- Waardering
- 1.275
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 20%
Heb zo'n 5 maand terug een Ipod nano gekocht en blijkbaar kan je dus enkel met het programma iTunes er bestanden op zetten.
Dit heb ik dus geïnstalleerd en na heel wat zoekwerk is het dan toch gelukt.
Heb nu ook eindelijk gevonden hoe je mp3's er bij kan zetten zonder eerst de heleboel te moeten verwijderen en dan alles er terug op te zetten (synchroniseren).
Probleem is nu als ik bestanden wil toevoegen aan de bibliotheek dat ik er telkens maar 3 kan toevoegen tegelijk
, dus niet de volledige lijst. De enige andere mogelijkheid is map toevoegen maar dan zit je dan met een heleboel mp3's die je eigenlijk niet wou..
Voor het slapengaan luister ik vaak naar klassieke muziek, en wat blijkt, als ik een map toevoeg, staat de hele boel door elkaar, en als ik het doe via bestanden en 3 bestanden tegelijk toevoeg zet iTunes ze ook automatisch volgens "zijn" volgorde. Weet er mss toevallig iemand hoe je dit kan afzetten?
Als ik bestanden aan de bibliotheek toevoeg mengelt ie ze trouwens ook met diegene die er al opstonden, best vervelend dus. Is ook enorm onhandig dat die bibliotheek maar 1 enkele lijst is, ofwel moet je dus van alles afspeellijsten maken, maar dit is ook best irritant. Ging imo veel interessanter geweest zijn als je u bib in verschillende mapjes kon indelen, want als je bv 5000 mp3's hebt is zo'n enkele lijst best vervelend.
Dit heb ik dus geïnstalleerd en na heel wat zoekwerk is het dan toch gelukt.Heb nu ook eindelijk gevonden hoe je mp3's er bij kan zetten zonder eerst de heleboel te moeten verwijderen en dan alles er terug op te zetten (synchroniseren).
Probleem is nu als ik bestanden wil toevoegen aan de bibliotheek dat ik er telkens maar 3 kan toevoegen tegelijk
, dus niet de volledige lijst. De enige andere mogelijkheid is map toevoegen maar dan zit je dan met een heleboel mp3's die je eigenlijk niet wou.. Voor het slapengaan luister ik vaak naar klassieke muziek, en wat blijkt, als ik een map toevoeg, staat de hele boel door elkaar, en als ik het doe via bestanden en 3 bestanden tegelijk toevoeg zet iTunes ze ook automatisch volgens "zijn" volgorde. Weet er mss toevallig iemand hoe je dit kan afzetten?
Als ik bestanden aan de bibliotheek toevoeg mengelt ie ze trouwens ook met diegene die er al opstonden, best vervelend dus. Is ook enorm onhandig dat die bibliotheek maar 1 enkele lijst is, ofwel moet je dus van alles afspeellijsten maken, maar dit is ook best irritant. Ging imo veel interessanter geweest zijn als je u bib in verschillende mapjes kon indelen, want als je bv 5000 mp3's hebt is zo'n enkele lijst best vervelend.