Fitness Seller

Jack3d werkt niet meer, beste vervanging?

Daarnet 3/4 scoop Alpha Drive genomen. Goede training gehad, leuke focus/drive. Geen crash achteraf (beetje vermoeider/leger dan anders maar niets vervelends) en ik denk dat slapen zometeen no problem wordt.

Devils Shot was veel heftiger (te heftig) maar dat komt natuurlijk omdat ik dubbel zoveel nam (1,5 scoops tegenover 3/4 scoop).

Het gevoel voor mij bij de twee PWO's was ongeveer hetzelfde met het verschil natuurlijk dat het met Alpha Drive allemaal iets zachter en geleidelijker kwam. Dit komt natuurlijk door de kleinere hoeveelheid die ik heb genomen.

Ik bestel zeker nog paar extra potjes (Devil's shot, Alpha Drive en ben ook benieuwd naar Jacked). Kwestie om wat voorraad te hebben voor het geval dit binnenkort van de markt gehaald wordt ;-)

Unstoppable was goed maar Alpha Drive en Devil's Shot zitten op een hoger niveau en voor sommigen zal het iets TE zijn. Het is maar wat je zoekt in een PWO.

---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:28 ----------

Thx voor de info, wist ik niet. Ben blij dat ik nog wat reserve liggen heb :-)

Ja, ongeveer. Hangt vaak wat af van de koers

jammer want ben stiekem toch wel benieuwd...hou wel van een uppertje, maar 50 euro is me toch echt te duur

Je kan ook een preworkout kopen van 30 euro waarbij je 3 scoops nodig hebt, uiteraard. Je bent alleen wel 2 x zo snel door je potje heen. Uiteindelijk even duur, of zelfs duurder.

Iemand hier ervaring met Pyre van DNA Anabolics of met Hercules van Focused Nutrition? Beide hebben AMP Citraat erin zitten en dan heb ik persoonlijk liever dan DMAA.

Had 'm via muscle-lab.de toendertijd. Alpha Drive had ik lekkerdere trainingen op :)

Iemand hier ervaring met Pyre van DNA Anabolics of met Hercules van Focused Nutrition? Beide hebben AMP Citraat erin zitten en dan heb ik persoonlijk liever dan DMAA.

Hercules van Focused Nutrition heb ik ondertussen geprobeerd.. met 2000mg zit er naar mijn smaak iets teveel Beta Alanine in. Een beetje tintelen vind ik persoonlijk wel lekker maar man he, met dit spul tintel je de hele sportschool door. Iets teveel vh goede, niet prettig.

Gebruik nu gewoon een cheap ass pwo die op zich zelf zo goed als niks doet en gooi er dan zelf een schepje van 200mg amp citraat bij. Werkt voor mij perfect.

Terug
Naar boven