- Waardering
- 560
- Massa
- 40kg
Kom gasten, meer wilde verhalen! Verdomme toch, waarom ben ik niet 10 jaar eerder geboren.![]()
Idd

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kom gasten, meer wilde verhalen! Verdomme toch, waarom ben ik niet 10 jaar eerder geboren.![]()

in luik kunde toch ook nog redelijk stevig weggaan, clubs zoals lazura bijvoorbeeld. alleen heel speciaal sfeertje daar, en veel maffia / gevaarlijk volk
is ook ver rijden hé man. als je wat feestvoer in je auto hebt liggen is het al riski om naar ginder te rijden :s

da wel, haha ben er ook nog maar 1x gaan feesten en dat was omdat een kerel die ik via via ken daar draait en zijn bday bash vierde, maar we zijn toen wel vanuit hasselt vertrokken. alleen was de chauffeur nadien zo begaaid van de vloeibare dat ik terug moest rijden, heeft al een uur alleen geduurd voor ik het juiste adres in hasselt te pakken had gekregen om in de gps te zetten![]()
dat is het risico van zo ver te gaan feesten. 
Reflex die heb ik ook wel is paar keer gedaan, braafjes daar.
Was voor mij een dik half uur rijden.
Ik ben van omgeving Mechelen.

heheReflex was zowat waar ik naartoe ging als we niet wisten naar waar te gaan. Was ook steeds op vrijdag open en gemakkelijk. Toen ik pas uitging ben ik ook wel enkele keren in de toekomst in putte geweest, gelijkaardige keet maar wat kleiner. Was destijds nog makkelijk bereikbaar met brommerkehehe

Ik woon op 10min van de Reflex. Heb ik me vroeger ook wel geamuseerd.
---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:55 ----------
Dadelijk begin je nog over de Rio in Katelijne.![]()

shit man!! de toekomst in putte!!!
Dat was zo in onze streek de STARTdiscotheek als je begon discotheken af te schuimen! leeftijd 16 ongeveer.
"Zo klimde je op, op de ladder van keten" tot je uiteindelijk na enkele jaren belande in gure keten zoals de carat of den outline in diest?
Outline, Dat was een ongelooflijk drugskot waar alles kon,daar zag je ze soms snuiven op de tafels, no kidding
Ik persoonlijk heb veeeeele uren versleten in den Boccaccio in Halen.Stevige beat, veel grieten en je moest het al heeeeel bont maken om buitengewipt te worden.
Sootgelijks als BBC destijds, alhoewel de sfeer van "den bocca" losser was.