden op CS. De hele CS-kliek bestaat uit nieuwkomers van Arabische komaf die geen of weinig Nederlands spreken. Uitgebreid op nieuws en in kranten geweest.

Ik weet wel waar je op doelt hoor dbctje.

Ik heb pas 20minuten staan wachten op een taxi-standplaats in den haag totdat er een autochtone cab-driver zich in het rijtje taxi's aansloot
 
Cohen gaat thee drinken met de 'geshockeerde omstanders' en hun vertellen dat hun agressie totaal terechte angst-gevoelens waren. Wie is er niet bang voor witte jassen?
 
dat gaat ie zeker doen. trouwens je sig klopt geloof ik niet helemaal
 
Back
Naar boven