XXL Nutrition

ja maar mijn mama is de allerzwaarste van de heeeeeeeeeeeeeeeeeele wereld

Die kan je hitten op plaatsen waar je alleen van gedroomt hebt :roflol:

Ach, kom op. Je bent toch ziek in je hoofd, als je elke dag je kapot werkt om zo'n zeer extreem gespierd fysiek te bereiken en te onderhouden?
Met zo'n fysiek isoleer jij jezelf vrij gemakkelijk van het merendeel van de mensen. Je vervreemd van de maatschappij als het ware. Mensen vinden je raar, extreem gespierd, en eng. Dit verneem je al non-verbaal, als je door een grote menigte heen loopt (tenzij je hier blind voor bent)
Nee, ik ben van mening dat je geestelijk niet in orde bent als jij jezelf zo'n extreem gespierd fysiek aanmeet. Wel knap, dat zeer zeker, maar dat vinden sommige mensen ook van die dikzakken die elke dag 24000 kcals naar binnen weten te werken, en volgens geleerden toch nog hun kind kunnen opvoeden:)

Dude waar heb je last van.

Niet iedere bber hoefd zichzelf op te sluiten en zich te vervreemde van de maatschappij.
Het is gewoon een kwestie van alles goed plannen kwa eten trainen en rust.

En ja je bent wel anders als de meeste mensen maar alleen je uiterlijke kenmerken bb,ers zijn ook gewoon mensen gast we komen niet van een buitenaardse planeet.

En geestelijk ziek zijn!, er zijn inderdaad bbers die geestelijk ziek zijn jah maar niet elke bber ik snap dat je hiermee doel op het bigorexia verhaal.
Niet elke bber kijkt in de spiegel en vind zichzelf een kleine wurm ook al weeg ie 120+ kg!

Er zijn er ook bij die denken, he ik heb al echt veel progressie geboekt t.o.v vroeger en over een x aantal jaar zal ik mijn doel verwezelijken dit is mijn passie en daarom kies ik voor deze levensT.

Ik zie daar geen ziekte in bro.
Maargoed het is duidelijk dat jij nooit een bber zal worden!

Terug
Naar boven