AndroidHealthClinic

Jawel, weer een nieuwe!

Treasure

Novice
Waardering
0
Dag dames (en heren uiteraard),

Ik zag dat het hier toch wel gebruikelijk is dat je je even voorstelt, dus bij deze.

Via een andere site, een partysite, kwam ik hier terecht vanuit een fitness topic. Tot nu toe heb ik al veel dingen gelezen waar ik wat aan heb, vind 't ook erg handig dat ik hier vragen kan stellen aan vrouwen.

Mijn naam is Tamara, ben 22 jaar oud en woon in een pitoresk dorpje nabij Zwolle.
Ik train zelf weer ongeveer een maand, tot een jaar geleden heb ik 1,5 jaar gefitnessed maar dan op 'bewegings-niveau'. Gewoon omdat je nou eenmaal hoort te sporten. Nu ben ik echter een stuk fanatieker, al ga ik voor een mooi, strak lichaam zonder al teveel massa. Body Building is dus niet voor mij weggelegd. Ik train 4x per week, soms 5x als ik op zaterdag mijn brakheid wil verdrijven. De sport die ik voor fitness deed was op hoog niveau streetdance, dus dat geeft wel een beetje aan in welke hoek ik het zoek. Wel doe ik vrijwel alleen krachttraining.

Ik hoop me hier te gaan vermaken!

Groetjes Tamara :cool:

Welkom tamara, veel plezier :)

welkom en succes
xxx

it's raining women!!

hoi hoi hoi
welkom tamara, ik ben D.!!

welkom!
inderdaad veel vrouwen de laatste tijd, alleen maar leuk!

hoi tamara ik kom elke dag in de buurt van zwolle.

gezellig hoor!

veel plezier op het forum.

moi

welkom en maak je droom maar waar.

de 2e pf'er die zich aanmeld in 2 dagen :D

welkom en groetjes rude violence :D

• Topic Starter Topic Starter
Haha ja inderdaad, maar goed, kom hier dan ook via PF terecht he ;)

Thnx allemaal!!

Welkom:D

Treasure zei:
Dag dames (en heren uiteraard),

Ik zag dat het hier toch wel gebruikelijk is dat je je even voorstelt, dus bij deze.

Via een andere site, een partysite, kwam ik hier terecht vanuit een fitness topic. Tot nu toe heb ik al veel dingen gelezen waar ik wat aan heb, vind 't ook erg handig dat ik hier vragen kan stellen aan vrouwen.

Mijn naam is Tamara, ben 22 jaar oud en woon in een pitoresk dorpje nabij Zwolle.
Ik train zelf weer ongeveer een maand, tot een jaar geleden heb ik 1,5 jaar gefitnessed maar dan op 'bewegings-niveau'. Gewoon omdat je nou eenmaal hoort te sporten. Nu ben ik echter een stuk fanatieker, al ga ik voor een mooi, strak lichaam zonder al teveel massa. Body Building is dus niet voor mij weggelegd. Ik train 4x per week, soms 5x als ik op zaterdag mijn brakheid wil verdrijven. De sport die ik voor fitness deed was op hoog niveau streetdance, dus dat geeft wel een beetje aan in welke hoek ik het zoek. Wel doe ik vrijwel alleen krachttraining.

Ik hoop me hier te gaan vermaken!

Groetjes Tamara :cool:

Hey Tamara,

Zal mij ook ff voorstellen.. mijn naam is nick. Woon en train je trouwens in Kampen?? Woon er namelijk ook en train bij Bodyshape..

Hoor graag van je,..

Liefs Nick

helleuw Tamara,

en ook op deze site welkom ;)

Welkom Tamara! Wordt goeie reclame gemaakt op PF voor DBB! :p

Succes met het behalen van je doelen! ;)

Welkom meid

Hoi Tamara,
Welkom! En veel succes met het behalen van je doel...

Groetjes,
Myrna

welkom:D greets van Ro de Hakkuhbijler (op PF):D

Terug
Naar boven