MuscleMeat

jambers topic

Rapidshare Premium Account:

Your account ID: 17250225
Your password: j9cjGv4c

Ik heb een keer een aflevering gezien met twee broers met een syndroom dat ze kleine jongetjes reden. Ze hadden een brommertje gekocht maar iedereen vroegen of ze er wel op mochten rijden of dat ze hem hadden gestolen. Als iemand videos of iets heeft van die episode graag posten :D. Wordt beloond met karma :P

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb een keer een aflevering gezien met twee broers met een syndroom dat ze kleine jongetjes reden. Ze hadden een brommertje gekocht maar iedereen vroegen of ze er wel op mochten rijden of dat ze hem hadden gestolen. Als iemand videos of iets heeft van die episode graag posten :D. Wordt beloond met karma :P
hmm beurt heeft ier juist iets met mongooltjes geupload.. mss zitten ze ertussen:Dklinkt wel nice

OT:ben nu de afleveringe aan het downloade hierna smijt ik ze op youtube.
dat nog meer mensen van onze vlaamse trots kunnen genieten;)

Geweldig topic. Zulke topics heb ik de laatste tijd vaak gemist, keep up the high quality.

hmm beurt heeft ier juist iets met mongooltjes geupload.. mss zitten ze ertussen:Dklinkt wel nice

OT:ben nu de afleveringe aan het downloade hierna smijt ik ze op youtube.
dat nog meer mensen van onze vlaamse trots kunnen genieten;)

Haha nice, karma vriend.:thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
haha bij portiers vanaf 18minuten die pee ken ik:D:D(was een goede vriend van me pa)
die gast heeft zelf een sportschool in sterrebeek om te powerlifte:D

Haha wow, de Rudy: "Nà nr ààs of ge kunt al derict een vlaag op à oren kràgen." :roflol:

Maar ff serieus. Hoe fout hij ook mag/mocht zijn, ik zou er toch liever geen ruzie mee gehad hebben, hoor. :o

Terug
Naar boven