AndroidHealthClinic

Nieuws Jailbreak voor iOS 6.1, 6.01 en 6.02 vrijgegeven

davidoff88

Dutch Bodybuilder
Waardering
26
Lengte
1m81
Massa
81kg
Software-ontwikkelaar Evasi0n heeft de meest recente jailbreak voor iOS, het besturingssysteem van iPad, iPhone en iPod, vrijgegeven. Met deze jailbreak omzeil je de beveiliging van Apple, krijg je gratis toegang tot betaalde applications en ook zijn er apps beschikbaar die door Apple niet goedgekeurd zijn. Deze jailbreak is ontwikkeld voor iOS 6.1 en lager.

Bron en downloadlinks: http://www.ipadhulp.com/nieuws/jailbreak-voor-ios-6-1-en-lager-evasi0n-evasion-iphone-ipad-en-ipod/

En een korte uitleg hoe de installatie voltooid wordt: http://www.ipadhulp.com/handleidingen/jailbreak-voor-ios-6-1-downloaden-en-installeren/

Eindelijk, was lang wachten maar het lijkt allemaal prima te werken nu.

Laatst bewerkt:
Nice thx!!!

iPhone 5 nog niet gedaan,.. maar eerdere hab ik altijd gejeilbreaked :D

Nice, ik ga hem nu even updaten naar 6.1 en dan jailbreak.

damn kan eindelijk een beetje updaten en downloaden, gisteren was de server echt way overbelast.

iemand ervaring met winterboard? ik kom niet echt uit een theme.

Thanks ga mijn Ipad 4 ook maar eens jailbreaken.

Al gelukt.

Laatst bewerkt:
nice, eerst ff nieuwste ios installeren dan maar:p

Gisteren ook geupdate alleen mijn backup zat een error in.

Ik krijg winterboard niet aan de praat, service lijkt wel overbelast ofzo... gisteren ook al problemen met sommige applicaties.

iemand die het wel lukt? En mensen nog aanraders voor goede / fijne thema's?

Beter ffies wachten tot de grootste drukte is geweest denk ik... Die paar dagen kunnen er nog wel bij toch? Deze jb heeft al lang genoeg op zich laten wachten....

Ik krijg winterboard niet aan de praat, service lijkt wel overbelast ofzo... gisteren ook al problemen met sommige applicaties.

iemand die het wel lukt? En mensen nog aanraders voor goede / fijne thema's?

Ik krijg winterboard wel aan de praat maar ik heb nog geen fijn thema.

Ze lijken allemaal niet echt te werken, heb er al een stuk of wat getest.

Ik kom er ook nog niet echt uit, thema's veranderen wel maar icoontjes etc. blijven hetzelfde. Deze moet ik aangaan passen, omdat mijn iphone Nederlands zou zijn, en vrijwel alle addons via cydia zijn Amerikaans.

Verder de rest van mijn apps werken op dit moment weer prima :D

Telkens als je update naar een nieuwere versie IOS, wordt je jailbreak ongedaan gemaakt, niet?
Want mijn iPod Touch heeft nog steeds de oude IOS 4 jailbreak.

Ja die wordt inderdaad verwijderd bij elke nieuw update.
Update hem gewoon naar IOS6, en jailbreak hem dan opnieuw, much more win.

Ja die wordt inderdaad verwijderd bij elke nieuw update.
Update hem gewoon naar IOS6, en jailbreak hem dan opnieuw, much more win.

Will do.
Maar dan ben je ook gelijk alles kwijt, toch? Qua applicaties en muziek die erop staat.

Hou me de laatste tijd meer met android bezig, en daar werkt het unlocken van paid applications toch een stuk makkelijker :D

Will do.
Maar dan ben je ook gelijk alles kwijt, toch? Qua applicaties en muziek die erop staat.

Hou me de laatste tijd meer met android bezig, en daar werkt het unlocken van paid applications toch een stuk makkelijker :D

Van te voren gewoon een backup maken in ITunes (voor de zekerheid niet via icloud maar gewoon op je desktop) dan update naar 6.1 > dan jailbreak van de startpost downloaden en .exe openen, rest wijst vanzelf.

succesful jailbreak :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven