XXL Nutrition

Jambers - Afterclub Carat en club x

Nee, hij bedoelde toen over het algemeen dat het al maanden was leeggelopen, maar kan zijn dat hij nonsense vertelde, weet er nix van.
Ben jij overlaatst nog in illusion geweest?

Illusion begint terug een beetje voller te worden tav vorig jaar.
't heeft daar echt hele tijd stil gelegen, maar sinds complex naar de kloete is gegaan, zitten de DJ's daar en gaat er terug wel wat volk ene

Illusion begint terug een beetje voller te worden tav vorig jaar.
't heeft daar echt hele tijd stil gelegen, maar sinds complex naar de kloete is gegaan, zitten de DJ's daar en gaat er terug wel wat volk ene

Binnekort maar eens naartoe gaan dan:cool:

haha, idd, die club had z'n naam niet gestolen. het volkje dat daar binnenzat was vrij extravagant ja. herinner me daar oa een kerel die met witte handschoenen aan en een gasmasker op aan het dansen was :D
dan hebde toch ooit de kings gedaan in aalst?

Complex vond ik al een k*tdiscotheek, knalmuziek en weinig ambiance.
BBC wat ervoor was, vond ik stuk beter, daar kwam ik ook wel geregeld
eens zo'n 7-8jaar terug.

Lagoa, heb ik ook nog leuke herinneringen aan.
Kwa afterclub heb ik 12jaar terug de sluiting meegemaakt van area51 in Schilde. 4,5u vast gezeten in die discotheek door een ****ing rassia, natuurlijk waren wij laatst aan de beurt, bij het checken van de auto's op de parking :(

Sinds de Johnny White club dicht is, is het nooit meer hetzelfde geweest.:(

bbc maar vooral atmoz...en zoals sommige belgen van jullie naar NL gaan ...zo gaan ander NL weer naar jullie.
Bij mij in de regio ging toch 90% naar belgie kwa discotheken.
wil je gewoon lekker met je vrienden zuipen in de kroeg en daar beetje gek doen dan ga je naar een willekeurige stad in de buurt. was dan meestal breda of tilburg. roosendaal gaat nog. bergen op zoom is nix

highstreet kon er af en toe nog mee door omdat het er leuk uitziet zo in die molen
club x paar x gedaan toen ik bij The WALL niet trecht kon. The Wall was wel lekker beukuhhh als je daar van houdt. kwam dan mensen uit alle provincies van NL tegene daar. stond zomers nog een leuk zwembadje binnen:)
later werd de sfeer wel iets k*tter toen er soms kleine groepjes kwamen die meer beetje de bink uit wilden komen hangen

bij bbc trok ik de hele nacht door tot half 8..leuke danseressen ook gezien daar

Highstreets en the wall, heb ik ook nog gedaan :)
Nooit naar cherrymoon geweest? Zaten vaak groepjes nlers, maar ook fransen en duitsers. Die keet trok volk van overal, beste sfeertje dat ik ooit in een club ben tegen gekomen. Onlangs nog eens geweest met 19years cherry, sfeer helemaal weg, ik heb me gans de avond geamuzeerd in het kleine zaaltje :p Dat was oorspronkelijk niet de bedoeling, het setje van Kevin Jee vond ik super die avond.

cherrymoon begon ik toen wel af en toe meer van te horen maar weet niet meer precies welke sTen het waren..ik geloof dat ik de muziek toen NET niet helemaal leuk vond.
ik was in elk geval meer van de hardcore/hardstyle en eigenlijk boven dat nog CLUB/DANCE??? was atmoz vage clubmuziek? denk het wel. atmoz was geweldig in die tijd die jij ook zegt ...zoon 7 a 8 jaar terug.
gewone trance deed me niet zo veel ..dat werd bij highstreet altijd wel gedraaid toen

(illusion ook paar x gedaan maar kwam op verkeerde momenten denk ik toen..99 van de 100 waren jongens en had toen een vriendin dus was voor mij iets minder plezant:)..hou niet van ruzie maarja dan moet je haast wel)

Laatst bewerkt:
Cherrymoon was het hardere werk ;)
Had ook nog hardcore verleden en als ik me niet vergis hebben ze nu terug hardcore geïntroduceerd.

Ik hield destijds ook meer van het hardere werk, nu hou ik meer van wat chillere sounds (een dagje ouder aan het worden zeker :p)

Lekker potje hardstyle vind ik wel goed om op te trainen, wat agressiever.

Complex vond ik al een k*tdiscotheek, knalmuziek en weinig ambiance.
BBC wat ervoor was, vond ik stuk beter, daar kwam ik ook wel geregeld
eens zo'n 7-8jaar terug.

Lagoa, heb ik ook nog leuke herinneringen aan.
Kwa afterclub heb ik 12jaar terug de sluiting meegemaakt van area51 in Schilde. 4,5u vast gezeten in die discotheek door een ****ing rassia, natuurlijk waren wij laatst aan de beurt, bij het checken van de auto's op de parking :(

die area51 was da de fauna? of was da studio48?

Fauna idd ik had het over fauna, area 51 was op den Antwerpsesteenweg beetje verder dan obsession (nu coppa).
Diene area 51 is nu een restaurant geworden.

Fauna idd ik had het over fauna, area 51 was op den Antwerpsesteenweg beetje verder dan obsession (nu coppa).
Diene area 51 is nu een restaurant geworden.

owkeej, ik kon al niet meer volgend :P

obsession was ook een zottekot, ook plezante tijden gehad daar :eek:

area51 was in waarloos dacht ik? fauna was schilde

ook nog geweest : D"anvers ...was te doen........
dixies: een jongen uit het dorp draaide daar. was met een groepje wel grappig maar kwam niet echt in de MOOD omdat ze alle sTen door elkaar draaiden.steeds totaal ander plaatje.
nou atmoz werd nog the return en club mystique
op de weg naar highstreet zat nog Fortuin ofzo...daar gingen de nederlandse boertjes naar toe:)

ach en de globe, outline, balmoral, delano en natuurlijk de space :( ... al die fijne clubs waar niks meer van overschiet

Terug
Naar boven