MuscleMeat

Jaja, NL situatie nu in de VS!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Damn, staan dingen in die ik nog niet wist.

Ik wist niet dat het zo erg gesteld was met Nederland. Hoog tijd voor verandering...

Inderdaad, een moslim-meerderheid in de grote steden in 2010, 5 keer zoveel moslim-extremisten als in Frankrijk....

Jongens, waar zijn we mee bezig? Dit moet stoppen voor het te laat is.

ik had vanuit een nederlands artikel begrepen dat als het zo door gaat "al" in 2015 zou gebeuren ipv 2010...

het maakt ook niet uit... d'r moet nu een halt toe worden geroepen... anders escaleert dat ook.. big time

Cool! Zoals het er nu uitziet hoeven we niets te doen. we moeten gewoon wachten totdat de U.S.A Nederland binnenvalt omdat we een extremistisch bolwerk zijn. :D

10.000 bekende potentiele terroristen? *voelt zich opeens bedreigt*
Dat is 1 op de 100 gek, en hoeveel meer onbekende potentiele terroristen zullen er wel niet rondlopen?!!

Ze moeten dan wel geen bommen droppen, maakt altijd zon rommeltje he

Ach ja in sommige wijken heb je wel een trefkans van 99% :o

Gewoon omsingelen en dan alles afscieten... daarna schoonmaken en opruimen.. vervolgens de steden opknappen... en we hebben weer woonruimte genoeg :D

hm...sorry beetje sterke uitdrukking voor wat ik bedoel.

Laatst bewerkt:
TylW zei:
Damn, staan dingen in die ik nog niet wist.

Ik wist niet dat het zo erg gesteld was met Nederland. Hoog tijd voor verandering...

Tyl is er in Belgie nog een plekje voor me vrij? :D

Lastigste zou zijn om de slechten van de goeden te scheiden, aan de baard kun je niet zien of ze een AK-47 onder hun soepjurk dragen.

Kun je beter rigoureuze maatregelen nemen en preventief alles opruimen ;) :D

Bij een uitbraak van de varkenspest wordt er ook niet gekeken of er nog gezonde varkens tussen zitten.

Laatst bewerkt:
Leviathan zei:
Lastigste zou zijn om de slechten van de goeden te scheiden, aan de baard kun je niet zien of ze een AK-47 onder hun soepjurk dragen.

Bij een uitbraak van de varkenspest wordt er ook niet gekeken of er nog gezonde varkens tussen zitten.

Juist! :thumbs:

Leviathan zei:

IDD beter zou ik het niet kunnen zeggen!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven