AndroidHealthClinic

Breaking News Ivo en Fred stappen op (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gefeliciteerd iedereen
 
Mooi toneelspelin de 2d kamer en in de tussentijd worden gezinnen en mensen uithuisgezet en worden dakloos dieren moeten naar asielen die al overvol zitten en worden danna lange proberen t plaatsen afgemaakt..:o
 
hoppa hopelijk salarisverhoging voor daffy

Mooi toneelspelin de 2d kamer en in de tussentijd worden gezinnen en mensen uithuisgezet en worden dakloos dieren moeten naar asielen die al overvol zitten en worden danna lange proberen t plaatsen afgemaakt..:o

grammatica en interpunctie, probeer het opnieuw
 
hoppa hopelijk salarisverhoging voor daffy



grammatica en interpunctie, probeer het opnieuw


:roflol: gelukkig ben jij een iemand die alles correct weet te verbeteren :o
 
:roflol: gelukkig ben jij een iemand die alles correct weet te verbeteren :o

Ik deed het niet om je te kloten hoor. Ik snap gewoon echt niet wat je met die zin bedoelt.
 
Jaa natuurlijk (WEGH) volgende week zitten ze er weer...
KUT mongolen...
 
Jaa natuurlijk (WEGH) volgende week zitten ze er weer...
KUT mongolen...

Ray is de politiek niks voor jou (srs) ? Jij weet je mening altijd wel duidelijk te formuleren.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Ik deed het niet om je te kloten hoor. Ik snap gewoon echt niet wat je met die zin bedoelt.[/QUOT


omdat ik dagelijks zie wat er gebeurd dat er gezinnen met kinderen op straat komen te staan... omdat ze hun baan kwijt zijn geraakt en huur niet meer kunnen betalen als je goed naar denkt ga je t mss snappen ;)
dit heeft puur te maken met macht misbruik van die lijers in 2 kamer..
 
]Ik deed het niet om je te kloten hoor. Ik snap gewoon echt niet wat je met die zin bedoelt.[/QUOT


omdat ik dagelijks zie wat er gebeurd dat er gezinnen met kinderen op straat komen te staan... omdat ze hun baan kwijt zijn geraakt en huur niet meer kunnen betalen als je goed naar denkt ga je t mss snappen ;)
dit heeft puur te maken met macht misbruik van die lijers in 2 kamer..

Hoe dan ? Leg eens uit aub. Zo te lezen ben je best wel politiek actief en geïnteresseerd dus ben wel benieuwd naar je mening over dit onderwerp.

Hoe denk je bijvoorbeeld over de economische crisis ?
 
En de soap gaat maar door :o .
 
omdat ik dagelijks zie wat er gebeurd dat er gezinnen met kinderen op straat komen te staan... omdat ze hun baan kwijt zijn geraakt en huur niet meer kunnen betalen als je goed naar denkt ga je t mss snappen ;)
dit heeft puur te maken met macht misbruik van die lijers in 2 kamer..

Was jij niet die gozer die niets bijdroeg aan onze maatschappij?
 
Wat een kneus die Rutte.
 
Ben er wel blij mee, dit waren toch twee grote conservatieve stemmen binnen de VVD. Als daar meer progressieve liberalen voor terug komen wordt de VVD misschien ook weer interessant.

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

http://nos.nl/livestream/npo-politiek
Helemaal mee eens! Nieuwe boost voor de VVD

---------- Toegevoegd om 07:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:55 ----------

Ik deed het niet om je te kloten hoor. Ik snap gewoon echt niet wat je met die zin bedoelt.[/QUOT


omdat ik dagelijks zie wat er gebeurd dat er gezinnen met kinderen op straat komen te staan... omdat ze hun baan kwijt zijn geraakt en huur niet meer kunnen betalen als je goed naar denkt ga je t mss snappen ;)
dit heeft puur te maken met macht misbruik van die lijers in 2 kamer..
Vertel eens hoe dit tot stand komt dan? Waarom een gezin op straat komt door machtsmisbruik in de Tweede Kamer?
 
Zak over de kop vlag in de hand en neuken voor volk en vaderland. In den reet wel te verstaan en leidend voorwerp het Nederlandsche volk. Nee bedankt je kiest toch niet meer voor zon onzalige partij!
 
Back
Naar boven