XXL Nutrition

Istanbul lijkt op een warzone

Laat maar beelden zien waar politie slachtoffer is.

Machete hou toch op kerel, met je provocerende avatar ga ik niet eens de moeite nemen om met je te gaan discussieren.
Als jij geïndoctrineerd door de vele onwaarheden die je leest en ziet, blijf dan ook lekker geloven waar je nu ook in gelooft.
Ik blijf mij mijn standup.

---------- Post toegevoegd 5 June 2013 om 16:28 ----------

Knap voor een land dat seculier zou moeten zijn.

Maar coffeeshops binnen een bepaalde straal van scholen is wel gedoogd???

Machete hou toch op kerel, met je provocerende avatar ga ik niet eens de moeite nemen om met je te gaan discussieren.
Als jij geïndoctrineerd door de vele onwaarheden die je leest en ziet, blijf dan ook lekker geloven waar je nu ook in gelooft.
Ik blijf mij mijn standup.

---------- Post toegevoegd 5 June 2013 om 16:28 ----------

Heel typisch (erdogan) dit. Jij-snapt-er-niks-van-jij-bent-gehersenspoeld-ik-weet-alles-beter verdediging. Weet je wel wat geïndoctrineerd betekent? Ik respecteer ieders mening, maar ga niet komen met bullshit machete jij snapt er niks van. Beargumenteer je mening, houd het niet enkel bij provoceren.

---------- Post toegevoegd 5 June 2013 om 13:46 ----------

Lol en het filmpje waar hij eigen burgers fascisten noemt, waar hij zegt dat hij de overige 50% bevolking bijeen kan brengen. Hoort een premier dit te doen? Past dit bij hem? Hij moet juist zorgen voor orde niet in het land én niet steeds bij zijn wil blijven. Dat is wat het volk wil, ze willen alleen gehoord worden.

---------- Post toegevoegd 5 June 2013 om 13:49 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=rU1flD0gC7c

Hij noemt burgers capulci, en ataturk fascist noemen, wattefak man.

Same shit weer, erdogan die turkije gered heeft van ondergang..Turgut ozal had al in de jaren 90 de grondslag voor economische groei gezet. Desondanks is turkije na erdogan een lage lonen land gebleven. Laat erdogan maar verder regeren,

brb je eigen bevolking blijven aanvallen en moorden
brb no seculiere staat maar islamitische staat, geen trias politica alle macht in handen van erdogan
brb meer hoofddoek op straat weg moderne samenleving die is gevestigd door ataturk
brb meer censuur
brb geen mensenrechten
brb journalisten, studenten en iedereen die wat zegt over het beleid van erdogan in de gevangenis
brb meer werkloosheid
brb sterke politiestaat voor regering
brb meer wapens geven aan rebellen in syrie
brb het oosten aan abdullah ocalan geven
brb
brb
brb
brb

Ik kijk naar de toekomst niet naar het verleden, als erdogan aan de macht blijft ziet het er niet rooskleurig uit.

Met het alcoholverbod, bepalen hoeveel kinderen je mag maken, verplichte kledingsstijl dwingt hij het volk tot de normen en waarden van de islam. Gtfo plz.
Zijn redelijk extreme aantijgingen, waar zijn je bronnen? Hier wat wijze woorden:
Beargumenteer je mening, houd het niet enkel bij provoceren.

Zijn redelijk extreme aantijgingen, waar zijn je bronnen? Hier wat wijze woorden:

Waarom denk je anders dat mensen aan het protesteren zijn? :rolleyes: Wat ik heb opgesomd gebeurt nu daadwerkelijk in Turkije, volg het nieuws en social media en zie voor jezelf. Ik, en andere leden in dit topic, gaan niet honderd keer dezelfde dingen posten.

Alleen onwetenden willen terug naar de situatie voor Erdogan. Informeer jezelf ipv. enkele voorbeelden aan te halen.
Lees over de schijt waar Turkije in zat tussen de dood van Attaturk en de komst van Erdogan.
Erdogan heeft binnen 10 jaar alles omgedraaid voor Turkije, al dat haat jegens hem is onverdiend.

Dit is gewoon puur een anti-regerings demonstratie die uit is op vernieling, en waarom?
Alcoholverkoop verboden binnen een straal van 100 meter rond scholen/moskeeën
Niks anders, geen boompjes of parkjes waar ze plots zoveel om geven:

Over al die foto's en andere leugens die hier continu worden aangehaald:
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

Ik vind de door Erdogan aangehaalde argumenten sterk, maar plots reageert niemand nog op de individuele aantijgingen.
Tja, wat doe je als je met de feiten op de neus wordt gedrukt?

Ik was vorig jaar in Istanbul, en heb veel groen gezien, het is een prachtstad, zeer leefbaar,zeer proper, goed georganiseerd. Ik geloof dat de vreedzame betoging werd gehouden die onvoldoende op de hoogte waren van de feiten en dat de betoging, na onnodig geweld, gegijzeld werd door de radicalen uit de oppositie. En als er daarna beelden optreden van hardhandig optredende politieagenten, dan krijg je ook die mensen mee die in het begin zich weinig aantrokken van dat park.

Ik geloof dat de vreedzame betoging werd gehouden die onvoldoende op de hoogte waren van de feiten en dat de betoging, na onnodig geweld, gegijzeld werd door de radicalen uit de oppositie. En als er daarna beelden optreden van hardhandig optredende politieagenten, dan krijg je ook die mensen mee die in het begin zich weinig aantrokken van dat park.

Of het hardhandig optreden was de druppel voor velen.....die allang zeer ontevreden waren met de drammerige Erdogan en zijn politiek en nu hun gelijk weer krijgen door fout optreden waarmee Erdogan elke tegenbeweging in de kiem wilt smoren.

Erdogan is een slimme islamist. In zijn land, in de regio en in de wereld.

Laatst bewerkt:
Ja, en? Denk je dat je op twitter alles mag zeggen?
:rolleyes:
Censuur
Censuur is het begin van het einde.
Laten we stellen, of het werkelijk zo is laat ik in het midden, dat Ergogan een zeer goede eerste minister is.
Wat later als iemand anders het ooit overneemt? Gaat hij even goed zijn?
Want die censuur en andere beperkingen gaan er nog steeds zijn...en dan krijg je zeker een volledige dictator...
Met de richting die Turkije uitgaat en als men Erdogan verder laat begaan is een vroeg of laat dictatuur met de schijn van democratie onvermijdelijk.

Ja, en? Denk je dat je op twitter alles mag zeggen?

Weet je wel wat er werd gezegd? Geen fl**ker, ze gaven hun locatie door, om wat waterflessen te krijgen tegen het traangas. Ik volg continu livefeeds via ustream, betogers nemen gewoon alles op en zenden het uit. Dat mag ook niet, enkele channels vlogen er gisterenavond uit doordat politie in burgerkleding hun hebben opgepakt. Gaat toch nergens over. Ze zeggen bewust niks over hun politieke voorkeur tijdens het feeden om zo neutraal mogelijk te blijven en geen gevaar te lopen in de gevangenis te belanden, maar toch..

Erdogan heeft er toch ook voor gezorgd dat 400 leger officieren en generaals in het gevang zitten nu ? Onder het mom 'staatsgrepen' enzo ?

Betere redenen is dat hij bang is voor te veel invloed van het leger dat seculier zijn moet beveiligen.

En journalisten:
“With a total of 72 media personnel currently detained, of whom at least 42 journalists and four media assistants are being held in connection with their media work, Turkey is now the world’s biggest prison for journalists – a sad paradox for a country that portrays itself a regional democratic model,” Reporters Without Borders said.

Iets verbieden binnen een bepaalde straal van een school, dat kan je nog verantwoorden met bescherming van kinderen tegen kwalijke invloeden. Maar als een moslim beschermd moet worden tegen de kwalijke invloeden van het aanbod van alcohol, dan zegt dat vooral iets over het gebrek aan karakter van die moslim. Uitzonderingen maken omwille van een godsdienst botst m.i. nogal met secularisatie.

Erdogan heeft er toch ook voor gezorgd dat 400 leger officieren en generaals in het gevang zitten nu ? Onder het mom 'staatsgrepen' enzo ?

Betere redenen is dat hij bang is voor te veel invloed van het leger dat seculier zijn moet beveiligen.

Ja, ergenekon. Officieren zijn vervangen door mannen van erdogan. Vele journalisten zijn in de gevangenis beland daarbij.

Ik zal maar beter niet meer reageren in dit soort topics, want internet discussies leiden tot niets, zolang het merendeel last heeft van begrijpend lezen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

A combination photo of a Turkish riot policeman using tear gas against a woman as people protest against the destruction of trees in a park brought about by a pedestrian project, in Taksim Square in central Istanbul May 28, 2013.In her red cotton summer dress, necklace and white bag slung over her shoulder she might have been floating across the lawn at a garden party; but before her crouches a masked policeman firing teargas spray that sends her long hair billowing upwards. Endlessly shared on social media and replicated as a cartoon on posters and stickers, the image of the woman in red has become the leitmotif for female protesters during days of violent anti-government demonstrations in Istanbul. Picture taken May 28.

---------- Post toegevoegd 5 June 2013 om 15:03 ----------

voor meer police brutality kijkt u hier

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/06/politie_brutaliteit.html

hij spuit gewoon wat tanning, mensen die er te bleek uit zien naar Turkse normen krijgen een vers laagje. niets aan de hand.

Laten we nu gewoon Amerika nemen als voorbeeld.
Er gaat een hele grote groep mensen, de witte huis binnenvallen, vernielen...
Wat zouden ze doen...
Die opstanders gaan gewoon te ver.
Tot Erdogan eruit ligt, dan zal het volk zien.
Die man kan toch geen wonderen verrichten, alles wat hij doet, doet hij voor zijn volk. Op alle vlakken heeft hij alles verbetetd. Sommige meer dan andere...

---------- Post toegevoegd 4 June 2013 om 19:09 ----------

Bende ondakbare scharrels zijn het. Hoe was de poltie en de rest voor Erdogan?
Ja de mensen hebben meer rechten en meninguitingen gekregen. En denken allemaal koning te spelen.

so what, het volk is ook de koning in een democratie.

Terug
Naar boven