- Waardering
- 55
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Da's een beetje overdreven, dan zouden wij bb-ers, pl-ers en wat er nog meer voor schorriemorrie er op dit forum rondsurft, precies hetzelfde zijn.Deze vrouw heeft:
-geen respect voor alle mensen die honger lijden in deze wereld
-geen respect voor de medische zorg die maar gewoon voor haar moeten klaarstaan omdat ze zich helemaal vol loopt te vreten
-geen respect voor nota bene haar eigen kind door zich invalide te eten zodat ze haar kind niet fatsoenlijk kan opvoeden
Conclusie: Uit de ouderlijke macht zetten en vastbinden in een tredmolen.
would you hit it?
Doet me denken aan dat programma op Discovery; Brainiac "will it break or will it bounce". Lijkt me wel leuk om uit te proberen in dit geval.
Oh die chick die dat doet..Doet me denken aan dat programma op Discovery; Brainiac "will it break or will it bounce". Lijkt me wel leuk om uit te proberen in dit geval.
het is jammer dat ze zo weinig t**ten heeft.

Idd, bijna 3 ****ing pagina's en niet eens 1 keer marjolein46, mayolijn, fattylijn, kudt, zeug etc etc.
Gelukkig was Akira zo attent om een 4 jaar oude foto te shoppen of om shops te posten
Red does looks good on me![]()