AndroidHealthClinic

Istanbul lijkt op een warzone

En nog over die "schoolloze mensen"
Ik spreek dan nog niet eens over vakbonden die de betogers steunen en maandag weer gaan staken ten voordele van de betogers.

• Topic Starter Topic Starter
Ja als je alleen naar Erdogan en de Turkse media luistert dan krijg je dat. Westerse media zijn allemaal complot enzo.

Ja als je alleen naar Erdogan en de Turkse media luistert dan krijg je dat. Westerse media zijn allemaal complot enzo.
True that. Wie iemand die journalisten int gevang steekt en bepaalde nieuwskanalen zelfs (tijdelijk) sluit, gaat geloven...:p

Al heeft die whami wel gelijk in bepaalde punten. De betogers waren geen schoolloze mensen, die waren gemiddeld gezien een stuk hoger opgeleid dan de pro Erdogan betogers. Er worden daar gewoon vieze spelletjes gespeeld, dat is 1 ding wat zeker is.

Lekker tot de EU laten toetreden joh dit clubje :roflol:

whami is een van die amerikaanse joden die in taksim plein zit te protesteren
Die "joden" die volgens jou protesteren, zijn juist degene die de chemicaliën hebben geleverd:

2qv894m.jpg

Spreekt elkaar dus nogal tegen.

Natuurlijk, want je kan enkel op de persoon spelen omdat je mn argumenten niet kan weerleggen :trollface:
Amai dat was easy win

Nee jij wel dan piemol.
Roepen dat iemand 3 personen omver rijdt en dan vervolgens geen filmpje aanleveren???
Ik zeg Turkije NIET toetreden tot de EU.

Nee jij wel dan piemol.
Roepen dat iemand 3 personen omver rijdt en dan vervolgens geen filmpje aanleveren???
Zijn 2 heel verschillende dingen, niet vergelijkbaar
Niet zo abnormaal dat je een speld niet in een hooiberg terug vind.

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 14:52 ----------

Die foto ondersteunt allesinds al deels wat ik zeg:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En deze. Wel zelfde filmpje maar je ziet dat er zoals ik zei 3 mensen aangereden zijn, staat in titel van fimpje... Dus waarom zou ik liegen over de rest?
In dit filmpje zie je ook kort vanuit andere camera. Maar het zou onmogelijk zijn dat ik een volledig filmpje vanuit een andere camera zou gezien hebben?
http://www.youtube.com/watch?v=tPout7KpyEw

Nee jij wel dan piemol.

Dat is heel wat anders dan op de man af spelen.
Jij begint over peppi en kokki omdat je duidelijk niets in te brengen hebt op hun argumenten, beetje jammer wel...
De hele discussie hier wordt overigens verpest door hatelijke reacties op de man af, maakt het geheel behoorlijk onleesbaar. Sommigen nemen het internet iets te serieus denk ik...

Dat is heel wat anders dan op de man af spelen.
Jij begint over peppi en kokki omdat je duidelijk niets in te brengen hebt op hun argumenten, beetje jammer wel...
De hele discussie hier wordt overigens verpest door hatelijke reacties op de man af, maakt het geheel behoorlijk onleesbaar. Sommigen nemen het internet iets te serieus denk ik...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nog eventjes, en t leger gaat al die f**gots wegvegen muahahahah

Ik denk een prins oid van paar aziatische en arabische landen, daarachter zie je namelijk ook allemaal vlaggen.

haha, sorry hoor .. maar een prins van aziatische en arabische landen? weet je wel waar de **** je het over hebt eigenlijk voordat je dingen uitkraamt ?

die beelden staan voor de 22 'turk buyukleri' maw belangrijke mensen in de turkse geschiedenis.
en ze zijn weggehaald voor renovatie doeleinden by the way

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 16:01 ----------

Dat zou juist dom zijn van Erdogan want mede door dit hardhandig optreden krijgt de oppositie meer aanhang

er stonden anders wel meer dan een miljoen hem toe te juichen bij zn speech, die aantallen heb ik niet zien demonstreren :)

haha, sorry hoor .. maar een prins van aziatische en arabische landen? weet je wel waar de **** je het over hebt eigenlijk voordat je dingen uitkraamt ?

die beelden staan voor de 22 'turk buyukleri' maw belangrijke mensen in de turkse geschiedenis.
en ze zijn weggehaald voor renovatie doeleinden by the way

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 16:01 ----------

er stonden anders wel meer dan een miljoen hem toe te juichen bij zn speech, die aantallen heb ik niet zien demonstreren :)

Was ook geen feitelijke constatering, maar een gok.

Voor 15 lira zou ik ook naar de meeting gaan ja.

Ze werden dan ook niet schoten met gas, rubberen kogels, in elkaar geslaan, ... + gratis vervoer naar plaats waar Erdogan spreekt.
En meer dan een miljoen? Bron? Zou me verbazen alst er al 100.000 waren. Heb nergens bewijs dat er meer voor Erdogan opdaagden dan dat er de laatste tijd betoogd hebben.
Er zijn veel mensen die blijkbaar ook alles geloven wat Erdogan zegt. Zo zei hij onder andere dat miljarden Turken hem steunen :dunno: Verbaasd dat niemand van de pro-Erdogan mensen hier dat zegt :hahaha:

Duizenden tot tienduizenden, nergens lees ik over meer mensen die naar Erdogan kwamen luisteren. Is niet meer dan het aantal mensen dat al betoogd hebben.

Laatst bewerkt:
Was ook geen feitelijke constatering, maar een gok.

Voor 15 lira zou ik ook naar de meeting gaan ja.

Ja want Turken zouden hun rechten verkopen voor 7 euro, nietwaar?!! Tefens geen bewijzen dat er 15 mira werd gegeven; maar goed, constant dingen insinueren zonder enig bewijs, dit topic staat er vol van.

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 18:02 ----------

Ze werden dan ook niet schoten met gas, rubberen kogels, in elkaar geslaan, ... + gratis vervoer naar plaats waar Erdogan spreekt.
En meer dan een miljoen? Bron? Zou me verbazen alst er al 100.000 waren. Heb nergens bewijs dat er meer voor Erdogan opdaagden dan dat er de laatste tijd betoogd hebben.
Er zijn veel mensen die blijkbaar ook alles geloven wat Erdogan zegt. Zo zei hij onder andere dat miljarden Turken hem steunen :dunno: Verbaasd dat niemand van de pro-Erdogan mensen hier dat zegt :hahaha:

Duizenden tot tienduizenden, nergens lees ik over meer mensen die naar Erdogan kwamen luisteren. Is niet meer dan het aantal mensen dat al betoogd hebben.

Als je de spreker niet steunt, dan zal je niet op de bus stappen louter omdat het gratis is he.
Er was een kern van betogers, die alles in gang zetten, die misschien wel terechte grieven hadden, maar daarna is de betoging gekaapt door relschoppers.

Terug
Naar boven