Fitness Seller

Jack3d werkt niet meer, beste vervanging?

Sunnybitch

Dutch Bodybuilder
Waardering
80
Lengte
1m78
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
yo jongens en meisjes,

vorig jaar gebruikte ik ver 3x per week jack3d, altijd een dag of 2 tussen en maar één scoop, liet soms een maand tussen maar moest omduur wel een scoop erbij doen voor hetzelfde effect te krijgen en ben dan ge-eïndigd met 4 scoops zo een 3 maand geleden, werkte totaal niet meer. Ik dan 20 euro aan bsn explosive gegeven zo een 2 maand na men laatste scoops maar dat product deed dus ook niets, zonde van de 20 euro, weet iemand een goeje vervanger waarvan hij vrij zeker is dat hij wel aanslaat? Thx...

Mvg
Jelle

[Link niet meer beschikbaar]

Heb je zelf al besteld daar? Die pwo lijkt me wel wat namelijk, DMAA :rolleyes:

Was het wel van plan, maar toch maar gekozen voor een stim free PWO ivm school:(. Die site gaat wel vaak langs, en las er goede duitse reviews over:'). Geen idee wat er in stond maar ze gaven sterretjes.

• Topic Starter Topic Starter
is het eig goedkoper om te bestellen in andere landen? ik bedoel daarmee landen buiten de EU?

• Topic Starter Topic Starter
Met alle kosten die er bovenop komen, nah. Veel dingen(de meesten?) komen ook van buiten de EU, maar worden gewoon hier verkocht.

hmm kut, nja ik was het aan het vergelijken met een auto kopen in slovenië of hungarije fzo vriend van me deed dat en bespaarde 45% zou denken als je hoogstes 20 euro transport kosten betaald maar wel +150 euro aan supps besteld kun je toch wat geld besparen.. mja ken ook niet echt de prijzen buiten EU xD

Wel 13,50 euro verzendkosten als je via muscle-lab.de bestelt. Misschien is het handig als er een iemand bestelt voor meerdere personen bij deze duitse site, en dan meerdere in een keer om zo de verzendkosten te splitten. Als je 6 keer Alpha Drive bestelt zijn er trouwens geen verzendkosten (boven de 200 euro geen verzendkosten).

Wel 13,50 euro verzendkosten als je via muscle-lab.de bestelt. Misschien is het handig als er een iemand bestelt voor meerdere personen bij deze duitse site, en dan meerdere in een keer om zo de verzendkosten te splitten.

Op zich goed idee alleen ook groter risico mochten we groot gaan bestellen bij een site waar niemand hier ervaring mee heeft.. want stel er wordt uiteindelijk niet geleverd dan moet natuurlijk niet de gene die voor een ieder besteld heeft die dupe worden.

Op zich goed idee alleen ook groter risico mochten we groot gaan bestellen bij een site waar niemand hier ervaring mee heeft.. want stel er wordt uiteindelijk niet geleverd dan moet natuurlijk niet de gene die voor een ieder besteld heeft die dupe worden.

Of iedereen maakt het over naar diegene en iedereen is de dupe:D.

Of iedereen maakt het over naar diegene en iedereen is de dupe:D.

Ja dat bedoel ik niet, want stel jij maakt het over na mij en ik zeg uiteindelijk dat ik niets ontvangen heb.. ben bang dat dan altijd de vraag blijft of ik wel echt niets ontvangen heb of gewoon lekker alles voor mezelf wil houden.

Maw, wie willen er allemaal geld overmaken naar een onbekende? Denk dat degene die dan uiteindelijk gaat bestellen wel een gerenommeerd lid moet zijn..

Ze hebben trouwens nog veel meer producten met DMAA [Link niet meer beschikbaar]

Je kan mss eens de oude (goede) versies proberen van de PWO's. Deze staan vaak nog op tweedehands, kapaza, .... en dit moet dus niet van Duitsland komen.

Misschien marktplaats proberen. Ik weet niet precies wat je zoekt in een PWO, maar waarschijnlijk extreme energie. Ik vind C4 dan een goede :)

Terug
Naar boven