XXL Nutrition

J = Mcsa

feli bro, nu ik nog

• Topic Starter Topic Starter
Met hoe en wat leer jij eigenlijk J?
Ik heb nu via technet elearning en ik gebruik visual exam in combo met testkings.

Eigen werkervaring en wat visual examns de laatste dagen. Beetje vraagstelling aftasten.

Ik zat wel aan 299 te denken ja, maar goed eerst 291 maar halen. Exchange lijkt me ook wel leuk. Maar vraag me af of het niet te moeilijk is als je er bijna niet mee gewerkt hebt.

Gewoon met VMware even een domein opzetten, daarna installeren (belangrijk deel van je examen, forest en domain preperation (AD schema dus upgraden)), daarna beetje rondklikken enzo. Eventueel extra member server om met routing groups te rommelen en that's it. :)

Verder weten dat een open SMTP relay niet goed is en je zit gebakken. ;)

Laatst bewerkt:
Ben nou idd ff met VMware aan het klooien.
3 server geinsatalleerd op lap. In jan maar weer examen doen...

J = YMCA?

:D grapje kerel...gefeliciteerd

Ben nou idd ff met VMware aan het klooien.
3 server geinsatalleerd op lap. In jan maar weer examen doen...

VMware is top!

Wil binnen een maand al 1 productie server gevirtualiseerd hebben.

Doelstelling voor het einde van dit jaar: Alle 5 de applicatie servers gevirtualiseerd.

Alleen de backup server (directe SCSI aansluiting tape library), SQL server (hoge load) en de file server (directe SCSI aansluiting disk array) mogen nog op 1 box draaien. :)

VMware is top!

Wil binnen een maand al 1 productie server gevirtualiseerd hebben.

Doelstelling voor het einde van dit jaar: Alle 5 de applicatie servers gevirtualiseerd.

Alleen de backup server (directe SCSI aansluiting tape library), SQL server (hoge load) en de file server (directe SCSI aansluiting disk array) mogen nog op 1 box draaien. :)

vmware is inderdaad wel nice ,

Nu totaal geen MS maar heb je Knoppix als eens gedraaid ? Kan je gewoon booten van cd zonder install , best mooie graphics enzo .

Misschien ook eenn link die jij wel handig zal vinden J :
www.Bestfile.BlogSpot.com e-books over ict aan de lopende band alsook af en toe wat over sport .

Nope, de enige Linux distro die ik heb draaien is IPCop, voor mijn firewall. :)

Tnx voor de link, zal eens kijken.

Terug
Naar boven