MuscleMeat

Jack3d werkt niet meer, beste vervanging?

Deed je wel iets dus.. Als jij hem nou even koopt en een review achterlaat.. Welke bedoel je eigenlijk? Perfect Pre-Workout of Ripped Pre-Workout?

Inderdaad, wil ik ook wel een review van zien, die Ripped Pre Workout schijnt wel heftige enegie te geven namelijk...
Ben zelf geen fan van pre workouts met stimuli, enkel en alleen de pomp/kracht.

Oke, jongens. Zoals beloofd een update over muscle-lab.eu. Ik heb Alpha Drive besteld.

M'n pakketje is binnen. Maandagochtend besteld, zojuist binnen gekomen. Paypal is nog niet eens afgeschreven :P

Het is inderdaad precies dezelfde versie als op het plaatje. NIET de nieuwe formule met AMP Citrate ipv DMAA.

Er zat ook een sample bij van het product Devil's Shot. Daar zit ook DMAA in.
[Link niet meer beschikbaar]

Oke, jongens. Zoals beloofd een update over muscle-lab.eu. Ik heb Alpha Drive besteld. M'n pakketje is binnen. Maandagochtend besteld, zojuist binnen gekomen. Paypal is nog niet eens afgeschreven :P Het is inderdaad precies dezelfde versie als op het plaatje. NIET de nieuwe formule met AMP Citrate ipv DMAA. Er zat ook een sample bij van het product Devil's Shot. Daar zit ook DMAA in. [Link niet meer beschikbaar]

Top, thnx!!! Zodra je 'm gebruikt hebt hoor ik graag je mening :)

Oke, jongens. Zoals beloofd een update over muscle-lab.eu. Ik heb Alpha Drive besteld.

M'n pakketje is binnen. Maandagochtend besteld, zojuist binnen gekomen. Paypal is nog niet eens afgeschreven :P

Het is inderdaad precies dezelfde versie als op het plaatje. NIET de nieuwe formule met AMP Citrate ipv DMAA.

Er zat ook een sample bij van het product Devil's Shot. Daar zit ook DMAA in.

Top dat je ons op de hoogte houdt!

Laat je ons ook weten wat je er van vindt?

Wat zegt de vervaldatum eigenlijk, ik neem aan dat muscle-lab.eu gewoon een oude voorraad heeft met DMAA en de vervaldatum dus dichtbij ligt of misschien al overschreden is...?

Top dat je ons op de hoogte houdt!

Laat je ons ook weten wat je er van vindt?

Wat zegt de vervaldatum eigenlijk, ik neem aan dat muscle-lab.eu gewoon een oude voorraad heeft met DMAA en de vervaldatum dus dichtbij ligt of misschien al overschreden is...?

Ik hou jullie uiteraard op de hoogte. Ik wilde vandaag een rustdag, maar nu deze PWO binnen is ga ik toch trainen :P Jullie horen vanavond dus van mij! :)

Expiration date staat op:
06/17

Ik hou jullie uiteraard op de hoogte. Ik wilde vandaag een rustdag, maar nu deze PWO binnen is ga ik toch trainen :P Jullie horen vanavond dus van mij! :)

Expiration date staat op:
06/17

Ohoo dan weet ik al wat er in mijn winkelwagentje staat voor de dagen dat ik niks beters te doen heb:D:D.

Ben benieuwd hoe het je bevalt! Ervaring met DMAA PWO's?

Jazeker!

Ik heb Neurocore, Craze en Noxipro geprobeerd van de wat zwaardere preworkouts.

Noxipro had ik pas op toen het al illegaal was. Heb er goeie trainingen mee gehad, maar niet echt zoals werd beschreven.

Tot nu toe is Neurocore (oude formule) m'n favoriet. Mijn god wat was die goed zeg! :D
Ik ervaarde het een beetje als de perfecte mix tussen Noxi en Craze.

Laatst bewerkt:
Jazeker!

Ik heb Neurocore, Craze en Noxipro geprobeerd van de wat zwaardere preworkouts.

Noxipro had ik pas op toen het al illegaal was. Heb er goeie trainingen mee gehad, maar niet echt zoals werd beschreven.

Tot nu toe is Neurocore (oude formule) m'n favoriet. Mijn god wat was die goed zeg! :D
Ik ervaarde het een beetje als de perfecte mix tussen Noxi en Craze.

Ben benieuwd hoe deze je zal bevallen vergeleken met de bekende oude potjes:D.

Ik ben net terug van trainen. Ik wilde borst en armen doen, maar het was zo druk dat het alleen borst is geworden omdat er veel apparatuur bezet was.

Het ging bijzonder goed. Echt dat typische gevoel weer van de PWO's van vroegah. Ik keur 'm goed!!

Focus is onwijs sterk, mind-muscle connection gaat veel soepeler/makkelijker. Totaal niet op de tijd letten etc. Hartslag stuk omhoog dus ook meer zweten.

Dit was met 1 scoop!

Misschien niet heel belangrijk, maar de smaak peach/cream is eigenlijk gewoon zelfs lekker. Nog nooit gehad met PWO's.

Ik ben net terug van trainen. Ik wilde borst en armen doen, maar het was zo druk dat het alleen borst is geworden omdat er veel apparatuur bezet was.

Het ging bijzonder goed. Echt dat typische gevoel weer van de PWO's van vroegah. Ik keur 'm goed!!

Focus is onwijs sterk, mind-muscle connection gaat veel soepeler/makkelijker. Totaal niet op de tijd letten etc. Hartslag stuk omhoog dus ook meer zweten.

Dit was met 1 scoop!

Misschien niet heel belangrijk, maar de smaak peach/cream is eigenlijk gewoon zelfs lekker. Nog nooit gehad met PWO's.

Klinkt goed, bedankt voor de update! Karma komt er aan :cool:

No problem! Ik dank Nootmuskaatje voor de link ;-) Karma voor hem.

Tip: neem de PWO en ga gelijk de deur uit, want voor je het weet zit je nog een uur achter je PC en is het ineens "Ow kut, ik moet naar de gym" :P

De kleine details doen het 'm :P

Ik ben net terug van trainen. Ik wilde borst en armen doen, maar het was zo druk dat het alleen borst is geworden omdat er veel apparatuur bezet was. Het ging bijzonder goed. Echt dat typische gevoel weer van de PWO's van vroegah. Ik keur 'm goed!! Focus is onwijs sterk, mind-muscle connection gaat veel soepeler/makkelijker. Totaal niet op de tijd letten etc. Hartslag stuk omhoog dus ook meer zweten. Dit was met 1 scoop! Misschien niet heel belangrijk, maar de smaak peach/cream is eigenlijk gewoon zelfs lekker. Nog nooit gehad met PWO's.

Ik heb 'm direct besteld, ook met PayPal betaald en maar dezelfde smaak gekozen :)

Dit was met 1 scoop!

Klinkt zeker goed! Die komt mooi in m'n kast naast de rest:D.

Dit weekend test ik die gratis sample van "Devil's Shot"... ;-)

Heb ondertussen ook Jack3D oude formule besteld, met DMAA :P Nog nooit gehad.

Ik ben tevens ook erg benieuwd naar "EPG Turnt Up".

AMP, Methyl Synephrine, Hordenine, Yohimbine...

Klinkt interessant :P

Pakketje deze ochtend ontvangen. Vanavond UB workout, meteen proberen :p

Suuccces!

Terug
Naar boven