MuscleMeat

Jambers - Afterclub Carat en club x

is het tegenwoordig niet zo veel meer dus...voornamelijk naar georganiseerde feesten met hele dure kaartjes???

gewoon alle festivals af deze zomer dat zijn de gezelligste feesten, diverse sTen muziek lekker weer vrouwkes drugs en gaan :P

---------- Toegevoegd om 15:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:26 ----------

+ een after op zijn tijd

---------- Toegevoegd om 15:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

daar moet nederland het toch van hebben deze feesten, vind de sfeer in discotheken in belgie toch altijd wel goed!

in luik kunde toch ook nog redelijk stevig weggaan, clubs zoals lazura bijvoorbeeld. alleen heel speciaal sfeertje daar, en veel maffia / gevaarlijk volk

in luik kunde toch ook nog redelijk stevig weggaan, clubs zoals lazura bijvoorbeeld. alleen heel speciaal sfeertje daar, en veel maffia / gevaarlijk volk

is ook ver rijden hé man. als je wat feestvoer in je auto hebt liggen is het al riski om naar ginder te rijden :s

Mijn uitgaansleven zit ook op een laag pitje, zo'n 3-4keer nog op een jaar.
Gelukkig gaat mijn madam niet graag op stap, dus de keren dat we weggaan is het met een hoop maten. Altijd leuker ;)

is ook ver rijden hé man. als je wat feestvoer in je auto hebt liggen is het al riski om naar ginder te rijden :s

da wel, haha ben er ook nog maar 1x gaan feesten en dat was omdat een kerel die ik via via ken daar draait en zijn bday bash vierde, maar we zijn toen wel vanuit hasselt vertrokken. alleen was de chauffeur nadien zo begaaid van de vloeibare dat ik terug moest rijden, heeft al een uur alleen geduurd voor ik het juiste adres in hasselt te pakken had gekregen om in de gps te zetten :roflol:

da wel, haha ben er ook nog maar 1x gaan feesten en dat was omdat een kerel die ik via via ken daar draait en zijn bday bash vierde, maar we zijn toen wel vanuit hasselt vertrokken. alleen was de chauffeur nadien zo begaaid van de vloeibare dat ik terug moest rijden, heeft al een uur alleen geduurd voor ik het juiste adres in hasselt te pakken had gekregen om in de gps te zetten :roflol:

hahaha goe bezig ja :p dat is het risico van zo ver te gaan feesten.

reflex in westerlo is zelfs al te ver voor mij. is een dikke 3 kwartier rijden. en ik kom meer flikke tegen dan bomen :D

Reflex die heb ik ook wel is paar keer gedaan, braafjes daar.
Was voor mij een dik half uur rijden.
Ik ben van omgeving Mechelen.

Reflex die heb ik ook wel is paar keer gedaan, braafjes daar.
Was voor mij een dik half uur rijden.
Ik ben van omgeving Mechelen.

ja idd, reflex is te soft. was goed als ik niet wist wat doen. en vriendin zat er wel graag, dus kon ik volgen natuurlijk :D

Reflex was zowat waar ik naartoe ging als we niet wisten naar waar te gaan. Was ook steeds op vrijdag open en gemakkelijk. Toen ik pas uitging ben ik ook wel enkele keren in de toekomst in putte geweest, gelijkaardige keet maar wat kleiner. Was destijds nog makkelijk bereikbaar met brommerke :p hehe

Ik woon op 10min van de Reflex. Heb ik me vroeger ook wel geamuseerd.

---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:55 ----------

Reflex was zowat waar ik naartoe ging als we niet wisten naar waar te gaan. Was ook steeds op vrijdag open en gemakkelijk. Toen ik pas uitging ben ik ook wel enkele keren in de toekomst in putte geweest, gelijkaardige keet maar wat kleiner. Was destijds nog makkelijk bereikbaar met brommerke :p hehe

Dadelijk begin je nog over de Rio in Katelijne.:D

hoe schrijf je CASTELLE??? daar net voorbij huijbergen hoogerheide ossendrecht
ook paar x geweest maar dat was echt NIX...alleen maar kleine kindjes

Ik woon op 10min van de Reflex. Heb ik me vroeger ook wel geamuseerd.

---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:55 ----------

Dadelijk begin je nog over de Rio in Katelijne.:D

Rio was in mijn achtertuin bij wijze van spreken, ik hate het daar.
De enige keren dat ik daar verzeilt geraakte was na een fuif die sloot rond 3-4u.

shit man!! de toekomst in putte!!!

Dat was zo in onze streek de STARTdiscotheek als je begon discotheken af te schuimen! leeftijd 16 ongeveer.

"Zo klimde je op, op de ladder van keten" tot je uiteindelijk na enkele jaren belande in gure keten zoals de carat of den outline in diest?:D

Outline, Dat was een ongelooflijk drugskot waar alles kon,daar zag je ze soms snuiven op de tafels, no kidding

Ik persoonlijk heb veeeeele uren versleten in den Boccaccio in Halen.
Stevige beat, veel grieten en je moest het al heeeeel bont maken om buitengewipt te worden.
Sootgelijks als BBC destijds, alhoewel de sfeer van "den bocca" losser was.

shit man!! de toekomst in putte!!!

Dat was zo in onze streek de STARTdiscotheek als je begon discotheken af te schuimen! leeftijd 16 ongeveer.

"Zo klimde je op, op de ladder van keten" tot je uiteindelijk na enkele jaren belande in gure keten zoals de carat of den outline in diest?:D

Outline, Dat was een ongelooflijk drugskot waar alles kon,daar zag je ze soms snuiven op de tafels, no kidding

Ik persoonlijk heb veeeeele uren versleten in den Boccaccio in Halen.Stevige beat, veel grieten en je moest het al heeeeel bont maken om buitengewipt te worden.
Sootgelijks als BBC destijds, alhoewel de sfeer van "den bocca" losser was.

En Pharao Dreamland on friday. Was ook leuk.

We klinken wel een stelletje ouwe mannen, die over de tijd van toen aan het napraten zijn LOL

vroeger altijd naar the Site geweest, totdat ie de eerste keer gesloten werd na een razzia.

Als the Site dichtging, reden we naar Tilburg om naar de Zino te gaan tot in de middag.

Waren leuke tijden !

als ik dit hier zo lees, dan heeft mijn generatie veel gemist, is ook pas na mijn tijd dat die heel grote disco's die hier bescreven worden opkwamen. Je gaat lachen, maar begin jaren 8O moetsen wij nog om 1/2 u s'nachts thuis zijn, en wie niet verder studeerde, trouwde aan 20/21j, dus... Ik was een latere vogel, en moest dan nadien uitgaan met vrienden die wat jonger waren, dus ook weer niet hele nachten doorgaan, omdat mijn vroegere vrienden intussen getrouwd waren en kinderen kregen.
Eigenlijk vind ik het beter zoals nu in jullie tijd, dat je er alles kan van pakken voor je getrouwd bent, want veel van die leeftijdsgenoten die zo vroeg trouwden zijn dan stevig beginnen uitgaan nadien, met veel scheidingen en zo tot gevolg.
Je moet er van profiteren op zijn tijd zeg ik.

Zo is dat Francky, de waarheid.

Terug
Naar boven