MuscleMeat

Istanbul lijkt op een warzone

Nou ik vermoed iets anders, maar dat hou ik nog wel voor me:D

Machete, wij verschillen duidelijk van mening, maar dat geeft niet, vindt je verder nog steeds een prima kerel.
Ik heb eerlijk gezegd ook helemaal geen zin om beelden op te zoeken, heb wel wat beters te doen.
Maar tussen de protesten zitten veel tuig, alcoholisten, junks die maar op 1 ding uit zijn en dat is de boel vernielen omdat ze hun eigen toekomst vernken en daarbij ook die van de ander.

Dat zijn inderdaad de grotere clubs uit Turkije.

Dat kan je natuurlijk niet vermijden bij een grootschalig protest. Telkens wanneer er protesten zijn zullen er bepaalde groepen misbruik maken om zich als vandalen te gedragen.

Ik ben Jood

Jullie moeten minder provoceren richting Israël ;)

Turkije vijand nummer 1??? MAn man man, Je moet echt eens checken hoeveel de Turkse regering handelt met de ISrealische. Ze verkopen zelf jachtvliegtuigen. Miljarderdeals. Gewoon omdat Erdogan het niet pikte dat ISrael zomaar eventjes een Turkse boot in internationale wateren enterde. Israel, de enige staat die mensen voor de camera mag vermoorden en zeggen dat ze zich enkel verdedigden.

Als Jood heb je toch wel ergere landjes te vrezen dan Turkijke lijkt mij..

• Topic Starter Topic Starter
Als jood zijnde heb je zelfs in Nederland van alles te vrezen.

Als Jood heb je toch wel ergere landjes te vrezen dan Turkijke lijkt mij..

Wie dan? Ja Iran, maar daar worden de Perzen onderdrukt door het regime. Op een dag zal Iran terug vrij zijn en bondgenoot worden van Israël

Van Egypte, Syrië, Jordanië, Libanon hoeven we weinig te vrezen

maar die Erdogan is echt een laffe hond

eerst verplichten Israël excuses te geven omdat Israël uit zelfverdediging een Turkse boot stopzette. Zogezegd een Turkse vredesboot, maar op een Turkse vredesboot heb je geen vredeshakbijlen, vredesmessen nodig om vredevol de Israëlische soldaten aan te vallen als ze op de boot komen

Ook altijd provoceren tegen Israël en anti zionistische uitspraken doen ("zionisme is een misdaad tegen de menselijkheid") alsook heeft hij al een aantal keer opgeroepen dat hij Gaza wil bezoeken waar hij alweer zal provoceren

Weg met die k*tpopulist ;)

Is Tbeest weer back in town?

Wie dan? Ja Iran, maar daar worden de Perzen onderdrukt door het regime. Op een dag zal Iran terug vrij zijn en bondgenoot worden van Israël

Van Egypte, Syrië, Jordanië, Libanon hoeven we weinig te vrezen

maar die Erdogan is echt een laffe hond

eerst verplichten Israël excuses te geven omdat Israël uit zelfverdediging een Turkse boot stopzette. Zogezegd een Turkse vredesboot, maar op een Turkse vredesboot heb je geen vredeshakbijlen, vredesmessen nodig om vredevol de Israëlische soldaten aan te vallen als ze op de boot komen

Ook altijd provoceren tegen Israël en anti zionistische uitspraken doen ("zionisme is een misdaad tegen de menselijkheid") alsook heeft hij al een aantal keer opgeroepen dat hij Gaza wil bezoeken waar hij alweer zal provoceren

Weg met die k*tpopulist ;)

Jouw aantijgingen zijn gelogen. Er waren genoeg beelden waar mensen zich trachten te verdedigen tegen tot de tanden gewapende mannen, en dit door de ballustrade van de boot af te breken. De messen waar je het over hebt kwamen uit de keuken en die werden pas gehaald toen men zonder verpinken de eerste mensen begon neer te knallen. Je propaganda slaat werkelijk nergens op.
Provoceren? Sharon die ergens een bezoekje deed? Remember?
Waarom werden de boten aar Gaza gestuurd? Omdat Israel Gaza platbombardeerde en weigerde om de ingredienten nodig om beton te maken niet binnenliet. Ook medicijnen werden tegengehouden want ze "moeten eerst via ISrael gecontroleerd worden". Dus vroeger deed men braaaf wat ISrael eiste: men stuurde alle hulpmiddelen naar ISrael, en ISrael begon dan zogezegd met hun controle. PAs na jaar werden de goederen "goedgekeurd" maar dan moesten de Palestijnen wel eerst de huurkosten van de magazijnen betalen. Veel goederen waren ondertussen reeds om zeep.

Neen, op die boten zaten ook Joden die verbolgen waren van het gedrag van ISrael.

Jouw aantijgingen zijn gelogen. Er waren genoeg beelden waar mensen zich trachten te verdedigen tegen tot de tanden gewapende mannen, en dit door de ballustrade van de boot af te breken. De messen waar je het over hebt kwamen uit de keuken en die werden pas gehaald toen men zonder verpinken de eerste mensen begon neer te knallen. Je propaganda slaat werkelijk nergens op.
Provoceren? Sharon die ergens een bezoekje deed? Remember?
Waarom werden de boten aar Gaza gestuurd? Omdat Israel Gaza platbombardeerde en weigerde om de ingredienten nodig om beton te maken niet binnenliet. Ook medicijnen werden tegengehouden want ze "moeten eerst via ISrael gecontroleerd worden". Dus vroeger deed men braaaf wat ISrael eiste: men stuurde alle hulpmiddelen naar ISrael, en ISrael begon dan zogezegd met hun controle. PAs na jaar werden de goederen "goedgekeurd" maar dan moesten de Palestijnen wel eerst de huurkosten van de magazijnen betalen. Veel goederen waren ondertussen reeds om zeep.

Neen, op die boten zaten ook Joden die verbolgen waren van het gedrag van ISrael.

Je lult, Israëlische soldaten hebben volgens het onderzoek naar recht gehandeld. Er zijn ook geen sancties gegeven omdat het pure zelfverdediging was. Geloof je nu echt dat het leger gewoon mensen zomaar doodschiet? IDF zijn geen terroristen

De spullen worden inderdaad eerst door Israël gecontroleerd omdat er anders oorlogsmateriaal tussen sluipt. Het is ofwel dat ofwel oorlog om de zoveel tijd. Zo hebben extreem linksen altijd wel wat om te klagen

Nog even hier zeiken; mijn r*tard moslim collega vertelde vandaag hoe dankbaar de protesteerders moeten zijn dat hun inkomen vervijfvoudigd is door Erdogans geniale economisch beleid. En hij wist ook te melden dat het slechts een heel klein percentage van de bevolking betrof dat protesteert.

Later ook nog een schitterend verhaal uit de Koran over een vent genaamd gabriel die op de rug van een centaur door de lucht vliegt en daarbij stukjes van de hel en hemel ziet. Hij gelooft letterlijk wat in de Koran staat. Adam en Eva, de slang in het paradijs, alles :roflol:
Ook is homofilie een afwijking en is het prima dat ze homo zijn als ze er maar niet aan toegeven, aan die gevoelens :roflol: Anders zullen ze in de hel terrecht komen.

Oh en guess wie er een lekker vissoepje met krab bij de lunch had; Leviticus niet gelezen helaas waarin staat dat schaaldieren god een gruwel zijn....net als.... inderdaad: liggen met een man zoals met een vrouw. Nee, ik hoop niet dat hij brand in de hel, ook al staat het in de bijbel, die moslims ook als een heilig boek beschouwen, want dan ben je wel een onzettende gestoorde sadistische maniak als je dat een gepaste gelijkmaker vind.

Laatst bewerkt:
Nog even hier zeiken; mijn r*tard moslim collega vertelde vandaag hoe dankbaar de protesteerders moeten zijn dat hun inkomen vervijfvoudigd is door Erdogans geniale economisch beleid. En hij wist ook te melden dat het slechts een heel klein percentage van de bevolking betrof dat protesteert.

Later ook nog een schitterend verhaal uit de Koran over een vent genaamd gabriel die op de rug van een centaur door de lucht vliegt en daarbij stukjes van de hel en hemel ziet. Hij gelooft letterlijk wat in de Koran staat. Adam en Eva, de slang in het paradijs, alles :roflol:
Ook is homofilie een afwijking en is het prima dat ze homo zijn als ze er maar niet aan toegeven, aan die gevoelens :roflol: Anders zullen ze in de hel terrecht komen.

Oh en guess wie er een lekker vissoepje met krab bij de lunch had; Leviticus niet gelezen helaas waarin staat dat schaaldieren god een gruwel zijn....net als.... inderdaad: liggen met een man zoals met een vrouw. Nee, ik hoop niet dat hij brand in de hel, ook al staat het in de bijbel, die moslims ook als een heilig boek beschouwen, want dan ben je wel een onzettende gestoorde sadistische maniak als je dat een gepaste gelijkmaker vind.

Mohamed, niet Gabriel.

---------- Post toegevoegd 20 June 2013 om 07:20 ----------

Je lult, Israëlische soldaten hebben volgens het onderzoek naar recht gehandeld. Er zijn ook geen sancties gegeven omdat het pure zelfverdediging was. Geloof je nu echt dat het leger gewoon mensen zomaar doodschiet? IDF zijn geen terroristen

De spullen worden inderdaad eerst door Israël gecontroleerd omdat er anders oorlogsmateriaal tussen sluipt. Het is ofwel dat ofwel oorlog om de zoveel tijd. Zo hebben extreem linksen altijd wel wat om te klagen

Waarom gaf Israël de vele beelden niet vrij? Alles in beslag genomen en is verdwenen.
Geloven dat dit pure zelfverdediging was is zelfbedrog kerel. En het leger van Israël schiet inderdaad zomaar mensen neer; Ga maar eens op de site van de joodse organisatie Btselem gaan kijken.

Israël controleert de producten omdat ze de Palestijnen wil kapotmaken. Zo simpel is het. Medicijnen tegen difterie worden tegengehouden; Aspirines ook. Grind en zand om beton te maken....
LEg me maar eens uit waarom ze waterzuiveringsstations, die water voor 150 000 Palestijnen zuiverde, platbombardeerde!
Omdat de zionistische staat Israël door 60 jaar straffeloosheid het in zijn kop heeft gekregen dat het alles mag en kan doen. Daar komt ooit een eind aan.

Laten we het eens over de beelden hebben. Israel zegt dat de betogers hen aanvielen zodra ze op het dek landden, terwijl de betogers zeggen dat ze werden beschoten zodra de militairen landden.
Nou, laten we de beelden bekijken. Maar wacht eens,..de officiele beelden die ISrael vrijgaf stoppen zodra ze landden. WIl Israel tonen dat ze de waarheidd spreken dan hoeven ze het filmpje maar 1 min langer laten afspelen.
http://www.bbc.co.uk/news/10203726
"...Who started the violence?

This is disputed. The activists say the commandos started shooting as soon as they hit the deck. Israeli officials say the commandos opened fire only after being attacked with clubs, knives and a gun which was taken from them. Video released by the Israeli military stops just before the shooting begins. A UN inquiry was apparently unable to determine at exactly which point the commandos used live fire."

...
"In September 2010, a UN Human Rights Council report said Israel's military broke international laws, that the action by commandos, which left nine dead, was "disproportionate" and "betrayed an unacceptable level of brutality". Israel rejected the report as "biased" and "one-sided".

Israel and Turkey held their own inquiries into the raid, submitting the findings to an international panel set up by the UN, chaired by a former New Zealand Prime Minister, Sir Geoffrey Palmer, and including an Israeli member and Turkish member.

Turkey's report, drawn up by government officials, accused Israeli commandos of "excessive, brutal and pre-meditated" conduct. It concluded their action boarding the Mavi Marmara was "unlawful" and breached human rights. Results of post-mortem examinations had earlier suggested a total of 30 bullets were found in the bodies of the dead activists, including one who had been shot four times in the head. The Turkish panel also deemed the Gaza blockade "unlawful".

...Nevertheless, no satisfactory explanation was provided by Israel for any of the deaths, and the "forensic evidence showing that most of the deceased were shot multiple times, including in the back, or at close range" was not accounted for, the report said.

Wij van WC eend adviseren WC eend....dumbass:rolleyes:

Ik meen me toch echt te herinneren (ik beweer niet dat ik gelijk heb, ik herinner het me gewoon zo) dat er mensen met een soort stokken/ppen richting de afdalende soldaten aan het slaan waren. Ik vind het filmpje echter niet meteen terug.

Ik meen me toch echt te herinneren (ik beweer niet dat ik gelijk heb, ik herinner het me gewoon zo) dat er mensen met een soort stokken/ppen richting de afdalende soldaten aan het slaan waren. Ik vind het filmpje echter niet meteen terug.

Ja dat schreef ik toch. Dat waren die ppen van de afgebroken ballustrade (dat is de leuning aan een boot die je er van weeerhoudt in het water te vallen. Dus ze waren zo goed voorbereid om de militairen aan te vallen dat ze geimproviseerde wapens zochten. Die beelden bestaan; ISrael kan zich vrijpleiten door hun eigen beelden te tonen, wat de VN ook vroeg maar dat werd genegeerd.

---------- Post toegevoegd 20 June 2013 om 12:47 ----------

Sukkel, ik zei toch al dat ze eerst schoten en pas daarna zijn de mensen geïmproviseerde wapens gaan gebruiken. Israël toont fragmenten, daar kan je alles mee aantonen.

Laten we dit eens in perspectief zetten; Een Amerikaans SWAT-team, tot de tanden gewapend gaat binnen in een kraakpand waar de mensen hen aanvallen met stokken. Tja, het Swat-team is echt in gevaar.

Terug
Naar boven