XXL Nutrition

Vrouw wil zwaarste vrouw ter wereld worden

zonde

precies ja

wel goeie squat techniek op t laatst

Dit zijn degenen die in een situatie van survival de eerste zouden zijn die zouden omkomen. De natuur filtert deze wezens er normaal vanzelf uit. Helaas in onze moderne wereld en door de sociale zekerheid en goedkope, snel beschikbare voeding kunnen deze wezens makkelijk overleven en parasiteren in onze samenleving.

Er zouden dus eigenlijk regels/wetten moeten komen die dergelijk gedrag tegenhouden.

Dit zijn degenen die in een situatie van survival de eerste zouden zijn die zouden omkomen. De natuur filtert deze wezens er normaal vanzelf uit. Helaas in onze moderne wereld en door de sociale zekerheid en goedkope, snel beschikbare voeding kunnen deze wezens makkelijk overleven en parasiteren in onze samenleving.

Er zouden dus eigenlijk regels/wetten moeten komen die dergelijk gedrag tegenhouden.

Mooi gezegd T!

But still :hitit:

Dat lukt je niet eens hahaha :roflol:

Epic Selfownage

Tyt +1

lekker slim :D

This is whats gonna happen:

yager.jpg

2 months later:

fatguy_450x629.jpg

Ik wou dat ik 270 kilo weeg.
Massa!!!

Deze vrouw heeft tenminste een doel in haar leven. Niks mis mee en blijkbaar heeft ze ook geen gebrek aan doorzettingsvermogen.

Waar kan ik doneren?

Als ik het goed heb begrepen heeft ze ook een kind op de wereld gezet. Sommige mensen moeten tegen zichzelf beschermt worden. Ze heeft nogal een domme egoïstische kijk op het leven, het wereldrecord verbreken ten koste van alles. En de media en supporters die daar ook aan mee werken. Nogal een typische walgelijke Amerikaanse vertoning.

Gewoon in een kliniek zetten. Maag verkleining desnoods. En hopen dat verstand terug keert. Maar als je te dom bent om te schijten, dan gaat het lastig worden. Ook al snap ik de reacties van de meeste mensen. Laat maar dood gaan. Toch zouden we hier in een intelligente samenleving juist moeten ingrijpen en hulp bieden.

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar OT: Kan zij niet in het lekkend olie gat gaan zitten van BP ?

Ieder zijn hobby

vieze vetklep!Opknopen dermee (Als er een touw is dat sterk genoeg is)

ze maakt toch gains in haar leven? ???

Terug
Naar boven