XXL Nutrition

Istanbul lijkt op een warzone

jah laat ze maar nog 3 weken alles kapot maken daar, hebben ze btw geen werk? Ze zitten non stop te protesteren, oh wacht...
Omdat er elke dag mensen protesteren betekend dat niet dat het altijd de zelfde zijn. In het weekend is het protest ook steeds heviger geweest. En protest was ook altijd vooral in de avond op werkdagen...

wanneer komen de soldaten btw? wild at niet missen, in before blind fire op protesterende mensen

• Topic Starter Topic Starter
In b4 burgeroorlog a la Syrie. Als het aan Little Daddy en de Turken hier ligt is dat geen probleem en ruimt het lekker op. Weg met de seculieren!

Laatst bewerkt:
wanneer komen de soldaten btw? wild at niet missen, in before blind fire op protesterende mensen
Jij bent nogal een idioot. Als het zo goed is onder Erdogan, waarom ga je dan niet terug in Turkije wonen? Je verkiest een land als het onze boven Turkije maar Turkije en de mensen die er wonen moeten maar de omgekeerde richting uit? Waarom mogen zij niet hebben wat jij hier krijgt en komen zoeken bent (of je ouders)?

Welke opleiding heb jij gevolgd? En uit welke stad / welk dorp in Turkije is je familie afkomstig?

Misschien kan een turk hier even antwoord op geven want ik ken er maar een handje vol. Hoeveel van de turken hier in Nederland zijn pro-erdogan en hoeveel zijn er voor de protestanten als je op je eigen omgeving afgaat?

Erdogan gaat niet het legen inzetten is net bekend gemaakt. Een aantal ministers heeft blijkbaar op hem ingepraat. Door zijn eerste overtrokken reactie is het protest alleen maar gegroeid. Hij gaat het net als in zukotti park NY met de occupy beweging is gegaan laten doodbloeden. Politiek een handig zet van hem.

Misschien kan een turk hier even antwoord op geven want ik ken er maar een handje vol. Hoeveel van de turken hier in Nederland zijn pro-erdogan en hoeveel zijn er voor de protestanten als je op je eigen omgeving afgaat?

Erdogan gaat niet het legen inzetten is net bekend gemaakt. Een aantal ministers heeft blijkbaar op hem ingepraat. Door zijn eerste overtrokken reactie is het protest alleen maar gegroeid. Hij gaat het net als in zukotti park NY met de occupy beweging is gegaan laten doodbloeden. Politiek een handig zet van hem.

De turken op dit forum hebben denk ik afgeleerd om te reageren maar ik vind het een goede vraag. Hoe staan onze Nederturken tov Erdogan en dan bedoel ik niet het behoud van het park. Erg opvallend van die stad op basis van een paar dagen bezoek. dat er in die stad een groot deel heel moderne jongeren wonen, ook in politiek opzicht. Moderner dan veel van de Turken in ons land viel me vaak op. Dit bost met de tradities van de Turken en de islam. Hoe staan de Turken van DBB hiertegenover?

Laatst bewerkt:
De turken op dit forum hebben denk ik afgeleerd om te reageren maar ik vind het een goede vraag. Hoe staan onze Nederturken tov Erdogan en dan bedoel ik niet het behoud van het park. Erg opvallend van die stad op basis van een paar dagen bezoek. dat er in die stad een groot deel heel moderne jongeren wonen, ook in politiek opzicht. Moderner dan veel van de Turken in ons land viel me vaak op. Dit bost met de tradities van de Turken en de islam. Hoe staan de Turken van DBB hiertegenover?
Mooi dat je't zo zegt. Je steekt ten minste waarheid in je post.

-

Laatst bewerkt:

Ik zal niet namens de Turken spreken op DBB, maar mijn eigen mening geven, maar die conclusie hebben jullie al een beetje uit mijn posts kunnen herleiden.
Ik ben pro- Erdogan, omdat ik diepe respect heb voor wat hij en zijn partij in de afgelopen 10 jaar hebben bereikt.
In be4, wat doe je hier dan?...
Tja hier kan je wel proberen om serieus op in te gaan, maar laat ik dat maar niet doen.
Maar een internationale carriere voor de toekomst sluit ik niet uit hoor ;)

Zijn er ook niet een hoop Besiktas en Fener hoolies die gebruik maken van de situatie om olie op het vuur te stoken?

Lol totaal niet, was gewoon saamhorigheid tussen de supporters. Zie je niet bij ultra rivalen. Daarnaast hebben ze niks geplunderd/vernield of wel? Pls beelden.

Machete, wij verschillen duidelijk van mening, maar dat geeft niet, vindt je verder nog steeds een prima kerel.
Ik heb eerlijk gezegd ook helemaal geen zin om beelden op te zoeken, heb wel wat beters te doen.
Maar tussen de protesten zitten veel tuig, alcoholisten, junks die maar op 1 ding uit zijn en dat is de boel vernielen omdat ze hun eigen toekomst vernken en daarbij ook die van de ander.

Even uit het hoofd: zijn dat niet de grootste voetbalclubs uit Kalkoen?

Dat zijn inderdaad de grotere clubs uit Turkije.

• Topic Starter Topic Starter
Nog geen enkele zwerver, junk of tuig gezien op de beelden eerlijk gezegd.

Wel gelooft Erdogan dat de VS en de joden achter alle protesten zitten. Nuff said :rolleyes:

Ah, als de boter in de supermarkt op is, is dat ook het werk van de zionisten

Turkije is mijn vijand nummer 1 dus ik ben wel blij dat het land verdeeld is

Terug
Naar boven