Ik weet er niet exact wat er allemaal daar gebeurd maar Erdogan heeft in 10 jaar turkije aanzienlijk verbeterd snap echt niet waarom mensen opeens anti erdogan daar nu zijn. Wat een protest daar zeg duizenden mensen die wegen etc blokkeren tuurlijk vraag je dan om geweld. Er zijn in turkije ook vaak mensen met slechte bedoelingen die een protest als een kans zien om alles kapot te maken en te plunderen
* Verkiezingfraude
* Geen persvrijheid
* Rechten worden steeds meer beperkt
* Verandert (fundamentele) wetten
* Verplicht Islam op lage leeftijd op school
* Autoritair: houdt 0 rekening met wensen van het volk
* Zou journalisten en anderen om politieke redenen gevangen zetten (heb ik niet opgezocht, maar gebeurde zeker in het verleden dus zou me niet verbazen dat hij zich hier schuldig aan maakt.
* Wil gescheiden staat en godsdienst weer samenvoegen
* Heeft politie in zijn zak (een voorbeeld dat gegeven werd, hij ging op stap en kwam beeld tegen dat hij niet mooi vond, volgende dag was het weg...)
* Nog vééél meer
En Turkije verbeterd d8 ik eerst ook tot ik info begon op te zoeken...blijkt juist omgekeerde te zijn. Heeft bv wel schuld aan IMF wel afbetaald maar staatsschuld omhoog, is dat goed?
En kijk wat van mn posts terug nog veel uit te leren, ga niet alles herhalen
---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 22:40 ----------
De vraag is dan: Komt dat door Erdogan of ondanks Erdogan?
Ik ben akkoord nu.
---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 22:43 ----------
Voorspelling;
President Gul zal Erdogan vriendelijk verzoeken om af te treden. (Het beste om de rust te bewaren)
En pas als je iets niet meer hebt, zul je het gaan missen.
Hopelijk dat de opvolgers van Erdogan ook zo meegaand zijn met de welvaart van Turkije en niet zozeer met het vullen van hun eigen zakken.
Je kan zeggen wat je wilt over Erdogan maar in mijn ogen een van de beste politici die Turkije ook heeft gehad.
Ja man

zoek eens info op ipv zo blind te zijn als ik was over Turkije. Lekker makkelijk als je niet weet wat er echt gebeurt.
Verschil tussen wat je ziet en wat er werkelijk gebeurt.
Kijk eens wat mensen die er wonen zeggen. Niet voor niets dat studenten, midden klasse en hogere klasse op straat komen. Als studenten op straat komen is wat goed mis, kijk maar naar de geschiedenis.
Er is hier al boodschap erover gepost met FB van Belg in Turkije...
Als je niets opzoekt, weet je het niets. Mag je Erdogan zo veel prijzen als je wilt, je zit met je kop in het zand.
Ik vond Erdogan ook eerst goed enzo, maar door de berichten ben ik beginnen info opzoeken...zou je beter ook doen. Waar rook is is vuur, en alle bewijzen spreken tegen Erdogan.