- Waardering
- 27.576
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit mag niet en is medisch geheim, je praat echt onzin !
Kind van 16+ krijg je als ouder al niks meer van te horen, of je moet samen bij HAP zijn, dan vragen ze nog toestemming !
Advies geven is toch al bevestigen dat deLigt eraan wat de huisarts zegt. Advies geven betekent niet dat hij gelijk het hele medisch dossier doorneemt met haar.
Advies geven is toch al bevestigen dat de
patiënt bepaalde medicatie gebruikt?
Vandaar mijn vraag aan TS “Waarom geeft de arts jouw advies aan je zus?” welke op dit punt onbeantwoord blijft.Ja en dat mag soms. Niet alles dat in het medisch dossier staat is gelijk geheim en prive. Zeker in zaken met betrekking tot psychische hulp, kan een huisarts best wat doen.
Verder geen zin over te discussiëren, meer informatie is te vinden in de link of elders op Google, als je echt geïnteresseerd bent erin.
Als dat zo is, dan kan zijn zus dit voorkomenWellicht is dat gezien de psychose achtergrond het geval met zus.
Gisteren ben ik al begonnen met bellen dat ik medicatie tekort kwam en ik een afspraak wilde maken in zijn praktijk en toen kreeg ik ineens te horen dat ze mij geen extra (die 4 dagen) medicatie gingen geven.
Ja true. Tis al met al een raar verhaal.
Als men jou niet in staat acht om informatie tot je te nemen, is het misschien tijd om te accepteren dat er ook bepaalde keuzes voor jou worden gemaakt.Omdat ik, volgens haar, wanen had door hasj roken. Toen heeft zij contact opgenomen met mijn huisarts.
Vandaar mijn vraag aan TS “Waarom geeft de arts jouw advies aan je zus?” welke op dit punt onbeantwoord blijft.
Jouw inbreng op dat vlak is tot dusverre niet relevant.
Meer dan hoogstwaarschijnlijk.