Fitness Seller

ja maar mijn mama is de allerzwaarste van de heeeeeeeeeeeeeeeeeele wereld

el smurfo

Huge Freak
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/...d-vrouw-van-241-kilo-is-zwaarste-moeder.dhtml
Nieuw record: vrouw van 241 kilo is zwaarste moeder

Een vrouw van 272 kilogram wordt in september door het Guinness Book officieel uitgeroepen tot de zwaarste vrouw ooit die een kind op de wereld gezet heeft. Donna Simpson woog 241,3 kilogram toen ze drie jaar geleden in Akron, Ohio moeder werd.

Intussen is ze blijkbaar aangekomen en dat was ook haar doel. Ze droomt luidop van een nieuw streefcijfer. De Amerikaanse wil doorgaan met overdadig eten tot ze 453 kilo weegt. "Er is een ganse undergroundbeweging van mensen die vreten en vet willen worden. Veel mensen weten het niet maar heel wat slanke vrouwen dromen er heimelijk van om minstens 181 kilo te wegen."

Simpson wordt betaald om te verdikken. Ze heeft een schare fans die betalen voor haar optredens op haar website. "Ik laat ze meekijken hoe ik in mijn lingerie het huishouden doe", aldus Simpson. "Maar ik ga nooit volledig naakt!", verzekert ze. (vsv)
21/07/10 12u25

:roflol:

Laatst bewerkt:
geil!:)

Ik droom er ook van om 181 kg te wegen, met een respectabel vetpercentage.:)

Iewllll

Triest,ongezond en decadent. Mooie manier om je kind op te voeden.

en er staat niet eens een foto bij
k*t artikel dus

Die hebben psychisch hulp nodig, net zoals Jay Cutler, Ronnie coleman en die andere extremen...

:roflol: die moet dringen de stickies in de voedingssectie eens leze!

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb een toe-toe-toeter op mn winkelscooter, daarmee toe-toe-toeter ik naar jou!
donna_simpson1_1596686c.jpg

mmmmmm

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

verplicht burka

Onbegrijpelijk dat zoiets wordt getolereerd, zelfs wordt gesponsord.

lekker lekker BBW :lick:

Dude you serieus???

Ga je die dikke varkens nu vergelijken met top bb,ers shame on you!
Ach, kom op. Je bent toch ziek in je hoofd, als je elke dag je kapot werkt om zo'n zeer extreem gespierd fysiek te bereiken en te onderhouden?
Met zo'n fysiek isoleer jij jezelf vrij gemakkelijk van het merendeel van de mensen. Je vervreemd van de maatschappij als het ware. Mensen vinden je raar, extreem gespierd, en eng. Dit verneem je al non-verbaal, als je door een grote menigte heen loopt (tenzij je hier blind voor bent)
Nee, ik ben van mening dat je geestelijk niet in orde bent als jij jezelf zo'n extreem gespierd fysiek aanmeet. Wel knap, dat zeer zeker, maar dat vinden sommige mensen ook van die dikzakken die elke dag 24000 kcals naar binnen weten te werken, en volgens geleerden toch nog hun kind kunnen opvoeden:)

Terug
Naar boven