AndroidHealthClinic

Jack3d werkt niet meer, beste vervanging?

Of jullie doen gewoon niet zo moeilijk om een zielige 13 euro. Mijn god.

Anyway, is die site een beetje betrouwbaar? Ik wil die Alpha Drive hebben. NU! :) !

Unstoppable van een poolse site kwam hier laatst voorbij

Misschien marktplaats proberen. Ik weet niet precies wat je zoekt in een PWO, maar waarschijnlijk extreme energie. Ik vind C4 dan een goede :)

C4 is inderdaad een aardige pre-workout, helaas komen de pre-workouts van deze tijd komen niet eens meer in de buurt van de oude versies.

Martkplaats is inderdaad een optie, zie daar nog wel eens oude formules langskomen of op buitenlandse websites bestellen wat al is aangegeven hierboven.

Ik denk dat 1 van de leden van DBB vast nog wel iets thuis heeft staan, wat je voor een "leuk" bedrag mag kopen.

---------- Toegevoegd om 11:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:12 ----------

WTF...Poolse Unstoppable...? Poolse sites vertrouw ik nooit zo.
Uberhaubt supps uit die regionen vind ik een beetje dubieus, geen idee hoe dat komt..

Is er al een subforum geopend voor alle pre workout junkies op dit forum? :P

Ze hebben trouwens nog veel meer producten met DMAA [Link niet meer beschikbaar]

Ja ik vindt het ook maar vaag trouwens, hoe hun dat kunnen verkopen terwijl het in heel eu verboden is... Zal binnenkort eens een bestelling plaatsen.

---------- Toegevoegd om 11:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:26 ----------

Heb ook nog wel 3 gesealde potten voor de liefhebber.

Ik heb Alpha Drive besteld van die duitse site. Ik laat jullie weten :)

Ja ik vindt het ook maar vaag trouwens, hoe hun dat kunnen verkopen terwijl het in heel eu verboden is... Zal binnenkort eens een bestelling plaatsen..
Dezelfde reden waarom je gewoon AAS kan kopen via websites.

Laatst bewerkt:
Ja ik vindt het ook maar vaag trouwens, hoe hun dat kunnen verkopen terwijl het in heel eu verboden is... Zal binnenkort eens een bestelling plaatsen.

Zal een oud voorraadje zijn misschien. En ik denk dat de controle in zulke landen anders is dan hier, minder scherp of zo.

Jacked doet me ook echt niks helaas. Shatter sx7 eens geprobeerd en die werkt af en toe wel. Meestal als ik s morgens train en nog geen koffie gedronken heb.
S avonds heb ik al zo een 10-15 tassen koffie gedronken en doet 't me echt niks.

C4 is inderdaad een aardige pre-workout, helaas komen de pre-workouts van deze tijd komen niet eens meer in de buurt van de oude versies.

Martkplaats is inderdaad een optie, zie daar nog wel eens oude formules langskomen of op buitenlandse websites bestellen wat al is aangegeven hierboven.
Ben ik met je eens. In de 'legale' markt vind ik deze erg aantrekkelijk vanwege de Synephrine (afkomstig uit BItter Orange) die erin zit. Dat is een vorm van efedra. Waar ik best lekker op ga :) Uiteraard is niets te vergelijken met Unstoppable, NoxiPro etc etc

jacked doet me ook echt niks helaas. Shatter sx7 eens geprobeerd en die werkt af en toe wel. Meestal als ik s morgens train en nog geen koffie gedronken heb.
S avonds heb ik al zo een 10-15 tassen koffie gedronken en doet 't me echt niks.

alles wat werkt is illegaal

Je kan ook zelf een pre-workout samenstellen met caffeine, beta-alanine, l-tyrosine en citrulline malaat.
Dan koop je alles los en mix je het met de juiste verhoudingen die bij jou passen.

• Topic Starter Topic Starter
C4 extreme dan es geprobeerd vandaag. Deed me ook echt niets, 2 schepjes gebruikt. Beetje meer focus maar dat was 't

Nieuwe van body en shit schijnt wel goed te zijn.

Platinum Pre van ON doet het hier ook wel lekker, valt momenteel beter dan C4.

Terug
Naar boven