Stanske
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 131
euhmmm neeje, das highstreet bij mijn weten.

alé in obsession toch nooit tegen gekomen. was vanbinnen precies ook echt een kathedraal
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ja, eerst naar la bush en dan naar de kings en daarna kapot naar bed![]()

wijven in kooien had je idd bij highstreet ook.. van die fluorgele kooien en als je wou kon je er zelf ook in geloof ik...met genoeg drank op stonden er wel vaker gekskes in zoon kooi. daarnaast had je nog wel meer platformpjes om te laten zien hoe wazig je was ...sommige vinden je dan cool/ ander lacht je uit maar in elk geval heb jij een leuke avond![]()

Jongens, ik denk ook met heimwee terug aan de Zundays in Zillion.![]()

deden ze in de space toch ook? en in de cage, ook dicht in de buurt van de meir als ik mij niet vergis.
zillion ook nog eens geweest ja.. was dat nou die tent die jaren dicht was omdat er onder de vloer 1831030910 kilo drugs zat of waren dat cowboyverhalen?
..
Versuz, 1keer geweest het enige dat ik mij er nog kan van herineren waren de massa's lekkere wijven dat daar rondliepen![]()
de echte hardcore-stappers of zeg maar de echte GEBRUIKERS gingen 9 van de 10 nadat ze de hele nacht in belgie op stap waren geweest dan nog sochtends the ZINO in tilburg in AFTERPARTY tot halverwege de middag
als andere discotheken waren gesloten ging de zino weer opnieuw open
zino is overigens pas (deels) afgefikt
persoonlijk geen idee...vrouwtje+kindje+binnenkort nog een kindje...ik zie weinig partys meer
mijn feestjes zijn nu: speeltuinen/plopsaland/efteling/dolfinarium/centerparcs/eurodisney/dierentuinen![]()

Kom gasten, meer wilde verhalen! Verdomme toch, waarom ben ik niet 10 jaar eerder geboren.![]()