Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
of jullie zijn scam dat jullie zoveel vragenDie prijs alleen al is scam, wij (RIC) rekenen 1600€ per sample met LC-MS methode na scheiding met HPLC

Hij vraagt tegenwoordig ook $180 extra voor een uitdraai van het massaspectrogram bij z'n PDF-rapportje.Die prijs alleen al is scam, wij (RIC) rekenen 1600€ per sample met LC-MS methode na scheiding met HPLC
Hij heeft die machines gewoon hoor.Als je ff op zoekt wat een HPLC en LC-MS kost zou je die vraag niet stellen
Beetje heel duur heDie prijs alleen al is scam, wij (RIC) rekenen 1600€ per sample met LC-MS methode na scheiding met HPLC
€200kWat denk je dat een LC-MS op waterstof en/of helium kost volgens jou?
En jij denkt dat hij dat met die hoeveelheden die hij test niet (relatief) makkelijk terugverdiend?Wat denk je dat een LC-MS op waterstof en/of helium kost volgens jou?
Dacht hooguit maar een paar tientjes hoor of dat moet recent veranderd zijnHij vraagt tegenwoordig ook $180 extra voor een uitdraai van het massaspectrogram bij z'n PDF-rapportje.
Het was twee jaar geleden oid. $5, maar een van de deelneemsters van de HARNAS-trial kreeg dat enkele weken geleden dus teruggekoppeld toen ze om het massaspectrogram vroeg.Dacht hooguit maar een paar tientjes hoor of dat moet recent veranderd zijn
Er valt niets te verklarenEn jij denkt dat hij dat met die hoeveelheden die hij test niet (relatief) makkelijk terugverdiend?
Maar nog steeds geen antwoord mbt je verklaring.
De gangbare prijs is 120USD, ook bij bijvoorbeeld lab4tox, niet die scam prijzen die jij opnoemtEr valt niets te verklaren
Binnen de EU zijn dit de gangbare prijzen
Je denkt wss dat alles nog te koop is voor een 10'tje
Kerel het interesseert mij geen drol waar en hoe jij je gear laat testen.De gangbare prijs is 120USD, ook bij bijvoorbeeld lab4tox, niet die scam prijzen die jij opnoemt
Hun zijn ook erkende labo’sKerel het interesseert mij geen drol waar en hoe jij je gear laat testen.
Dit zijn de EU richtlijnen bij ERKENDE Labo's
Kun jij ons wijzen naar hun certificeringen? Die kan ik noch voor Janoshik noch voor lab4tox vinden.