Fitness Seller

J = Mcsa

• Topic Starter Topic Starter
met agent bedoel je toch je psychiater?

Nope, dat bedoel ik niet nee.

Maar goed, er zal vast nog wel een vuilnisbak ergens geleegd moeten worden of een wc die ontstopt moet worden. Suc6 ermee Roxxe, dan gaan de IT nerds in dit topic weer verder.

Doei! :wave:

Ik dacht dat jij in de computerwereld figureerde als Duke Nukem in de gelijknamige games...!? :D

Congrats.

Zojuist examen 70-270 (Installing, Configuring, and Administering Microsoft Windows XP Professional) gehaald met 936 v/d 1000 punten. :thumbup:

Nu ben ik dus Microsoft Certified Professional. :cool:

Moet nu nog 3 examens doen voor mijn doel, en dat is MCSA Messaging (Microsoft Certified System Administrator).

Dus 2 Windows 2003 examens en Exchange 2003. De cursussen heb ik allemaal al gevolgd, nu nog het examen (beetje rare volgorde maar goed). Gaat echter allemaal goedkomen dit jaar. Na ze alle 4 gehaald te hebben ga ik er enkele 100'en euro's per maand erop vooruit. Kunnen we eindelijk die GH eens betalen. :o

Ok goed man. Waarom 270 eigelijk als laatst? Ik ben nu met 291 bezig, vorige week gezakt 680 punten.
Hoe heb jij die gedaan dan? Moeilijkste tot nu toe.

Maar dat zal meer informatie management en processen zijn ipv technisch beheer?

Euhm nee , 11 basismodules en dan kan je kiezen voor netwerk admin of analist programmeur .
Na die bachelor kan je ook bv aan de open unif voor een master gaan en dat is dan inderdaad meer managment en processen .

But first things first , the bachelor :D .

MCP ben je trouwens al naar 1 certificaat.

Damn ik lees het fout, in je titel staat MCSA.
Ik dacht dat je al MCSA was.
Dus nu 290, 291 en een keuze module.
Ik wil zelf 70-299 doen.....

Eerst maar is 291....

Ok goed man. Waarom 270 eigelijk als laatst? Ik ben nu met 291 bezig, vorige week gezakt 680 punten.

MCP ben je trouwens al naar 1 certificaat.

Damn ik lees het fout, in je titel staat MCSA.
Ik dacht dat je al MCSA was.
Dus nu 290, 291 en een keuze module.
Ik wil zelf 70-299 doen.....

Eerst maar is 291....

Topic was eerst "MCP". ;)

Maar als je verder leest zie je dat ik 270 heb gedaan, daarna 290, daarna 291 en afgelopen week 284.

Nu dus een uitnodiging voor Exchange 2007 wat ik 15/01 ga doen. ;)

Over 9 maandjes hoop ik 293, 294 en 297 gedaan te hebben voor mijn MCSE. Eventueel daarna nog Exchange designing voor MCSE - Messaging.

Euhm nee , 11 basismodules en dan kan je kiezen voor netwerk admin of analist programmeur .
Na die bachelor kan je ook bv aan de open unif voor een master gaan en dat is dan inderdaad meer managment en processen .

But first things first , the bachelor :D .

Ok, good luck! ;)

Pittige job. Flink leren aankomende tijd.

gefeliciteerd, ik heb ook alweer een tijdje mijn MCSA (betaald door de baas :) )

dalijk maar weer kijken voor vista courses.

Nope, dat bedoel ik niet nee.

Maar goed, er zal vast nog wel een vuilnisbak ergens geleegd moeten worden of een wc die ontstopt moet worden. Suc6 ermee Roxxe, dan gaan de IT nerds in dit topic weer verder.

Doei! :wave:

Vanaf 1 januari moeten alle PC's met internetverbinding uit het schoonmaakhok verwijderd zijn, da's jammer :(

Trouwens een close call 680. Balen man.

Welke simulaties had je?

Voor de rest is het DNS, DNS en nog eens DNS. Beetje RAS, DHCP, subnetting en MS zijn troetelkindje; WSUS. Op zich wel te doen als je er al live mee gewerkt hebt voor een langere periode.

Ik had hem gehaald met 860 en had een sim over DNS en 1 over rechten geven op OU's in ADUC via de 'Delegate control' functie.

Trouwens een close call 680. Balen man.

Welke simulaties had je?

Voor de rest is het DNS, DNS en nog eens DNS. Beetje RAS, DHCP, subnetting en MS zijn troetelkindje; WSUS. Op zich wel te doen als je er al live mee gewerkt hebt voor een langere periode.

Ik had hem gehaald met 860 en had een sim over DNS en 1 over rechten geven op OU's in ADUC via de 'Delegate control' functie.

Dutchbodybuilding.com???

En hoeveel van die bijna 20k posts van jou staan in de Chat & Convo secties? :thumbup:

ik had er 1 over SUS update server. En geloof 1 met een MX record (exchange). en de laatste ging over DNS domain aanmaken.
Had trouwens veel vragen over SUS.

Praktijk heb ik er nog bijna niks mee gedaan, puur theorie wat ik er van weet.

Maar moet voor einde van januari MCSA zijn, moet te doen zijn. 2 modules.

Met hoe en wat leer jij eigenlijk J?
Ik heb nu via technet elearning en ik gebruik visual exam in combo met testkings.

Terug
Naar boven