XXL Nutrition

Sticky Janoshik testlab betrouwbaar?

Ah, dat verklaart. Dus jij bent ook een beetje basic Steks.
Wij maken op complexe wijze basic stuff :) Dat houdt trouwens niet in dat al onze analyses en analyse techieken basic zijn.

Ik heb de prijslijst ondertussen gevonden en de prijzen zijn niet dusdanig laag dat het onmogelijk is de analyses (zonder accreditatie) juist en betrouwbaar uit te voeren.

Wij maken op complexe wijze basic stuff :) Dat houdt trouwens niet in dat al onze analyses en analyse techieken basic zijn.

Ik heb de prijslijst ondertussen gevonden en de prijzen zijn niet dusdanig laag dat het onmogelijk is de analyses (zonder accreditatie) juist en betrouwbaar uit te voeren.
Klopt, alleen het personeel :trollface:

Zelfs met de meest basale middelen zoals de spreekwoordelijke badkuip moet je zonder contaminaties kunnen werken. Het is gewoon gemakzucht van ze
Paar beker glazen schoonmaken is idd niet zoveel werk.

Misschien geen nieuw filter gebruiken na een batch test of whatever.

De hoofdreden lijkt mij zo min mogelijk afval produceren waar ze ook weer vanaf moeten.
Bij het brouwen van gear heb je geen afval. je meet alle ingrediënten af, enige afval is verbruiksmateriaal aan filter(s) spuiten en naalden

Bij het brouwen van gear heb je geen afval. je meet alle ingrediënten af, enige afval is verbruiksmateriaal aan filter(s) spuiten en naalden
Als je kleinschalig werkt en niet voor elk product een eigen lijn hebt ontkom je niet aan afval als je geen contaminaties wilt hebben.

Terug
Naar boven