Fitness Seller

Jackson was levend skelet bezaaid met naaldgaatjes

jezus man, dit geloof je toch niet al die roddels, wel goud waard dat blijkt maar weer, dat sensatie nieuws.

Het breken van ribben bij een reanimatie gebeurt bij heel veel mensen ... waarschijnlijk wel 80% van de gevallen. Hoort erbij, niet moeilijk over doen (al schijnt het schuren van gebroken ribben onder je handen niet echt fijn te voelen heb ik me laten vertellen door iemand die het overkomen was)

Wat zijn neus betreft: was die nu rot door coke te snuiven of door de ontelbare chirurgische ingrepen?

die was helaas niet rot geworden doordat ik hem op zijn muil had geslagen (wel jammer als ik het zo bekijk :sad:)

Wat ben jij toch een raar mannetje

Lijkt me op deze foto wel heel duidelijk dattie een pruik had:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Docu staat niet meer op youtube maar toen was te zien dat de stoppels de ene x wel zichtbaar waren en de andere x niet.

Reanimeren op een bed is idd wel erg dom als een arts dat doet. maar het zal me niet verbazen dat de meeste berichten die naar buiten komen fake zijn.

Hij beweert slechts 2x te zijn geopereerd aan zijn neus. Om zijn neusgaten iets wijder te maken voor het zingen. De rest qua lippen, huid, ogen, kaken is gewoon vanzelf gegaan omdat hij ouder werd.;)

Nope lijkt niet eens op een pruik, eerder op een FUE haartransplantatie, wat perfect mogelijk is! Hier heb je je verklaring.
Als je goed kijkt zie je op de grote versie van de foto de "huid" (kunststof) van de pruik wat geplakt is op zijn echte huid. Goeie pruik, maar wel een pruik.

In die uitzending van zaterdagavond leek het doen naar voren komen of ie een kronkel in z'n kop had. Mr. Peter Pan zou een rare manier van denken hebben. Tja, als je je kinderen met maskers laat lopen en je baby een halve sluier draagt tijdens het voeden, heb je dat imo ook wel.

Anyway... Zijn muziek was altijd grandioos

Het spreekt voor zich dat MJ niet 100% was.. Als je 100% bent laat je je niet blank maken......

of juist wel? :D

Terug
Naar boven