MuscleMeat

Jambers - Afterclub Carat en club x

creamm (of palas voor het jonger publiek :p) illusion offcourse, phenix af & toe hangt ervanaf welk concept, café d'anvers hetzelfde

Illusion was van wat ik heb gehoord leeggelopen (althans een paar maanden terug toen ik er met iemand over bezig was) verder nog nooit geweest. Wel intresse om eens naartoe te gaan.

Illusion was van wat ik heb gehoord leeggelopen (althans een paar maanden terug toen ik er met iemand over bezig was) verder nog nooit geweest. Wel intresse om eens naartoe te gaan.

het is overal efkes rustig geweest, paar weken achtereen van die grote feestjes geweest (sensations, al die 90's dinge)

het is overal efkes rustig geweest, paar weken achtereen van die grote feestjes geweest (sensations, al die 90's dinge)

Nee, hij bedoelde toen over het algemeen dat het al maanden was leeggelopen, maar kan zijn dat hij nonsense vertelde, weet er nix van.
Ben jij overlaatst nog in illusion geweest?

Ja, eerlijk is eerlijk... België was/is toch nr1 betreft discotheken.

Nee, hij bedoelde toen over het algemeen dat het al maanden was leeggelopen, maar kan zijn dat hij nonsense vertelde, weet er nix van.
Ben jij overlaatst nog in illusion geweest?

paaszondag maar ja toen was het carat reunion, kan je niet echt vergelijken met een gewone zaterdag. dat is al wel efkes langer geleden. En dan space easter afterparty in phenix rumst, als je die foto's beziet wete hoe laat het is :p

http://www.facebook.com/home.php#!/photo_search.php?oid=80621945914&view=all

Dat is toch die toko in Wuustwezel met dat zwembadje in het midden?

jep op de bredabaan, vlak voor de nederlandse grens. dat was ervoor clubX ;)

---------- Toegevoegd om 07:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:57 ----------

paaszondag maar ja toen was het carat reunion, kan je niet echt vergelijken met een gewone zaterdag. dat is al wel efkes langer geleden. En dan space easter afterparty in phenix rumst, als je die foto's beziet wete hoe laat het is :p

http://www.facebook.com/home.php#!/photo_search.php?oid=80621945914&view=all

haha club penix... naart schijnt ook een snelle keet... :D de moeite daar?

---------- Toegevoegd om 07:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:59 ----------

belt dan maar he man, dan rij ik direct mee ;)

La bush vond ik goed destijds.
Cherrymoon was mijn favoriete club, veel nachtjes doorgebracht.

Illusion ben ik vorige zomer nog eens binnen gesukkeld, wat een k*t club is dat geworden, de level was dicht op zaterdag en beneden was het ook maar voor de helfd gevuld :O

Ik ga niet vaak meer op stap, maar La rocca op zondag vind ik wel leuk :)
Ik ben een softy geworden, hehe

illusion was altijd een k*tclub, eerlijk ben ik blij dat het nineties clubleven voorbij is, uitgaan in deze tijd is gewoon een stuk smaakvoller geworden.

hangt ervanaf welk concept die avond draait, als het space afterparty is, altijd feest (1x op de maand vanaf nu heb ik begrepen)

anders "in the beginning there was jack" avondjes, voor de rest kom ik er nooit eigenlijk

Waar ga jij op stap dan, ik vind het clubleven net zwaar achteruit gegaan.

correct, het is niet meer zoals het geweest is.

alles word te duur, en denk dat dat veel mensen afschrikt om naar clubs te gaan. vroeger was dat nog te "betalen" vind ik persoonlijk.

correct, het is niet meer zoals het geweest is.

alles word te duur, en denk dat dat veel mensen afschrikt om naar clubs te gaan. vroeger was dat nog te "betalen" vind ik persoonlijk.

ja dat is de prijs die je betaald als je het smaakvoller wil ;)

Waar ga jij op stap dan, ik vind het clubleven net zwaar achteruit gegaan.

+1
Ik hoop dat het nog terug goed komt:(

---------- Toegevoegd om 12:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:47 ----------

jep op de bredabaan, vlak voor de nederlandse grens. dat was ervoor clubX ;)

---------- Toegevoegd om 07:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:57 ----------

---------- Toegevoegd om 07:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:59 ----------

belt dan maar he man, dan rij ik direct mee ;)

Hehe:D

+1
Ik hoop dat het nog terug goed komt:(

Vrees ervoor ... De glory dagen dat je je materiaal nog gewoon aan de garçon kon bestellen zijn voorbij.
Tegenwoordig moet je al een week voorbereiding doen en afspreken met louche types wil je nog eens
gaan feesten met wat feestartikelen op zak.

Daarbij nog het hele controle gebeuren in en rondom de discotheken schrikt gewoon af.
Veel mensen wat ik ken bouwen tegenwoordig gewoon hun feestjes thuis.

of den extreme in affligem, nog zo een zot kot vol bolleslikkers dat toe gegaan is

of den extreme in affligem, nog zo een zot kot vol bolleslikkers dat toe gegaan is

haha, idd, die club had z'n naam niet gestolen. het volkje dat daar binnenzat was vrij extravagant ja. herinner me daar oa een kerel die met witte handschoenen aan en een gasmasker op aan het dansen was :D

Vrees ervoor ... De glory dagen dat je je materiaal nog gewoon aan de garçon kon bestellen zijn voorbij.
Tegenwoordig moet je al een week voorbereiding doen en afspreken met louche types wil je nog eens
gaan feesten met wat feestartikelen op zak.

Daarbij nog het hele controle gebeuren in en rondom de discotheken schrikt gewoon af.
Veel mensen wat ik ken bouwen tegenwoordig gewoon hun feestjes thuis.

idd, zo is het bij ons ook. Clubs/dancings doen wij nie meer, alleen nog danscafeetje ind e buurt en dan wat later afzakken bij iemand thuis om daar verder te feesten

Zijn er tegenwoordig nog discotheken/afterclubs waar het echt goed is? Van wat ik weet was in 2007 de return nog goed te doen maar sindsdien is het allemaal erg bergaf gegaan.

ja genoeg toch in belgie? omgeving van Lier ben ik een aantal keer uit geweest

carat reunie was wel een mooi feestje in de illusion! haha

verder enigzins in mijn buurt heb je nog de Carpe DM en Rixy afterclub(in Tilburg).. Zino zal ook ooit wel weer opengaan..

vet sfeertje man in dit soort tenten, ga snel weer eens naar Belgie of een andere after pakken :P

---------- Toegevoegd om 13:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:17 ----------

potje erbij en gaan :P

Terug
Naar boven