Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
True that. Wie iemand die journalisten int gevang steekt en bepaalde nieuwskanalen zelfs (tijdelijk) sluit, gaat geloven...Ja als je alleen naar Erdogan en de Turkse media luistert dan krijg je dat. Westerse media zijn allemaal complot enzo.

Ja als je alleen naar Erdogan en de Turkse media luistert dan krijg je dat. Westerse media zijn allemaal complot enzo.
True that. Wie iemand die journalisten int gevang steekt en bepaalde nieuwskanalen zelfs (tijdelijk) sluit, gaat geloven...![]()
Die "joden" die volgens jou protesteren, zijn juist degene die de chemicaliën hebben geleverd:whami is een van die amerikaanse joden die in taksim plein zit te protesteren
Natuurlijk, want je kan enkel op de persoon spelen omdat je mn argumenten niet kan weerleggenBij het lezen van de posts van xROCKx en Whami moet ik gelijk hieraan denken

Natuurlijk, want je kan enkel op de persoon spelen omdat je mn argumenten niet kan weerleggen
Amai dat was easy win

Zijn 2 heel verschillende dingen, niet vergelijkbaarNee jij wel dan piemol.
Roepen dat iemand 3 personen omver rijdt en dan vervolgens geen filmpje aanleveren
Ik zeg Turkije NIET toetreden tot de EU.
Nee jij wel dan piemol.
Roepen dat iemand 3 personen omver rijdt en dan vervolgens geen filmpje aanleveren
Ik zeg Turkije NIET toetreden tot de EU.
Dat is heel wat anders dan op de man af spelen.
Jij begint over peppi en kokki omdat je duidelijk niets in te brengen hebt op hun argumenten, beetje jammer wel...
De hele discussie hier wordt overigens verpest door hatelijke reacties op de man af, maakt het geheel behoorlijk onleesbaar. Sommigen nemen het internet iets te serieus denk ik...
nog eventjes, en t leger gaat al die f**gots wegvegen muahahahah
Ik denk een prins oid van paar aziatische en arabische landen, daarachter zie je namelijk ook allemaal vlaggen.
Dat zou juist dom zijn van Erdogan want mede door dit hardhandig optreden krijgt de oppositie meer aanhang

haha, sorry hoor .. maar een prins van aziatische en arabische landen? weet je wel waar de **** je het over hebt eigenlijk voordat je dingen uitkraamt ?
die beelden staan voor de 22 'turk buyukleri' maw belangrijke mensen in de turkse geschiedenis.
en ze zijn weggehaald voor renovatie doeleinden by the way
---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 16:01 ----------
er stonden anders wel meer dan een miljoen hem toe te juichen bij zn speech, die aantallen heb ik niet zien demonstreren![]()
Ze werden dan ook niet schoten met gas, rubberen kogels, in elkaar geslaan, ... + gratis vervoer naar plaats waar Erdogan spreekt.er stonden anders wel meer dan een miljoen hem toe te juichen bij zn speech, die aantallen heb ik niet zien demonstreren![]()
Verbaasd dat niemand van de pro-Erdogan mensen hier dat zegt 
Was ook geen feitelijke constatering, maar een gok.
Voor 15 lira zou ik ook naar de meeting gaan ja.
Ze werden dan ook niet schoten met gas, rubberen kogels, in elkaar geslaan, ... + gratis vervoer naar plaats waar Erdogan spreekt.
En meer dan een miljoen? Bron? Zou me verbazen alst er al 100.000 waren. Heb nergens bewijs dat er meer voor Erdogan opdaagden dan dat er de laatste tijd betoogd hebben.
Er zijn veel mensen die blijkbaar ook alles geloven wat Erdogan zegt. Zo zei hij onder andere dat miljarden Turken hem steunenVerbaasd dat niemand van de pro-Erdogan mensen hier dat zegt
Duizenden tot tienduizenden, nergens lees ik over meer mensen die naar Erdogan kwamen luisteren. Is niet meer dan het aantal mensen dat al betoogd hebben.