AndroidHealthClinic

Jambers - Afterclub Carat en club x

Wijven in kooien ben in in la bush tegen gekomen.
Lapdance van zo'n dame in die chillroom aan de inkom heb ik ook nog meegemaakt, alleen k*t dat mijn frans zo slecht was (en nog altijd is).

wijven in kooien had je idd bij highstreet ook.. van die fluorgele kooien en als je wou kon je er zelf ook in geloof ik...met genoeg drank op stonden er wel vaker gekskes in zoon kooi. daarnaast had je nog wel meer platformpjes om te laten zien hoe wazig je was ...sommige vinden je dan cool/ ander lacht je uit maar in elk geval heb jij een leuke avond:)

wijven in kooien had je idd bij highstreet ook.. van die fluorgele kooien en als je wou kon je er zelf ook in geloof ik...met genoeg drank op stonden er wel vaker gekskes in zoon kooi. daarnaast had je nog wel meer platformpjes om te laten zien hoe wazig je was ...sommige vinden je dan cool/ ander lacht je uit maar in elk geval heb jij een leuke avond:)

in die kooien heb ik idd nog gestaan. hoorde ik achteraf dan van vrienden. gelukkig niet zelf bestefd :o

ook wel goed geweest highstreet. is ook nietmeer zoals het was :s

Jongens, ik denk ook met heimwee terug aan de Zundays in Zillion.:ds:

deden ze in de space toch ook? en in de cage, ook dicht in de buurt van de meir als ik mij niet vergis.

héhé heb nog setje van Timax (uitbater space toen) waar hij door de micro roept: mannekes ik heb nog 1 ding te zeggen: **** the cage, long live spaaaaaaace!! Zalig die rivaliteit toen

zillion ook nog eens geweest ja.. was dat nou die tent die jaren dicht was omdat er onder de vloer 1831030910 kilo drugs zat of waren dat cowboyverhalen?

versus trouwens ook 1 x geweest..

de echte hardcore-stappers of zeg maar de echte GEBRUIKERS gingen 9 van de 10 nadat ze de hele nacht in belgie op stap waren geweest dan nog sochtends the ZINO in tilburg in AFTERPARTY tot halverwege de middag
als andere discotheken waren gesloten ging de zino weer opnieuw open

zino is overigens pas (deels) afgefikt

Versuz, 1keer geweest het enige dat ik mij er nog kan van herineren waren de massa's lekkere wijven dat daar rondliepen :p

zo'n evenemten als "antwerp is burning" of "clubland" mogen ze van mij ook nog weel eens doen. :D

de echte hardcore-stappers of zeg maar de echte GEBRUIKERS gingen 9 van de 10 nadat ze de hele nacht in belgie op stap waren geweest dan nog sochtends the ZINO in tilburg in AFTERPARTY tot halverwege de middag
als andere discotheken waren gesloten ging de zino weer opnieuw open

zino is overigens pas (deels) afgefikt

Zijn er nu nog goeie afterclubs met een leuke sfeer?

persoonlijk geen idee...vrouwtje+kindje+binnenkort nog een kindje...ik zie weinig partys meer

mijn feestjes zijn nu: speeltuinen/plopsaland/efteling/dolfinarium/centerparcs/eurodisney/dierentuinen:)

Terug
Naar boven