- Waardering
- 22.094
Waar kom je vandaan Anders, gezien Turkije jouw vijand nummer 1 is?
Griekenland

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar kom je vandaan Anders, gezien Turkije jouw vijand nummer 1 is?

Machete, wij verschillen duidelijk van mening, maar dat geeft niet, vindt je verder nog steeds een prima kerel.
Ik heb eerlijk gezegd ook helemaal geen zin om beelden op te zoeken, heb wel wat beters te doen.
Maar tussen de protesten zitten veel tuig, alcoholisten, junks die maar op 1 ding uit zijn en dat is de boel vernielen omdat ze hun eigen toekomst vernken en daarbij ook die van de ander.
Dat zijn inderdaad de grotere clubs uit Turkije.
Nou ik vermoed iets anders, maar dat hou ik nog wel voor me![]()

Ik ben Jood
Jullie moeten minder provoceren richting Israël![]()
MAn man man, Je moet echt eens checken hoeveel de Turkse regering handelt met de ISrealische. Ze verkopen zelf jachtvliegtuigen. Miljarderdeals. Gewoon omdat Erdogan het niet pikte dat ISrael zomaar eventjes een Turkse boot in internationale wateren enterde. Israel, de enige staat die mensen voor de camera mag vermoorden en zeggen dat ze zich enkel verdedigden.Als Jood heb je toch wel ergere landjes te vrezen dan Turkijke lijkt mij..

Wie dan? Ja Iran, maar daar worden de Perzen onderdrukt door het regime. Op een dag zal Iran terug vrij zijn en bondgenoot worden van Israël
Van Egypte, Syrië, Jordanië, Libanon hoeven we weinig te vrezen
maar die Erdogan is echt een laffe hond
eerst verplichten Israël excuses te geven omdat Israël uit zelfverdediging een Turkse boot stopzette. Zogezegd een Turkse vredesboot, maar op een Turkse vredesboot heb je geen vredeshakbijlen, vredesmessen nodig om vredevol de Israëlische soldaten aan te vallen als ze op de boot komen
Ook altijd provoceren tegen Israël en anti zionistische uitspraken doen ("zionisme is een misdaad tegen de menselijkheid") alsook heeft hij al een aantal keer opgeroepen dat hij Gaza wil bezoeken waar hij alweer zal provoceren
Weg met die k*tpopulist![]()
Jouw aantijgingen zijn gelogen. Er waren genoeg beelden waar mensen zich trachten te verdedigen tegen tot de tanden gewapende mannen, en dit door de ballustrade van de boot af te breken. De messen waar je het over hebt kwamen uit de keuken en die werden pas gehaald toen men zonder verpinken de eerste mensen begon neer te knallen. Je propaganda slaat werkelijk nergens op.
Provoceren? Sharon die ergens een bezoekje deed? Remember?
Waarom werden de boten aar Gaza gestuurd? Omdat Israel Gaza platbombardeerde en weigerde om de ingredienten nodig om beton te maken niet binnenliet. Ook medicijnen werden tegengehouden want ze "moeten eerst via ISrael gecontroleerd worden". Dus vroeger deed men braaaf wat ISrael eiste: men stuurde alle hulpmiddelen naar ISrael, en ISrael begon dan zogezegd met hun controle. PAs na jaar werden de goederen "goedgekeurd" maar dan moesten de Palestijnen wel eerst de huurkosten van de magazijnen betalen. Veel goederen waren ondertussen reeds om zeep.
Neen, op die boten zaten ook Joden die verbolgen waren van het gedrag van ISrael.
Ik ben Jood
Jullie moeten minder provoceren richting Israël![]()

Anders zullen ze in de hel terrecht komen.Nog even hier zeiken; mijn r*tard moslim collega vertelde vandaag hoe dankbaar de protesteerders moeten zijn dat hun inkomen vervijfvoudigd is door Erdogans geniale economisch beleid. En hij wist ook te melden dat het slechts een heel klein percentage van de bevolking betrof dat protesteert.
Later ook nog een schitterend verhaal uit de Koran over een vent genaamd gabriel die op de rug van een centaur door de lucht vliegt en daarbij stukjes van de hel en hemel ziet. Hij gelooft letterlijk wat in de Koran staat. Adam en Eva, de slang in het paradijs, alles![]()
Ook is homofilie een afwijking en is het prima dat ze homo zijn als ze er maar niet aan toegeven, aan die gevoelensAnders zullen ze in de hel terrecht komen.
Oh en guess wie er een lekker vissoepje met krab bij de lunch had; Leviticus niet gelezen helaas waarin staat dat schaaldieren god een gruwel zijn....net als.... inderdaad: liggen met een man zoals met een vrouw. Nee, ik hoop niet dat hij brand in de hel, ook al staat het in de bijbel, die moslims ook als een heilig boek beschouwen, want dan ben je wel een onzettende gestoorde sadistische maniak als je dat een gepaste gelijkmaker vind.
Je lult, Israëlische soldaten hebben volgens het onderzoek naar recht gehandeld. Er zijn ook geen sancties gegeven omdat het pure zelfverdediging was. Geloof je nu echt dat het leger gewoon mensen zomaar doodschiet? IDF zijn geen terroristen
De spullen worden inderdaad eerst door Israël gecontroleerd omdat er anders oorlogsmateriaal tussen sluipt. Het is ofwel dat ofwel oorlog om de zoveel tijd. Zo hebben extreem linksen altijd wel wat om te klagen
Je lult, Israëlische soldaten hebben volgens het onderzoek naar recht gehandeld. Er zijn ook geen sancties gegeven omdat het pure zelfverdediging was. Geloof je nu echt dat het leger gewoon mensen zomaar doodschiet? IDF zijn geen terroristen
De spullen worden inderdaad eerst door Israël gecontroleerd omdat er anders oorlogsmateriaal tussen sluipt. Het is ofwel dat ofwel oorlog om de zoveel tijd. Zo hebben extreem linksen altijd wel wat om te klagen

) dan Ik meen me toch echt te herinneren (ik beweer niet dat ik gelijk heb, ik herinner het me gewoon zo) dat er mensen met een soort stokken/ppen richting de afdalende soldaten aan het slaan waren. Ik vind het filmpje echter niet meteen terug.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/20312335/__Israel_geeft_beelden_bestorming_vrij__.html
Check deze vredesactivisten () dan
Israël heeft naar recht gehandeld. Next!
Ik vraag me af hoe jij een conclusie kan trekken uit dat filmpje..http://www.telegraaf.nl/binnenland/20312335/__Israel_geeft_beelden_bestorming_vrij__.html
Check deze vredesactivisten () dan
Israël heeft naar recht gehandeld. Next!