Fitness Seller

Istanbul lijkt op een warzone

Meer beelden uit Turkije. Als islam=vrede=Erdogan.....trek je eigen conclusies. Echt heel hoog tijd dat deze islamist/dictator weggaat. Bij de "lente" in Egypte had ik moeite want de mensen in de protesten hingen een nog stengere/ meer gewelddadige vorm van islam aan maar in Istanbul zie je jonge moderne mensen die verder willen. Een sfeer zoals ik ook heb leren kennen toen ik een week in Istanbul was. Een moderne levendige stad waar Amsterdam een slaapstad bij is.

Maar harde beelden dus: http://turkishpolicebrutality.tumblr.com/

---------- Post toegevoegd 6 June 2013 om 06:57 ----------

so what, het volk is ook de koning in een democratie.

++++++++

---------- Post toegevoegd 6 June 2013 om 07:02 ----------

tumblr_mnusm0Tlfa1stm88lo5_1280.jpg

Dit soort mannen. Andere tijd, andere plaats andere nationaliteit en hij had mensen op veetransport naar concentratie kampen gestuurd. Het sadisme knalt er van af! Dat soort beesten als politie inzetten tegen een volk!

Laatst bewerkt:
Ik zal toch mijn eerdere standpunt moeten corrigeren, Erdogan zit in eerste instantie fout.
Hij had nooit zo moeten optreden tegen de eerste protesten. Die hadden vreedzaam moeten aflopen.

Laatst bewerkt:

Laatst bewerkt:
Zit even op die site van Ymir te kijken maar is echt niet te geloven wat een geweld. Waar zijn al die wereldleiders nu om het geweld van Erdogan en zijn gevolg af te keuren ? Of is Turkije daar een 'te grote speler' voor ? Net zoals wanneer Amerika of GB iets fouts doet iedereen de andere kant opkijkt.

Zal in de richting komen aangezien Erdogan een beetje de tussenpersoon is tussen het Westen en vele islamitische landen en groepen waaronder Hamas.

zou ik ook doen als jij daar binnen zat :D

maar ff serieus, je bekijkt zaken teveel van 1 kant heb ik t idee

Erdogan is een baas, en turkije heeft deze man nodig

Ja hoor, in Nederland hebben we weer het zandvolk zonder opleiding uit Turkije. Alle jonge hoogopgeleide Turken die begrijpen hoe een democratie hoort te werken zijn gelukkig nu op het Taksim plein, maar had het ook niet erg gevonden als er wat meer hier zouden zitten en meer mensen zoals jij daar.

[Link niet meer beschikbaar]
En je bent echt niet goed bij je hoofd als je dit serieus neemt. Het zijn volgens deze bron allemaal leugens verspreid via sociale media, alles. :rolleyes:

Het schijt NOS journaal heb ik me ook weer een beetje kwaad om gemaakt vanochtend. Erdogan heeft een groepje aanhangers opgetrommeld om hem te verwelkomen op het vliegveld. Zegt die donkere nieuwslezeres: "er wordt al een week geprotesteerd op het Taksimplein, maar vandaag lieten de aanhangers van Erdoghan hun stem horen":roflol:

Ja hoor, in Nederland hebben we weer het zandvolk zonder opleiding uit Turkije. Alle jonge hoogopgeleide Turken die begrijpen hoe een democratie hoort te werken zijn gelukkig nu op het Taksim plein, maar had het ook niet erg gevonden als er wat meer hier zouden zitten en meer mensen zoals jij daar.

En je bent echt niet goed bij je hoofd als je dit serieus neemt. Het zijn volgens deze bron allemaal leugens verspreid via sociale media, alles. :rolleyes:

Het schijt NOS journaal heb ik me ook weer een beetje kwaad om gemaakt vanochtend. Erdogan heeft een groepje aanhangers opgetrommeld om hem te verwelkomen op het vliegveld. Zegt die donkere nieuwslezeres: "er wordt al een week geprotesteerd op het Taksimplein, maar vandaag lieten de aanhangers van Erdoghan hun stem horen":roflol:

het taksim plein staat niet bepaald vol van hoogopgeleiden hoor :)

Protestbeweging wordt geromantiseerd

"according to Human Rights agencies there are thousands of political prisoners in Turkey"

Zaman is ook een krant dat totaal niet objectief is én meer sultan erdogan eerbied. Ik weet niet of website ook zo is, na het lezen van artikels ben ik bang van wel.

Zaman is ook een krant dat totaal niet objectief is én meer sultan erdogan eerbied. Ik weet niet of website ook zo is, na het lezen van artikels ben ik bang van wel.

Zaman is een krant en website wat wel pro-Erdogan is, als je het zo bekijkt.
Ik hoop in ieder geval dat al deze ellende zo snel mogelijk vreedzaam opgelost wordt voor beide partijen, want over een paar weken ga ik er heen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Heeft de EU al iets laten weten over het optreden? Hoe kijkt men nu naar Erdogan en zijn beleid? Lijkt me niet dat dit gewoon ongemoeid kan blijven.

Zaman is een krant en website wat wel pro-Erdogan is, als je het zo bekijkt.
Ik hoop in ieder geval dat al deze ellende zo snel mogelijk vreedzaam opgelost wordt voor beide partijen, want over een paar weken ga ik er heen ;)

Haha inderdaad, doet toerisme niet echt goed.

Hou op staatspropaganda te quoten. Kan niet wachten tot ze jou bannen. Ik weet niet waar ze die info vandaan halen "democratisch gekozen" terwijl onafhankelijke deense waarnemers massale verkiezingsfraude hebben geconstateerd. Het begon als een vreedzaam protest maar door het harde politieoptreden is het volledig uit de hand gelopen. Dat wordt niet meer geromantiseerd dan het in werkelijkheid al is. Die kemalisten waar hij het over heeft zijn een kleine groep en zelfs al zouden het kemalisten zijn dan nog hebben ze het recht op vreedzaam protest en niet in elkaar geslagen te worden door de oproerpolitie.

---------- Post toegevoegd 8 June 2013 om 16:55 ----------

het taksim plein staat niet bepaald vol van hoogopgeleiden hoor :)

fair enough, maar iig zijn ze jong en seculier.

Laatst bewerkt:
Hou op staatspropaganda te quoten. Kan niet wachten tot ze jou bannen. Ik weet niet waar ze die info vandaan halen "democratisch gekozen" terwijl onafhankelijke deense waarnemers massale verkiezingsfraude hebben geconstateerd. Het begon als een vreedzaam protest maar door het harde politieoptreden is het volledig uit de hand gelopen. Dat wordt niet meer geromantiseerd dan het in werkelijkheid al is. Die kemalisten waar hij het over heeft zijn een kleine groep en zelfs al zouden het kemalisten zijn dan nog hebben ze het recht op vreedzaam protest en niet in elkaar geslagen te worden door de oproerpolitie
:roflol::roflol::roflol:

Zaman heeft 0,0 te maken met de AKP partij, heb je de overige posts wel in de thread gelezen of alleen hetgene wat jouw standpunt uitkomt?
Ze bieden nuance waar de rest van de media het allemaal van één kant bekijkt. Ik heb eerder zelf ook gezegd dat Erdogan dik fout zit hier maar de turken hebben niks anders te kiezen. Hij is de beste van het slechtste.

Grootste r*tard op DBB sinds arnoldfan

YCELZET.jpg

Terug
Naar boven