XXL Nutrition

Jackson was levend skelet bezaaid met naaldgaatjes

die kinderen zijn toch wit, lijkt me dan vrij duidelijk dat ze niet van michael waren.

Het kan, maar kleine kans. Ik als blanke man kan met heel veel geluk/pech ook een zwart kindje met kroezelhaar verwekken bij een blanke vrouw... maar de kans dat ik 3 zwartjes bij een blanke vrouw verwek is natuurlijk astronomisch klein.

Hoe groot hij ook was als icoon ik vind zijn dood niet erger dan die van een ander willekeurig persoon.

Ik heb genoten en geniet nog steeds enorm van zijn muziek, het is geniaal, dat is wat de wereld echt van hem kent en verder weet niemand iets en dat hoeft ook niet.

RIP.

In die uitzending van zaterdagavond leek het doen naar voren komen of ie een kronkel in z'n kop had. Mr. Peter Pan zou een rare manier van denken hebben. Tja, als je je kinderen met maskers laat lopen en je baby een halve sluier draagt tijdens het voeden, heb je dat imo ook wel.

Anyway... Zijn muziek was altijd grandioos

Misschien is die docu kijken marjolein? Als je alleen zijn liedjes luisterd kom je natuurlijk nooit achter zijn ware aard. Of ben je bang voor schokkende beelden, die jouw beeld van michael kunnen schaden?

:roflol:
Kijk al die haters weer uit de kast komen joh. r**ards.

Misschien is die docu kijken marjolein? Als je alleen zijn liedjes luisterd kom je natuurlijk nooit achter zijn ware aard. Of ben je bang voor schokkende beelden, die jouw beeld van michael kunnen schaden?

:roflol: en :rolleyes:

Die docu's interesseren me niet. Ik hou van zijn muziek, klaar.

Welke docu? Die van die Bashir kerel? Die was compleet verdraait, dat is nog in het nieuws geweest en Michael heeft hem daar nog voor aangeklaagd ook, of heb je het daar niet over...

:roflol: en :rolleyes:

Die docu's interesseren me niet. Ik hou van zijn muziek, klaar.

zoals ik al zei:

Welke docu? Die van die Bashir kerel? Die was compleet verdraait, dat is nog in het nieuws geweest en Michael heeft hem daar nog voor aangeklaagd ook, of heb je het daar niet over...

Hoezo verdraait, je hoort toch zijn stem en je ziet toch zijn lippen bewegen?

:roflol:
Kijk al die haters weer uit de kast komen joh. r**ards.

De meeste "fans" die hem verdedigen met hand en tand zijn erger. De enige r*tard is MJ zelf, maar....hij heeft zoveel gepresteerd en betekend. Dus laten we dan maar oogkleppen opzetten voor de rest wat hij heeft gedaan. :roflol:

zoals ik al zei:

Hoezo verdraait, je hoort toch zijn stem en je ziet toch zijn lippen bewegen?

Dan weet jij nog niet wat ze kunnen doen met een beetje beeldmateriaal.

Ik zeg niet dat hij bepaalde dingen niet gezegd heeft, maar de dingen die hij erna of ervoor gezegd heeft wat hetgeen recht trekt wat ze wel hebben laten zien, dat hebben ze er o.a. uit geknipt.

Hij klaagt Martin Bashir natuurlijk niet voor niets aan, er is ook een hoop heisa over geweest.

De meeste "fans" die hem verdedigen met hand en tand zijn erger. De enige r*tard is MJ zelf, maar....hij heeft zoveel gepresteerd en betekend. Dus laten we dan maar oogkleppen opzetten voor de rest wat hij heeft gedaan. :roflol:

Wat heeft hij gedaan dan?

Dan weet jij nog niet wat ze kunnen doen met een beetje beeldmateriaal.

Ik zeg niet dat hij bepaalde dingen niet gezegd heeft, maar de dingen die hij erna of ervoor gezegd heeft wat hetgeen recht trekt wat ze wel hebben laten zien, dat hebben ze er o.a. uit geknipt.

Hij klaagt Martin Bashir natuurlijk niet voor niets aan, er is ook een hoop heisa over geweest.

Ja michael probeerde normaal over te komen alleen mislukte dat jammerlijk.

Heeft iemand hier trouwens bewust de transformatie mee gemaakt van n*ger naar blanke? Hoe is dit gegaan heel geleidelijk of ineens? Is hier veel ophef over geweest? Kan me voorstellen dat dit enorm veel vragen opriep.

Ja michael probeerde normaal over te komen alleen mislukte dat jammerlijk.

Heeft iemand hier trouwens bewust de transformatie mee gemaakt van n*ger naar blanke? Hoe is dit gegaan heel geleidelijk of ineens? Is hier veel ophef over geweest? Kan me voorstellen dat dit enorm veel vragen opriep.

De stukken waarin hij dat wel deed zijn er toendertijd dus uitgeknipt.

Ik zet geen oogkleppen op wat betreft MJ. Helaas voor jullie haters is er niks bewezen.
Maar ik zal niet ontkennen dat er een aantal steekjes los zitten bij hem. Alleen is dat geen reden genoeg om zijn muziek niet te bewonderen.

Daarnaast:
I don't believe in kicking a man when he's down.

Ik hoorde dat hij levend gesignaleerd is in Ghana

Hier kun je eindeloos over discussiëren. Zal een welles nietes spelletje worden. Ik geloof dat hij een gestoorde persoon was, die ook nog eens pedofiele neigingen had. Of hij ooit coïtus met een kind heeft gehad laat ik in het midden, daar is idd geen concreet bewijs voor.

Maar er is wel veel in de doofpot gestopt, en rechtszaken zijn door middel van miljoenen gestopt. Ook baseer ik mijn mening niet op 1 docu of artikel, maar op allerlei info die door de jaren heen is uitgelekt. Maar, hij is nu dood. Dus doorbreek ik een taboe...oeioeioei:rolleyes:

ps: hater? ik haat niemand.

Er is nooit bewezen dat hij iets met die kinderen heeft gedaan. Hij is vrijgesproken, dus volgens de wet is hij onschuldig. Hoeso blijft iedereen dan met dat onzin argument aankomen dat hun opeens wel denken te weten dat hij alsnog iets heeft gedaan?

De meeste "fans" die hem verdedigen met hand en tand zijn erger. De enige r*tard is MJ zelf, maar....hij heeft zoveel gepresteerd en betekend. Dus laten we dan maar oogkleppen opzetten voor de rest wat hij heeft gedaan.
De enige echte r**ards zijn de media en zijn vader. MJ is verpest geraakt door zijn vader en de media. Het is eigen gewoon zielig om te zien hoe hij totaal verpest is door invloeden van buitenaf.

Die man heeft gewoon echt een zielig leven gehad en jullie hebben allemaal een veel te groot bekkie over hem. Je ziet gewoon dat hij doorgedraaid is. MJ snapte dingen ook niet.
Nadat hij was aangeklaagt voor pedofilie zei hij ook nogsteeds dat er kinderen bleven logeren en zelfs in hetzelfde bed als hem.

Heb jij ooit een pedofiel(laat staan 1 met zo'n status) zo'n verklaring af zien geven? Nee, MJ was gewoon helemaal de weg kwijt.

En al die kanker hypocrieten in de kanker media die hem eerst als een monster afschilderde, doen nu alsof ze heilig zijn en praten allemaal over hoe zielig ze het wel niet vinden hoe zijn leven is geweest. Dat soort knkrlijers moeten tegen de muur.

Ps. Ik bewonder MJ niet heel veel ofzo, maar ik vind het gewoon sneu hoe iemand zijn leven verwoest kan worden door de manier waarop hij door de media word afgeschilderd(en hoe iedereen deze mening overneemt).

Laatst bewerkt:
Er is nooit bewezen dat hij iets met die kinderen heeft gedaan. Hij is vrijgesproken, dus volgens de wet is hij onschuldig. Hoeso blijft iedereen dan met dat onzin argument aankomen dat hun opeens wel denken te weten dat hij alsnog iets heeft gedaan?

De enige echte r**ards zijn de media en zijn vader. MJ is verpest geraakt door zijn vader en de media. Het is eigen gewoon zielig om te zien hoe hij totaal verpest is door invloeden van buitenaf.

Die man heeft gewoon echt een zielig leven gehad en jullie hebben allemaal een veel te groot bekkie over hem. Je ziet gewoon dat hij doorgedraaid is. MJ snapte dingen ook niet.
Nadat hij was aangeklaagt voor pedofilie zei hij ook nogsteeds dat er mensen kinderen bleven logeren en zelf in hetzelfde bed als hem.

Heb jij ooit een pedofiel(laat staan 1 met zo'n status) zo'n verklaring af zien geven? Nee, MJ was gewoon helemaal de weg kwijt.

En al die kanker hypocrieten in de kanker media die hem eerst als een monster afschilderde, doen nu alsof ze heilig zijn en praten allemaal over hoe zielig ze het wel niet vinden hoe zijn leven is geweest. Dat soort knkrlijers moeten tegen de muur.

Ps. Ik bewonder MJ niet heel veel ofzo, maar ik vind het gewoon sneu hoe iemand zijn leven verwoest kan worden door de manier waarop hij door de media word afgeschilderd(en hoe iedereen deze mening overneemt).

laten we het goed blijven, die pedo is dood nu en basta :cool:

er is nooit bewezen dat hij iets met die kinderen heeft gedaan. Hij is vrijgesproken, dus volgens de wet is hij onschuldig. Hoeso blijft iedereen dan met dat onzin argument aankomen dat hun opeens wel denken te weten dat hij alsnog iets heeft gedaan?

De enige echte r**ards zijn de media en zijn vader. Mj is verpest geraakt door zijn vader en de media. Het is eigen gewoon zielig om te zien hoe hij totaal verpest is door invloeden van buitenaf.

Die man heeft gewoon echt een zielig leven gehad en jullie hebben allemaal een veel te groot bekkie over hem. Je ziet gewoon dat hij doorgedraaid is. Mj snapte dingen ook niet.
Nadat hij was aangeklaagt voor pedofilie zei hij ook nogsteeds dat er kinderen bleven logeren en zelfs in hetzelfde bed als hem.

Heb jij ooit een pedofiel(laat staan 1 met zo'n status) zo'n verklaring af zien geven? Nee, mj was gewoon helemaal de weg kwijt.

Ps. Ik bewonder mj niet heel veel ofzo, maar ik vind het gewoon sneu hoe iemand zijn leven verwoest kan worden door de manier waarop hij door de media word afgeschilderd(en hoe iedereen deze mening overneemt).

+1

Terug
Naar boven