MuscleMeat

Because some things in life are greater than others

waar blijft de verwijzing naar mayolijn??

U vraagt, wij draaien.

znpmi8.jpg

Deze vrouw heeft:

-geen respect voor alle mensen die honger lijden in deze wereld
-geen respect voor de medische zorg die maar gewoon voor haar moeten klaarstaan omdat ze zich helemaal vol loopt te vreten
-geen respect voor nota bene haar eigen kind door zich invalide te eten zodat ze haar kind niet fatsoenlijk kan opvoeden

Conclusie: Uit de ouderlijke macht zetten en vastbinden in een tredmolen.

Deze vrouw heeft:

-geen respect voor alle mensen die honger lijden in deze wereld
-geen respect voor de medische zorg die maar gewoon voor haar moeten klaarstaan omdat ze zich helemaal vol loopt te vreten
-geen respect voor nota bene haar eigen kind door zich invalide te eten zodat ze haar kind niet fatsoenlijk kan opvoeden

Conclusie: Uit de ouderlijke macht zetten en vastbinden in een tredmolen.
Da's een beetje overdreven, dan zouden wij bb-ers, pl-ers en wat er nog meer voor schorriemorrie er op dit forum rondsurft, precies hetzelfde zijn.
Wij eten ook veel meer dan nodig.. simpelweg met het doel groot te worden, net als zij dus.
Ook al zijn haar doelen gelijk aan zelfmoord.

iedereen is hier gewoon jaloers, omdat zij meer gained als jullie.

1200 kcals?:eek:

ik vind 4000 al veel :o

Droppen in Afrika die trut

30 artsen voor haar bevalling...Dat werd vast wel vergoed terwijl mensen die echte zorg nodig hebben vaak kunnen stikken in de US. Ik hoop maar dat ze snel sterft voor ze nog meer onnodige medische kosten opslurpt.

Doet me denken aan dat programma op Discovery; Brainiac "will it break or will it bounce". Lijkt me wel leuk om uit te proberen in dit geval.
Oh die chick die dat doet..:heart: het is jammer dat ze zo weinig t**ten heeft.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Idd, bijna 3 ****ing pagina's en niet eens 1 keer marjolein46, mayolijn, fattylijn, kudt, zeug etc etc.

Gelukkig was Akira zo attent om een 4 jaar oude foto te shoppen of om shops te posten :)

Red does looks good on me :cool:

Nog 2 jaartjes doorbulken. BF is toch nog acceptabel vind ik. Dan een cut inlassen.
Wat zijn je stats ?

Tijd om het wereldrecord 'dagen zonder eten' te verbreken.
Lijkt mij makkelijk met deze basis...

Terug
Naar boven