Fitness Seller

Jackson was levend skelet bezaaid met naaldgaatjes

[Link niet meer beschikbaar]

very very true

nee nee nee hij was een kale, blank gebleekte pedo die meer operaties heeft gehad dan nicole kidman...weetje nog ?

och ja... nou zie ik het ook :eek:

Michael Jackson was een kale neet :p

Nope lijkt niet eens op een pruik, eerder op een FUE haartransplantatie, wat perfect mogelijk is! Hier heb je je verklaring.

Dit is helemaal niet mogelijk want je kunt met een haartransplantatie nog niet deze dichtheid bereiken, en een goede haartransplantatie ziet er natuurlijker uit :)

• Topic Starter Topic Starter
Lijkt me op deze foto wel heel duidelijk dattie een pruik had:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat heeft die man zichzelf eigenlijk aangedaan, die neus is echt afschuwelijk en dan die lippen en kaken enz..
En die pruik, als dat al echt haar moet voorstellen, precies poppenhaar.

Die kerel was gewoon helemaal weg.

Wacko-Jacko voor de laatste 15 jaar van zn leven. Daarvoor hosselde hij ze allemaal.

Ik ben eens benieuwt hoe lang het gaat duren voor de theorien a là 2pac gaan komen (dat hij helemaal niet dood is maar dat hij over 10 jaar terugkomt ed)

Hoe groot hij ook was als icoon ik vind zijn dood niet erger dan die van een ander willekeurig persoon.

Ik heb genoten en geniet nog steeds enorm van zijn muziek, het is geniaal, dat is wat de wereld echt van hem kent en verder weet niemand iets en dat hoeft ook niet.

RIP.

Lol ik las net optelegraaf.nl dat zn kinderen helemaal niet echt van hem zijn hij zou zelfs nooit coïtus gehad hebben met zn ex :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Hoe groot hij ook was als icoon ik vind zijn dood niet erger dan die van een ander willekeurig persoon.

Ik heb genoten en geniet nog steeds enorm van zijn muziek, het is geniaal, dat is wat de wereld echt van hem kent en verder weet niemand iets en dat hoeft ook niet.

RIP.

+ 1

Kan me eigenlijk ook niets schelen of hij nu sterft, of 8 jaar geleden al, of binnen 10 jaar, want hij bracht toch niets meer uit. Is mss beter dat hij relatief jong sterfde, zal hij groter worden geacht dan dat ie aan 70 of 80 jaar stierf en al die tijd niets meer van zich liet horen.

Lol ik las net optelegraaf.nl dat zn kinderen helemaal niet echt van hem zijn hij zou zelfs nooit coïtus gehad hebben met zn ex :roflol:

Het ging hier alleen om zijn 2 oudste kinderen, ik hoorde het net op de radio, Debbie Rowe zou gewoon een willekeurige donor voor haar kinderen hebben gezocht, bizar.

die kinderen zijn toch wit, lijkt me dan vrij duidelijk dat ze niet van michael waren.

Terug
Naar boven