Fitness Seller

Huisarts laat me stikken in benzo ontwenning!

Mooie aanvulling, stuk duidelijker zo :thumb:

• Like
Waarderingen: GruX
Lange weg gehad, zeer knap gedaan!

Wel jammer dat sommige mensen hier zo ontiegelijk kortzichtig en vooroordelend zijn dat je je eigenlijk gedwongen voelde om het allemaal te vertellen.

+ de opmerkingen en 'adviezen' van sommige leden hier... 0 verstand van benzos..

Lange weg gehad, zeer knap gedaan!

Wel jammer dat sommige mensen hier zo ontiegelijk kortzichtig en vooroordelend zijn dat je je eigenlijk gedwongen voelde om het allemaal te vertellen.

+ de opmerkingen en 'adviezen' van sommige leden hier... 0 verstand van benzos..
Het is niet omdat er een verhaal volgt dat het ook juist is.

Timeline klopt weer niet. Tekort van 4 dagen op donderdag, extra voorgeschreven op maandag terwijl hij wekelijks z'n voorraad krijgt... Heb al wat te veel gezien om niet kritisch te zijn.

30 mg...

50 cent laughing GIF

• Haha
Waarderingen: mat
Licht ontbijtje voor Arminius.

Niet dat ik trots ben op die hele episode. Maar goed, wat ik soms wegwerkte sloeg nergens op. :emo:

't is ook allemaal begonnen toen ik het voorgeschreven kreeg van die dekselse artsen.

't is ook allemaal begonnen toen ik het voorgeschreven kreeg van die dekselse artsen.
Hoorde een tijdje geleden een patiënt bellen naar haar huisarts. Ze zei dat ze haar pols gebroken had en we geen pijnmedicatie voorschreven; of hij geen tranxène en paracetamol codeïne kon voorschrijven. Onze psychiater belde hem op om dat tegen te houden, bleek dat die arts dat gewoon ging geven zonder bij ons te checken en terwijl hij wist dat dat ze een hardcore gebruiker is.

Niet te geloven hoe retarded sommige universitairen zijn.

Benzodiazepinen (slaap- en kalmeringsmedicijnen)
Slaap- en kalmeringsmiddelen zijn alleen verkrijgbaar op doktersrecept. Straatdealers bieden deze medicijnen vaak illegaal aan. Populaire typen zijn temazepam (€2 per pil, wordt verkocht per 30), alprazolam oftewel xanax (€5 per pil) en oxazepam (€5 per pil).

money-boys.gif

Benzodiazepinen (slaap- en kalmeringsmedicijnen)
Slaap- en kalmeringsmiddelen zijn alleen verkrijgbaar op doktersrecept. Straatdealers bieden deze medicijnen vaak illegaal aan. Populaire typen zijn temazepam (€2 per pil, wordt verkocht per 30), alprazolam oftewel xanax (€5 per pil) en oxazepam (€5 per pil).

money-boys.gif
Slapend rijk worden...

Nou, wat een geluk dat niet iedereen me zomaar kan PMen dan.

Zlatan.gif

We mogen het eigenlijk niet bespreken, maar zo'n bedragen heb ik echt nog nooit voorbij zien komen. Overigens zullen mensen met een verslavingsproblematiek vast ook de in NL legale RCs bestellen.

Laatst bewerkt:
@royboyiron zou je dit ook liever doen dan iemand aan een benzoverslaving helpen?

Als je daadwerkelijk geld kon verdienen als manhoer en er niet alleen mannen reageren op je ads had ik het gedaan naast mijn vaste baan. Geld verdienen met seks lijkt me top.
Al moet je soms even door de zure appel heenketsen!

Maar het blijft hard werken 🫡

Laatst bewerkt:
Ik vermoed dat ze wat op hun hoede zijn voor benzojunkies die alsmaar meer benzo's vragen of rond gaan shoppen om zelf de dosis te kunnen verhogen. Waarschijnlijk geven ze niets extra omdat je gezien de lange halfwaardetijd van diazepam nog wel 'safe' zit? Flunitrazepam heeft een korte halfwaardetijd waardoor je idd heel snel ontwenningsverschijnselen kan krijgen.

Dan nog klinkt dit echt onverantwoord. Ik zou nogmaals proberen bij je huisarts en als ze weigeren, een afdruk van je patiëntendossier vragen om hiermee naar het NHG te gaan. Misschien helpt dat. Je kan ook bij een andere huisarts langsgaan en de situatie uitleggen; via het globaal medisch dossier kan hij of zij alles nalezen. Of misschien kan je je voormalige psychiater contacteren? Als je geen oplossing vindt en de ontwenning wordt te hevig, zou ik zeker vroeg genoeg langs een gewone of psychiatrische spoeddienst gaan. Tegen de ontwenning zijn niet meteen middeltjes, buiten benzo's zelf...

Ik zou trouwens zo snel mogelijk een nieuwe afspraak met een psychiater maken om je medicatie te evalueren. Mag wel eens na 7 jaar.

(weet btw niet goed hoe de ggz in Nederland geregeld is, dus ik hoop dat het ergens op slaat voor je.)
er is een beleids matige trend gaande mbt pijnstillers en benzo"s , artsen hebben de boodschap van volks gezondheid gekregen om eigenlijk iedereen die al lang dergelijke middelen er van af te halen Nederlandse huisarts schrijft je zelfs geen inslapertjes meer voor

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven