AndroidHealthClinic

Nieuws Jackpot valt weer op een 1/5 lo

Echte mannen doen niet mee aan loterijen.

Wrom is dit raar? Is toch logisch dat ze met deze tijd met minder geld gaan smijten.

Vertel dat maar tegen de man die 5,5miljoen euro rijker is nu

Ik ben eerder geneigd te kijken naar de miljoenen mensen die hun hele leven iedere maand aan deze onzin geld uitgeven en nooit iets noemenswaardig hebben gewonnen. Die hadden van datzelfde geld, ik noem maar wat, een leuke auto kunnen kopen of in ieder geval goed op vakantie kunnen gaan.

Ik ben eerder geneigd te kijken naar de miljoenen mensen die hun hele leven iedere maand aan deze onzin geld uitgeven en nooit iets noemenswaardig hebben gewonnen. Die hadden van datzelfde geld, ik noem maar wat, een leuke auto kunnen kopen of in ieder geval goed op vakantie kunnen gaan.

Idd, me ouders ook die zijn al blij als ze de helft van het geld van het lot terug winnen 1x per zoveel tijd.

Er gaat geen cent van mij naar deze oplichters.
Enige wat handig is aan die lootjes waar hogere bedragen op vallen is kopen of verkopen om geld te witten.
Schijnt weleens te gebeuren.

Gewoon dit eens lezen:

[Link niet meer beschikbaar]

En nee ik doe niet mee aan de lotto.

Gewoon dit eens lezen:

[Link niet meer beschikbaar]

En nee ik doe niet mee aan de lotto.
Grote onzin uiteraard :rolleyes:

Logisch bijvoorbeeld dat het vaker voorkomt dat alle nummers gespreid over het veld getrokken worden dan alleen uit de onderste 23 of bovenste 23.

Maar dat betekent dus niet dat je met cijfers 3-8-15-28-31-42 een grotere kans hebt om te winnen dan met 1-2-3-4-5-6

Gemiddeld kom ik misschien op 60 euro verlies per jaar.
Dit jaar sta ik nagenoeg gelijk omdat ik een keer 50 euro had en ''eigen geldjes''
Een auto bespaar je er niet zo snel mee dus :D
En ja elke tien jaar zou je een leuke vakantie kunnen sparen van dat geld.
Maar ik kan toch wel paar keer per jaar op vakantie dus daarvoor hoef ik het niet te laten.
Niettemin is het een verwaarloosbare kans. Ik denk ook niet dat er iemand is die dat ontkent.

meedoen met de lotterij is bijzonder irrationeel. Ga dan rouletten.

ruim 11 miljoen loten verkocht waarvan driekwart 1/5 loten :roflol:

goeie buisiness..

Is gewoon opzettelijk dit.

Een avondje goed uitgaan kost ook al gauw 100 euro en dan zeur je er ook niet om, dus dat staatslot 1 keer in de zoveel tijd kan er ook wel vanaf dan.

Het is ook leuk om te fantaseren wat je met het geld gaat doen, dus ik vind het die paar euro wel waard.

met oud en nieuw een jackpot van 2x 27,5 miljoen?

:roflol: @ mensen die zeggen dat het doorgestoken kaart is.

Zolang je niet de indruk hebt dat je minder goed kan leven/minder gelukkig bent door deel te nemen is er in principe geen reden om niet te spelen...

Tuurlijk is de kans dat het een winstgevende bezigheid wordt uiterst klein, maar wat je verliest is normaal gezien niet van die aard dat je er ooit door in de problemen kan komen.

Terug
Naar boven