- Waardering
- 11.482
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien marktplaats proberen. Ik weet niet precies wat je zoekt in een PWO, maar waarschijnlijk extreme energie. Ik vind C4 dan een goede![]()
Unstoppable van een poolse site kwam hier laatst voorbij
Ze hebben trouwens nog veel meer producten met DMAA [Link niet meer beschikbaar]
Unstoppable van een poolse site kwam hier laatst voorbij

Dezelfde reden waarom je gewoon AAS kan kopen via websites.Ja ik vindt het ook maar vaag trouwens, hoe hun dat kunnen verkopen terwijl het in heel eu verboden is... Zal binnenkort eens een bestelling plaatsen..
Ja ik vindt het ook maar vaag trouwens, hoe hun dat kunnen verkopen terwijl het in heel eu verboden is... Zal binnenkort eens een bestelling plaatsen.
Ben ik met je eens. In de 'legale' markt vind ik deze erg aantrekkelijk vanwege de Synephrine (afkomstig uit BItter Orange) die erin zit. Dat is een vorm van efedra. Waar ik best lekker op gaC4 is inderdaad een aardige pre-workout, helaas komen de pre-workouts van deze tijd komen niet eens meer in de buurt van de oude versies.
Martkplaats is inderdaad een optie, zie daar nog wel eens oude formules langskomen of op buitenlandse websites bestellen wat al is aangegeven hierboven.
Uiteraard is niets te vergelijken met Unstoppable, NoxiPro etc etcjacked doet me ook echt niks helaas. Shatter sx7 eens geprobeerd en die werkt af en toe wel. Meestal als ik s morgens train en nog geen koffie gedronken heb.
S avonds heb ik al zo een 10-15 tassen koffie gedronken en doet 't me echt niks.
Ik heb Alpha Drive besteld van die duitse site. Ik laat jullie weten.
Bij ons in het dorp zijn het juist de illegalen die verdommen om te werken!

Ik heb Alpha Drive besteld van die duitse site. Ik laat jullie weten![]()
Je kan ook zelf een pre-workout samenstellen met caffeine, beta-alanine, l-tyrosine en citrulline malaat.
Dan koop je alles los en mix je het met de juiste verhoudingen die bij jou passen.
C4 extreme dan es geprobeerd vandaag. Deed me ook echt niets, 2 schepjes gebruikt. Beetje meer focus maar dat was 't